Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦКОМУНТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 33409809 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Гунська, буд. 7 |
Контактна особа: |
Роман Соколовський +380964835822 spezkomuntrans@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 10:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 10:43 |
Очікувана вартість: | 1 558 860,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
30 січня 2020 19:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 19:22 |
перелік змін нафта і дистиляти.pdf | |
30 січня 2020 19:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc |
30 січня 2020 19:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 19:22 |
перелік змін нафта і дистиляти.pdf
|
|||
30 січня 2020 19:22 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000014 ● c9583c745b704c9b8ab9bf92b6909bd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.01.2020 № 4
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 24.01.2020 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-01-23-001104-a 23.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-28 10:42:38
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі нафта і дистиляти за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09130000-9 – нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-23-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1) Відповідно до частини третьої статті 17 Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься інформація, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Вкажіть чому в тендерній документації Вами зазначена вимога до переможця надати інформацію,яка міститься у відкритих реєстрах?
2) Відповідно до частини першої статті 25 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
З якої підстави вимогами тендерної документації передбачено місце подання переможцем торгів документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установлених статтею 17 Закону, у прошитому та пронумерованому вигляді за фізичною адресою с. Кам’янка вул. Свободи,12 ?
3) Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Законом чітко визначений перелік документів, які мають бути завантажені. При цьому Вами у пункті 1, 2, 3, 4 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається подання інших документів від переможця.
З якої підстави Вами вимагається надання даних документів у 5-тиденний термін переможцем процедури закупівлі?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-30 09:20:51
Відповідь на звернення по закупівлі за номером ID:UA-2020-01-23-001104-a
Проаналізувавши питання західного офісу Держаудитслужби нами були виявлені помилки в тендерній документації та на підставі цього будуть внесені зміни до тендерної документації
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-30 09:26:17
Відповідь на питання
Проаналізувавши питання західного офісу Держаудитслужби нами були виявлені помилки в тендерній документації та на підставі цього будуть внесені зміни до тендерної документації
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку західного офісу Держаудитслужби нами були внесені зміни в тендерній документації .
2020-02-07 10:39:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації
2020-02-07 11:35:11
- UA-M-2021-04-05-000027 ● 2c1e78c0f4074aec9f33833063adcb16
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 10:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.04.2021 № 228
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 05.04.2021 № 228
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2020-01-23-001104-a; 23.01.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 17:11:08
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-01-23-001104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно частини шостої розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 17.12.2020 № 2, від 27.12.2020 № 4, від 06.02.2021 № 5 до договору від 02.03.2020 № 562-КП про закупівлю дизельного палива?
- які документи були використані для обґрунтування коливання ціни товару на ринку під час укладання додаткових угод від 24.09.2020 № 1, від 26.10.2020 № 2, від 27.01.2021 № 4, від 17.02.2021 № 5, від 03.03.2021 №6 до договору від 02.03.2020 № 0563-КП про закупівлю газу нафтового скрапленого (пропан)?
Крім того, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником були внесені зміни до вищезазначених договорів 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно.
Прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: які зміни були внесені Замовником 02.04.2021 та 06.04.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 08:32:29
Пояснення щодо додаткових угод
Надаємо копії листів та довідок торгівельної палати для укладання додаткових угод від 17.12.2020 № 2, від 27.12.2020 № 4, від 06.02.2021 № 5 до договору від 02.03.2020 № 562-КП та додаткових угод від 24.09.2020 № 1, від 26.10.2020 № 2, від 27.01.2021 № 4, від 17.02.2021 № 5, від 03.03.2021 №6 до договору від 02.03.2020 № 0563-КП.
Також надаємо пояснення до додаткової угоди № 4 від 27 грудня 2021 року до договору 0563-КП та до додаткової угоди № 4 від 27 грудня 2020 року до договору 0562-КП . В даному випадку виникла техніна помилка. (дати 27.12.2021 року та 27.12.2020 року ). Вищезазначені додаткові угоди слід вважати від 27 січня 2021, чому підтвердження дати публікації даних додаткових угод (28.01.2021 року), також надаємо видаткові накладні на цей період, які підтверджують відпуск пального по попереднім додатковим угодам. Щодо внесення змін до вищезазначених договорів 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно надаємо поясненя що цими датами було звітовано про виконнаня договору. Також хочемо зауважити що за весь час дії даних договорів відпускна ціна для нашого підприємства була нища як мінімум на 0,3 грн за літр жіж зазначалось на АЗС.
- лист до д.у № 2 до договору 0563.jpg
- лист до д.у № 4 до договору 0562.jpg
- лист до д.у № 4 до договору 0563.jpg
- лист до д.у № 4 до договору 0563 001.jpg
- лист до д.у № 5 до договору 0562.jpg
- лист до додаткової угоди № 2 до договору 0562.jpg
- підтвердження до д.у № 1 до договору 0563.jpg
- підтвердження до д.у № 2 до договору 0563.jpg
- підтвердження до д.у № 4 до договору 0562.jpg
- підтвердження до д.у № 4 до договору 0563.jpg
- підтвердження до д.у № 4 до договору 0563 001.jpg
- підтвердження до д.у № 5 до договору 0562.jpg
- підтвердження до додаткової угоди № 2 до договору 0562.jpg
- вид. накл пропан 2.jpg
- вид. накладна пропан.jpg
- видаткова накладна на 20,7 до д.у № 4 до договору 0562.jpg
- лист до д.у № 1 до договору 0563.jpg
- лист до д.у.6.jpg
- підтвердження до д.у.6.jpg
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-04-21 13:53:28
щодо змін 02.04.2021 та 06.04.2021 року
Щодо внесення змін до договорів № 562 та 563 від 06.04.2021 та 02.04.2021 відповідно надаємо поясненя що цими датами було звітовано про виконнаня договору. Але в той час було повідомлення від адміністрації майданчику Закупки. пром. що є тимчасові збої в роботі в частині відображення змін. В зв'язку з чим на звітах про виконання не зафіксувався електроний підпис. 21.04.2021 року після спілкування з працівниками майданчика було повторно накладено електроний підпис . Надаємо фото дат звітності
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 09132000-3 – бензин (бензин А-95, бензин А-92) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 114 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 570,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |