Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги водовідведення
Очікувана вартість
27 331,20 UAH
UA-2020-01-23-001110-a 06696c827562477f944a6c9452a56494
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Личко

+380532604196
+380532607452
officeppk.agr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський політехнічний коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"
Код ЄДРПОУ: 00216208
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Пушкіна, 83 А
Контактна особа: Сергій Личко
+380532604196,+380532607452
officeppk.agr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Через відсутність конкуренції у м. Полтава функції надавача послуг з водовідведення для потреб Полтавського політехнічного коледжу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" покладено на КП ПОР "Полтававодоканал" згідно переліку природних монополій, який оприлюднюється на веб-порталі Антимонопольного комітету за адресою в мережі інтернет – http://www.amc.gov.ua. Лише це єдине підприємство має забезпечувати коледж водопостачанням протягом 2020 року. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІII (із змінами) та відповідно до затвердженого річного плану закупівель на 2019 рік тендерний комітет Полтавського політехнічного коледжу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі послуг водовідведення (ДК 021:2015: 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 06:43
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 метр кубічний
Послуги водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, Пушкіна, 83 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2020 06:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
Переможець 27 331,20
UAH з ПДВ
24 січня 2020 06:43

Документи

24 січня 2020 06:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 06:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
#03361661
27 331,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 06:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 09:02
Угода на зменшення квітень.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 09:01
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:51
додатк угода на 2021 р (1).pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:42
Додаткова угода № 3вод.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:37
Додаткова угода № 2вод.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:10
68-2-Д.pdf укладений
05 лютого 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» СТОРОНИ домовились зменшити сум) ДОГОВОРУ на 2020 рік на 26 473 гри.69 кон. (двадцять шість тисяч чотириста сімдесят гри ірн. 69 коп.) з НДВ. 2. СТОРОНИ домовились абзац 1 пункту 3.1. Розділу III. ЦП1А ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: Ціна цього ДОГОВОРУ становить 30 319 гри. 91 кон. (тридцять тисяч гриста дев’ятнадцять гри. 91 коп.) з ПДВ. 3. Всі інші умови ДОГОВОРУ, не зачеплені цією Угодою, залишаються незмінними і (Порсни підтверджують но ним свої зобов'язання. 4. Угода набирає чинності з моменту підписання СТОРОНАМИ та скріплення печатками СТОРІН та діє до 31.12.2020 року. 5. Дана Угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу для кожної із СТОРІН і є невід'ємною частиною ДОГОВОРУ.
Номер договору про закупівлю: 68-2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цей договір набирає чинності з моменту підписання СТОРОНАМИ та скріплення печатками, і в частині надання ПОСЛУГ діє по 31 березня 2021 року, а в частині грошових зобов'язань до повного їх розрахунку. 2. Всі інші умови Договору, не зачеплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують но ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору № 68-2-Д про закупівлю послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 04.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 68-2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-УІІІ (із змінами), для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 6 063 гри. 98 коп. (шість тисяч шістдесят три грн. 98 коп.) з урахуванням ПДВ, що не перевищує 20% суми ДОГОВОРУ. У зв’язку з цим викласти абзац 1 пункту 3.1. розділу «III. ЦІНА ДОГОВОРУ» ДОГОВОРУ в новій редакції, а саме - «Ціна цього ДОГОВОРУ становить 36 383 грн. 89 коп. (тридцять шість тисяч триста вісімдесят три гри. 89 кой.) з урахуванням ПДВ». 2. Всі інші умови ДОГОВОРУ, не зачеплені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною ДОГОВОРУ № 68-2-Д про закупівлю послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 04.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 68-2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): СТОРОНИ домовились зменшити суму ДОГОВОРУ на 1624 грн. 72 коп. (одна тисяча ппстсот двадцять чотири гривш 72 коп.) з ПДВ. Загальна сума ДОГОВОРУ складатиме: 34 759 грн. 17 коп. (тридцять чотири тисяч1 eiMCOT п’ятдесят дев'ять гривень 17 коп.) з ПДВ. У зв’язку з цим викласти абзац 1 пункту 3.1. роздшу «III. Ц1НА ДОГОВОРУ» ДОГОВОРУ в наступит редакщУ, а саме - «Цша цього ДОГОВОРУ становить 34 759 грн. 17 коп. (тридцять чотири тисяч1 Дмсот п’ятдесят дев'ять гривень 17 коп.) з ПДВ». 2. Bci mini умови ДОГОВОРУ, не зачеплеш щею Угодою, залишаються незмшними i Сторони п1дтверджують по ним сво!- зобов’язання. 3. Ця Угода складена украшською мовою у двох оригшальних прим1рниках, що мають однакову юридичну силу - по одному ДЛЯ КОЖН01 i3 Стор1н. 4. Ця Угода набирае чинносД з моменту пщписання и уповноваженими представниками Сторш та е невщ’емною частиною ДОГОВОРУ.
Номер договору про закупівлю: 68-2-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML