Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштування укосів
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2020-01-23-001038-a ● cd21e497c7bb45aeb0e649df2de00c1d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899741 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ольга Данилюк +380567671607 buhcentre2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 242 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштування укосів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницкого, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 11:52 |
Заміна вікон.doc | |
28 січня 2020 11:52 |
Заміна вікон Зміни 2.doc | |
27 січня 2020 13:08 |
Заміна вікон Зміни.doc | |
23 січня 2020 10:58 |
договір поставки послуг Окна.doc |
28 січня 2020 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2020 11:52 |
Заміна вікон.doc
|
||||||
28 січня 2020 11:52 |
Заміна вікон Зміни 2.doc
|
||||||
27 січня 2020 13:08 |
Заміна вікон Зміни.doc
|
||||||
23 січня 2020 10:58 |
договір поставки послуг Окна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Эквивалент
Дата подання: 24 січня 2020 15:14
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:41
Добрый день! Можно ли использовать эквивалент (ничем не уступающий или превосходящий по техническим характеристикам)? Спасибо!
Відповідь: Доброго дня. Розглянемо усі пропозиції, за умови, що технічні характеристики не поступатимуться або будуть перевершувати заявлені.
Розміри вікон
Дата подання: 27 січня 2020 11:56
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:10
Добрий день! Вкажіть будь ласка розміри вікон для розрахунку. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. До Тендерної документації внесено зміни з орієнтовними замірами.
розмір доп.єлементів
Дата подання: 27 січня 2020 13:23
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:01
Прошу додати розміри підвіконня та відливу , ширину та довжину
Відповідь: Орієнтовні заміри:
Довжина підвіконня - 2750 мм, ширина - 250мм
Довжина відливу - 2780 мм, ширина - 250 мм
Довжина підвіконня - 2750 мм, ширина - 250мм
Довжина відливу - 2780 мм, ширина - 250 мм
Уточнення щодо документації
Дата подання: 27 січня 2020 15:36
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:53
Поясніть, будь ласка, з якою метою в тендерній документації міститься вимога щодо надання Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2017 рік?
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни. Вилучено п. Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) за 2017 рік
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-001038-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 27 січня 2020 15:29
Просимо прибрати дискрімінаційну вимогу з Тендерної документації
Відповідно до п.1 Додатку 2 до Тендерної документації:
«1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власне або орендоване) (уразі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди) та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (перелічити наявне обладнання рік випуску). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки виключає можливість фірм, що не є безпосередньо виробниками продукції та не мають обладнання та матеріально технічної бази для виготовлення продукції, взяти участь в торгах. Такі фірми укладають договори на поставку продукції з заводами-виробниками та надають економічно вигідні пропозиції, а прибуток отримують від надання послуг: монтажу, демонтажу, улаштування укосів, тощо. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та прямо порушує норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». Вимагаємо прибрати дану вимогу з документації відкритих торгів як таку, що порушує законодавчі права учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
«1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власне або орендоване) (уразі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди) та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (перелічити наявне обладнання рік випуску). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки виключає можливість фірм, що не є безпосередньо виробниками продукції та не мають обладнання та матеріально технічної бази для виготовлення продукції, взяти участь в торгах. Такі фірми укладають договори на поставку продукції з заводами-виробниками та надають економічно вигідні пропозиції, а прибуток отримують від надання послуг: монтажу, демонтажу, улаштування укосів, тощо. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та прямо порушує норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 22, ч.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників», Стаття 5, ч.3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», Стаття 3, ч.1 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням». Вимагаємо прибрати дану вимогу з документації відкритих торгів як таку, що порушує законодавчі права учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 10:58
Вимога, щодо наявності в учасника відповідного обладнання (власне або орендоване) (уразі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди) та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (перелічити наявне обладнання рік випуску), стосується підтвердження технічної можливості надання послуги з поточного ремонту по заміні вікон та улаштуванню укосів. Про виготовлення продукції в закупівлі не йдеться.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "'МОРСБІ'" |
189 741,41
UAH з ПДВ
|
183 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" |
208 735,00
UAH з ПДВ
|
184 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НИКС-П |
198 700,00
UAH з ПДВ
|
198 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
208 000,00
UAH з ПДВ
|
206 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
207 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "'МОРСБІ'" #39558476 |
Відхилено |
183 990,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 09:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКФ "НІКС-М" #41635753 |
Відхилено |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 12:07
|
|
ПП НИКС-П #33384198 |
Переможець |
198 700,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 15:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 15:15
|
НИКС П ДУ.pdf | зміни до договору |
16 березня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 13:00
|
НИКС П.pdf | укладений |
27 лютого 2020 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |