Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Асфальтобетонна суміш дрібнозерниста, тип В, марка1 (В-10)
Очікувана вартість
198 240,00 UAH
UA-2020-01-23-000892-c ● e6853856de174d6eaf2675af5a75ebdb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 11:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 11:20 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 198 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 991,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в пропозиції Учасника паспортами якості та протоколами випробування що видані сертифікованою лабораторією Виробника.
4.9. Рецептурний склад Товару має відповідати типу та марці, Товару що є предметом закупівлі.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам (ДСТУ та ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в пропозиції Учасника паспортами якості та протоколами випробування що видані сертифікованою лабораторією Виробника.
4.9. Рецептурний склад Товару має відповідати типу та марці, Товару що є предметом закупівлі.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 тони
Асфальтобетонна суміш дрібнозерниста, тип В, марка1 (В-10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, Самовивіз: Завод виробника у м. Київ або Київській обл. (відстань перевезення товару від складу Постачальника до місця вивантаження ( проведення робіт з асфальтування в Подільському районі м. Києва) до 30 км (включно) .
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 11:17 |
Договір.docx |
23 січня 2020 11:17 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка товару
Дата подання: 23 січня 2020 12:19
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:05
Добрий день! Який термін поставки товару після отримання заявки постачальником?
Відповідь: Доброго дня! Терміни поставки товару згідно умов договору.
Поставка товару
Дата подання: 28 січня 2020 09:36
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:54
У договорі вказано, що строк поставки товару визначається заявкою покупця (п.5.3 договору), а за який термін подається заявка до поставки товару не вказано. Уточніть, будь ласка!
Відповідь: Шановний учаснику поставка товару відповідно до потреб підприємства та згідно умов договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
170 880,00
UAH з ПДВ
|
144 998,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДРІМБУД КОНСТРАКШН" |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
144 998,40
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 36 від 04.02.2020 року.pdf | укладений |
04 лютого 2020 14:02
|