Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
395 850,00 UAH
UA-2020-01-23-001120-c 8a14e6a32f114cb8b593253ca8d0c3b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коврах Аліна Михайлівна

380472311022 econom_hosp2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005645
Місцезнаходження: 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська Січ,1
Контактна особа: Коврах Аліна Михайлівна
380472311022
econom_hosp2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:06
Очікувана вартість: 395 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 979,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14600 кілограми
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ,1 ; вул. Надпільна,242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7100 кілограми
хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18035, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ,1 вул. Надпільна,242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
75 кілограми
паски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Дахнівська Січ,1 вул. Надпільна,242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної наданої Постачальником, згідно замовлень Замовника. У разі затримки фінансування Замовник зобовязується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. Розмір бюджетного призначення за кошторисом становить -395 850 грн. з ПДВ. Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 11:54
ТД хліб 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" 297 339,00
UAH з ПДВ
271 821,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 310 448,00
UAH з ПДВ
272 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 366 671,00
UAH з ПДВ
366 671,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:28
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:19
Довідка.pdf
11 лютого 2020 13:19
документи переможця.pdf
10 лютого 2020 14:34
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:32
ЦП оновлена.pdf
06 лютого 2020 12:32
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:31
санкції.pdf
06 лютого 2020 12:31
наказ.pdf
06 лютого 2020 12:30
якісне посвідчення.pdf
06 лютого 2020 12:30
протоколи випробувань.pdf
06 лютого 2020 12:30
медкн водії.pdf
06 лютого 2020 12:28
ліцензування.pdf
06 лютого 2020 12:28
додаток 4 згода.pdf
06 лютого 2020 12:28
додаток 3. договір.pdf
06 лютого 2020 12:26
додаток 2 техн вимоги.pdf
06 лютого 2020 12:26
декларація.pdf
06 лютого 2020 12:26
гар лист до додатку 2.pdf
06 лютого 2020 12:25
довідка ст17.pdf
06 лютого 2020 12:25
довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 12:25
довідка мат техн база.pdf
06 лютого 2020 12:25
гар лист договір.pdf
06 лютого 2020 12:24
додаток 5 цінова.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 18:19
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:54
Додаток1.rar
04 лютого 2020 17:54
Додаток2.rar
04 лютого 2020 17:54
Реєстр.pdf
04 лютого 2020 17:54
Інше.rar
04 лютого 2020 17:54
Додаток5.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Черкасихліб ЛТД"

ТОВ "МИЗА"

ТОВ "Каштан-Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"
#37715680
Переможець 271 821,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"
#37715680
271 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
ду 3 дог 43.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 10:45
ду 2 дог 43.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:06
ДУ 1 дог 43.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:19
дог 43 хліб.PDF укладений
28 лютого 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Загальна сума договору становить 271 821,00 грн. (двісті сімдесят одна тисяча вісімсот двадцять одна гривня 00 копійок) у тому числі ПДВ 45303,50 грн. Джерело фінансування цього Договору: кошти місцевого бюджету – 19 743,54 грн. (дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок три грн. 54 коп.) у тому числі ПДВ 3 290,59 грн.; кошти НСЗУ – 252 077,46 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі сімдесят сім грн. 46 коп.) у тому числі ПДВ 42 012,91 грн.»
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни, виклавши банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «IBAN: UA243052990000026001031608837 в АТ КБ «Приватбанк».
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору № 43 від 28.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 111,24
UAH (в тому числі ПДВ 5 351,87 UAH)