Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000980-b f4c96996bc064f349c6fa8d219de1228
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцик Ярослав Миронович

+380324410793 grupa.obs.drog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144522
Місцезнаходження: 82127, Україна , Львівська обл., Дрогобицький район, с. Лішня, вул. І.Франка,2
Контактна особа: Куцик Ярослав Миронович
+380324410793
grupa.obs.drog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:48
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобицький р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:45
ТД - Масло.doc
23 січня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:45
ТД - Масло.doc
23 січня 2020 15:44
ТД - Масло.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000017 ● bf245e402bda44c2abfd158785cbd64b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.03.2020 № 48

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-23-000980-b 23.01.2020. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що учасником подано довідку в довільній формі про працівників, що мають необхідні знання та кваліфікацію, що відповідає вимогам замовника та тендерній документації. Також, повідомляємо, що зазначені вами зауваження можуть бути трактовані, як формальні, так як формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Щодо відсутності інформації про дати виконання договору, повідомляємо, що зазначена інформація міститься в копії аналогічного договору, а отже зазначене зауваження не є порушенням, так як теж містить ознаки формального. Щодо умов угоди - повідомляємо, що угода укладена на підставі проекту договору, що оприлюднений додатком до тендерної документації.

2020-03-19 23:12:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кахній Степан Іванович 217 800,00
UAH з ПДВ
217 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Галина Ігорівна 219 780,00
UAH з ПДВ
219 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 08:11
Довідка ДФС
15 лютого 2020 08:11
Довідка МВС
07 лютого 2020 11:47
11 Проект договору.pdf
07 лютого 2020 11:47
7 Право підпису.pdf
07 лютого 2020 11:47
5 Копія ідн коду.pdf
07 лютого 2020 11:47
4 Копія паспорту.pdf
07 лютого 2020 11:47
2 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:37
Цінова масло.pdf
07 лютого 2020 16:37
Технічні масло.pdf
07 лютого 2020 16:37
Техпаспорт Галан.pdf
07 лютого 2020 16:37
Медична книжка Галан.pdf
07 лютого 2020 16:37
Лист-погодження.pdf
07 лютого 2020 16:37
Копія паспорта.pdf
07 лютого 2020 16:37
Договір дератизації.pdf
07 лютого 2020 16:37
Договір дезинфекції.pdf
07 лютого 2020 16:37
Довідка ст 17.pdf
07 лютого 2020 16:37
Витяг ДПІ.pdf
07 лютого 2020 16:37
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кахній Степан Іванович

ФОП Волошин Галина Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кахній Степан Іванович
#2167316450
Переможець 217 800,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 14:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кахній Степан Іванович
#2167316450
217 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 18:17
Додаток укладений
23 вересня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 18:14
додаток 4 масло.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 17:27
Договір укладений
25 лютого 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 840,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін