Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастильні засоби
Очікувана вартість
199 357,00 UAH
UA-2020-01-23-000871-c 6768b26223614f5cbd7f2983609e14ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:36
Очікувана вартість: 199 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 пункт
Мастильні засоби (олива та мастила)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо асортименту
Дата подання: 23 січня 2020 19:26
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:10
Шановний Замовнику торгів! Повідомляємо Вас про те, що олива Truckstar 10W40 знята з виробництва, і замість неї Завод виробник виготовляє оливу з іншою назвою. Тому надання зазначеної оливи без еквівалентів НЕМОЖЛИВЕ. Просимо внети необхідні зміни в документацію. Дякуємо!
Відповідь: У додатку до закупівлі вказаний номер телефону відповідального за технічну частину. Можете зв'язатись з даного питання з ним.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:40
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД" 174 449,16
UAH з ПДВ
171 988,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРСПЕЦПРОМ" 199 357,00
UAH з ПДВ
171 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:23
НДС 001.pdf
29 січня 2020 10:23
ЕДРПУО 2 новое 001.pdf
29 січня 2020 10:23
ЕДРПУО 1 новое 001.pdf
29 січня 2020 10:23
Цінова пропоз. КПУЗН.pdf
29 січня 2020 10:23
Довідки КПУЗН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРСПЕЦПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД"
#39968117
Переможець 171 988,80
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 08:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД"
#39968117
171 988,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Глобал Лубрікантс - Мастильні засоби.pdf укладений
07 лютого 2020 11:05