Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постери, єврофлаєри
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000862-a ● b27d57808cbd4b1b82462c6dcf4f6ff9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління молоді та спорту Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02933345 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Архітектора Нільсена,б.35а |
Контактна особа: |
Казанцев Олексій Юрійович +380629332438 sportkom2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 04:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 шт
Постери, єврофлаєри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Архітектора Нільсена,35А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 10:40 |
проект договору .doc |
23 січня 2020 10:40 |
Оголошення .doc |
23 січня 2020 10:40 |
Специфікація в прозорро.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:39
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Технічному завданню. Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Технічному завданню. Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович |
4 950,00
UAH з ПДВ
|
4 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАРЦЕВ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
4 700,00
UAH з ПДВ
|
4 359,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
4 900,00
UAH з ПДВ
|
4 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович #2484605552 |
Переможець |
4 358,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
10 лютого 2020 09:24
|