Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000974-a fcd33c6e34cc49aa989c6f5725eb3d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Савчук

+380567450720 savchuk@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Оксана Савчук
+380567450720
savchuk@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:29
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 пачок
Папір офісний для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів, відповідно до ціни отриманого Товару, 100% протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної та надання рахунку на оплату, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 10:52
папір службова записка ТЗ.pdf
23 січня 2020 10:52
ТД папір 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000974-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 28 січня 2020 11:33
вимога
Шановний Замовнику!

Після ознайомлення з викладеною Вами на майданчику тендерною документацію, у нас є деякі питання щодо неї. Просимо Вас їх розглянути та врахувати (у вкладенні)


Дякуємо

Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 12:04
Шановний Учаснику!
1.У вимогах тендерної документації не міститься дискримінаційних параметрів, так як на ринку представлено широкий вибір офісного паперу з запитуваними параметрами. А тому, пропонована Вами редакція технічних характеристик є неприйтяною.
За технічними вимогами до закупованого товару (папір офісний для друку), зазначеними у додатку №3 до тендерної документації - у даних торгах закуповується папір формату А-4,500 аркушів у пачці, щільністю 80г/м2.
При цьому, зазначено допуски з позначкою «не менше», а саме: білизна, СІЕ - не менше 146%, товщина - не менше 100 мк, непрозорість - не менше 92%, яскравість, ISO - не менше 95%, 500 аркушів в пачці. Зазначені допуски значно розширюють коло учасників та, для запобігання дискримінаційних вимог, не містять конкретної цифри допуску.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Провівши моніторинг, Замовник дійшов висновку, що на ринку України існує папір з зазначеними у тендерній документації показниками не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника. А тому, було прийнято рішення проводити конкурентну процедуру закупівлі, а саме: відкриті торги.
Статтею 31 Закону передбачено відміну торгів у разі, зокрема: - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; -допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій. З зазначеного: у разі відсутності декількох конкурентних учасників, процедура закупівлі буде відмінена. Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами, повідомляємо, що тендерний комітет не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника.
Ваші прямі натяки на конкретного учасника- «компанію ТОВ «Український Папір» є безпідставними, і вважаємо, визвуть посмішку навіть у самого ТОВ «Український папір», пропозиції якого протягом усієї роботи тендерного комітету неодноразово та гучно відхилялися.
Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону з запропонованими будь-якими торговими марками, які відповідають умовам тендерної документації.
З повагою.
Голова тендерного комітету Карпеко Є.В. (рішення від 30.01.2020 №3)
Номер вимоги: UA-2020-01-23-000974-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 28 січня 2020 11:46
необхідність приведення технічних вимог у відповідність
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у відкритому аукціоні UA-2020-01-23-000974-a на закупівлю ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку, де Замовником виступає ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2020-01-23-000974-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товарних позицій – «Папір А4» для офісної техніки були встановлені не корректно, з наступних підстав.
Технічні вимоги викладені вами в Тендерній документації були встановлені для торгових марок паперу, які виробляються одним виробником – компанією Стора Енсо, який в своїх сертифікатах просто не зазначає технологічні допуски за міжнародними стандартами ISO. Таким чином, під зазначені вами параметри може бути запропонований Папір А4 виключно наступних торгівельних марок: ARO, Berga Speed, Zoom всі з яких виробляються компанією Stora Enso офіційним імпортером якої в України виступає один Постачальник – компанія ТОВ «Український Папір».
Будь-які інші сертифікати якості на будь-які торгівельні марки інших виробників містять в собі посилання на технологічні допуски щодо кожного параметру за міжнародними стандартами ISO. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати сукупності всіх вказаних Вами параметрів.
Враховуючи викладене вище, просимо Вас внести зміни до технічних до предмету закупівлі Паперу А4 і викласти їх в наступній редакції, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції:
1. Папір формату А4, щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536), білизна , СІЕ – 146±3% (відповідно до ISO 11475), товщина – не менше 100 мк, непрозорість 92 ± 1 % (відповідно до ISO2471).
2. Папір формату А4, щільність 80±3 г/м2 (відповідно до ISO 536), білизна , СІЕ – 168±3% (відповідно до ISO 11475), товщина – не менше 105 мк, непрозорість 92 ± 1 % (відповідно до ISO2471).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 11:33
Шановний Учаснику!
1.У вимогах тендерної документації не міститься дискримінаційних параметрів, так як на ринку представлено широкий вибір офісного паперу з запитуваними параметрами. А тому, пропонована Вами редакція технічних характеристик є неприйтяною.
2. Щодо надання тендерної документації в форматі Ворд.
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон) , тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Стаття 22 Закону вимагає безоплатного оприлюднення тендерної документації замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тобто, Законом передбачено оприлюднення оригіналу тендерної докумпентації, затвердженого Замовником. Оригінал (підписаний та скріплений печаткою Замовника) оприлюднено тендерним комітетом ТУ ДСА України в Дніпропетровській області у відсканованому вигляді в форматі pdf. Повторного розміщення тендерної документації у декільках форматах Законом не передбачено. Крім того, формат Ворд не надає можливості оприлюднення оригіналу тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерним комітетом прийнято рішення про відмову у задоволенні Ваших вимог.
з повагою, Голова тендерного комітету Карпеко Є.В. (протокол засідання від 30.01.2020 № 4)

Документи подані скаржником

28 січня 2020 11:33
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 359 328,00
UAH з ПДВ
359 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВА" 563 148,00
UAH з ПДВ
563 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 598 998,00
UAH з ПДВ
598 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 10:51
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:50
Документи переможця.PDF
13 лютого 2020 10:50
Довідка назк пункт 3.zip
13 лютого 2020 10:50
Довідка назк пункт 2.zip
12 лютого 2020 14:48
Електронний підпис
10 лютого 2020 17:44
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:39
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:35
Сертифікати.rar
07 лютого 2020 10:35
Оригінали.rar
07 лютого 2020 10:35
Копії 3.PDF
07 лютого 2020 10:35
Копії 2.PDF
07 лютого 2020 10:35
Копії 1.PDF
07 лютого 2020 10:35
Довідки оригінали.PDF
07 лютого 2020 10:35
Довідка.PDF
07 лютого 2020 10:35
Гарантія.rar
07 лютого 2020 10:35
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 13:14
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:33
Лiцензiя.zip
06 лютого 2020 12:33
Довiренiсть_Рижий.zip
06 лютого 2020 12:33
Гарантия_327.zip
06 лютого 2020 12:33
ТЕХНІЧНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
06 лютого 2020 12:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 09:39
Електронний підпис
07 лютого 2020 09:38
Документи пропозиції.PDF
07 лютого 2020 09:38
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"
#41651246
Переможець 359 328,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"
#41651246
359 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:08
службова бухг.12.05.2020.pdf укладений
12 травня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:54
договір про закупівлю папір 2020.pdf укладений
25 лютого 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 359 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 888,00 UAH)