Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-01-23-001002-c ● 3a61f2c2b63142298adbea4328d17508
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444005618 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 45 000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення).
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3379 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість предмета закупівлі: 45 000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення).
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3379 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3379 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, вул.Академіка Туполєва, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 11:33 |
Офісне устаткування 22.01.2020 р.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:40
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік товарів в оголошенні про закупівлю вказані в пропозиції для учасників, де в нотатках зазначено що пропозиція Учасників не повинна видрізнятись від зразка в оголошенні. Це означає, якщо вказана торгова марка то товар Учасника має відповідати Оголошенню Замовника (наприклад файли потрібні саме такі так як їх якість перевірена Замовником) . Учасники ФОП будуть розглядатись Замовником, але оскільки очікувана вартість закупівлі визначена з ПДВ, то і при оцінці пропозицій Учасників ФОП будуть враховуватись суми ПДВ, які замовник сплачує до Бюджету так як втрачає право на податковий кредит ( в таких випадках сума пропозиції Учасника ФОП + ПДВ, що сплачує Замовник не повинно перевищувати очікувану вартість закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
33 482,46
UAH з ПДВ
|
33 482,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
35 937,06
UAH з ПДВ
|
35 025,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
35 946,90
UAH з ПДВ
|
35 025,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРДЕНТ" |
37 490,00
UAH з ПДВ
|
37 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
40 110,24
UAH з ПДВ
|
40 110,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
33 482,46
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 16:27
|
Доп.угода.pdf | укладений |
11 червня 2020 16:24
|
537 ТОВ Екопром Сістем.pdf | укладений |
05 лютого 2020 15:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
33 482,46
UAH (в тому числі ПДВ 5 580,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди про розірвання договору про закупівлю №537 від 05.02.2020 року. |