Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний (дрібний) ремонт дорожнього покриття в Центральному районі м. Миколаєва
current (minor) repair of pavement in the Central'nomu district of Mykolayeva
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000824-c e222b16a8fb64ab782daca03f3ba2906
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Utility Services of Mykolaiv City Executive Committee
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
380512537705
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 січня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 15:23
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165000 UAH
Publication date: 23 січня 2020 11:05
Enquiries until: 16 лютого 2020 11:00
Complaints submission until: до 22 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 лютого 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
джерело фінансування: місцевий бюджет
source of funding: local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
поточний (дрібний) ремонт дорожнього покриття в Центральному районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

current (minor) repair of pavement in the Central'nomu district of Mykolayeva
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 01 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 11:05
2.ТД- Центральний р-н.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 лютого 2020 14:13
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:18
Шановний Замовник! При ознайомленні з технічним завданням додаток 2 до тендерної документації виникла низка запитань, що потребують роз’яснення, а саме: пункт 5 технічного завдання, що мається на увазі виправлення окремих пошкоджень земляного полотна ? пункт 6. Який матеріал використовується при засипанні провалів? пункт 7. Данний матеріл до якого пункту тех.завдання відноситься? пункт 8. Роз’ясніть більш детально, що мається на увазі пункт 12. Скільки окремо виправлення бардюрного каменю і скільки заміни бардюрного каменю? Та скільки виправлення поребриків та скільки заміни поребриків? пункт 13. Скільки рядів цегляної кладки ? пункт 15. Скільки окремо люків і скільки решіток? пункт 16. Які види знаків потрібно. Просимо вказати конкретніше
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо розяснення з приводу поставлених питань.
П.5 виконати відповідно ДБН – з додаванням зворотних матеріалів замовника,
П.6 засипання провалів - зворотнім матеріалом замовника,
П.7 матеріал має відношення до п.5 -виправлення окремих пошкоджень земляного полотна з відновленням асфальтобетонного покриття на ділянках спучення та всідання ;
П.8 за складом робіт відповідає ДБН;
П.12 передбачає виправлення чи заміна бордюрних каменів -35 п.м, виправлення чи заміна поребриків-5 п.м.;
П.13 -передбачає рядність кладки за фактичною потребою;
П.15- люків -20 шт., решіток зливо приймальних-20 шт.;
П.16-дорожні знаки,які встановлюються в місцях вибоїн та проведення дорожніх робіт мають відповідати технічним умовам на їх встановлення та вимогам ДСТУ 4100
Технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2020 09:28
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:17
Шановний Замовник! Просимо деталізувати п.8 технічного завдання «Закладання виробів усіх видів дорожнього покриття (тампонування оглядових колодязів інженерних мереж» кількість 15од., оскільки даної інформації недостатньо для розрахунку вартості робіт, так як в даному пункті не зазначено матеріал яким необхідно виконувати зазначені роботи та його кількість, оскільки колодязі інженерних мереж мають різні геометричні параметри. Тому просимо доповнити даний пункт інформацією, щодо найменування матеріалу та об’єму необхідного для виконання комплексу робіт з тампонування колодязів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок робіт з тампонування колодців має відповідає ДБН. За складом робіт виконати зароблення техн. отворів труб бетоном та засипати існуючий об’єм споруди ґрунтом або піском, щебенево пісчаною суммішю з пошаровим ущільненням та відновлення покриття дороги.
Проведення даних робіт лише передбачається за наявністю таких споруд та виконується за вимогами управління патрульної поліції.
Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 12 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:23
Шановний Замовник! Відповідно до вимог тендерної документації «Учасник повинен надати копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про працівників вказаних в довідці учасника про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг.» Згідно ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" відомості про нарахування заробітної плати застрахованим особам (таблиця 6) подаються до 20 числа наступного місяця за звітним. Зважаючи на викладене, відомості про працівників, які прийняті підприємством на роботу в поточному місяці, або прийняті за цивільно-правовою угодою, будуть зазначені в довідці згідно додатку 3 тендерної документації, але інформація про них буде відсутня в зареєстрованій на даний момент таблиці 6, яка відображає дані лише за минулий місяць. Просимо пояснити, чи буде причиною для відхилення пропозиції учасника ситуація, коли наведена в таблиці 6 інформація буде містити відомості не про усіх працівників, вказаних в довідці учасника про наявність працівників, що будуть залучені для надання послуг, адже вищезазначений звіт по працівникам, прийнятим на роботу в поточному місяці, буде подаватись лише 20 числа наступного місяця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на діючий нормативно-правовий акт в України. Відповідно Учасник, який не може надати документ, або інформацію передбачену документацією, з нормативно обгрунтованих причин, має можливість надати відповідні пояснення у складі своєї тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2020
UA-2020-01-23-000824-ce222b16a8fb64ab782daca03f3ba2906
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 18:29
Електронний підпис
22 лютого 2020 18:28
Таблиця 6.PDF
22 лютого 2020 18:28
Накази на працивників.rar
22 лютого 2020 18:28
Квітанція таблиця 6.PDF
22 лютого 2020 18:28
Доп.угода 3 МТП.PDF
22 лютого 2020 18:28
Доп.угода 2 МТП.PDF
22 лютого 2020 18:28
Доп.угода 2 МДТ.PDF
22 лютого 2020 18:28
Доп.угода 1 МТП.pdf
22 лютого 2020 18:28
Доп.угода 1 МДТ.pdf
22 лютого 2020 18:28
Договір МТП.pdf
22 лютого 2020 18:28
Договір МДТ.pdf

Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 08:50
Електронний підпис
26 лютого 2020 08:49
счет_гарантия 142.pdf
26 лютого 2020 08:49
Документи_ПАТ_МТБ_БАНК.zip
26 лютого 2020 08:49
fwd142.zip
26 лютого 2020 08:49
12 Довіреність.pdf
26 лютого 2020 08:49
10 Технічне завдання.PDF
26 лютого 2020 08:49
9 Проект договору.PDF
26 лютого 2020 08:49
8 Персональні дані.PDF
26 лютого 2020 08:49
7 Інші довідки.PDF
26 лютого 2020 08:49
6 Уповноважена особа.pdf
26 лютого 2020 08:49
5 Стаття 17.PDF
26 лютого 2020 08:49
4 Відгук.pdf
26 лютого 2020 08:49
3 Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 08:49
2 Працівники.PDF
26 лютого 2020 08:49
1 МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 08:50
Електронний підпис
26 лютого 2020 08:49
счет_гарантия 142.pdf
26 лютого 2020 08:49
Документи_ПАТ_МТБ_БАНК.zip
26 лютого 2020 08:49
fwd142.zip
26 лютого 2020 08:49
12 Довіреність.pdf
26 лютого 2020 08:49
10 Технічне завдання.PDF
26 лютого 2020 08:49
9 Проект договору.PDF
26 лютого 2020 08:49
8 Персональні дані.PDF
26 лютого 2020 08:49
7 Інші довідки.PDF
26 лютого 2020 08:49
6 Уповноважена особа.pdf
26 лютого 2020 08:49
5 Стаття 17.PDF
26 лютого 2020 08:49
4 Відгук.pdf
26 лютого 2020 08:49
3 Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 08:49
2 Працівники.PDF
26 лютого 2020 08:49
1 МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 лютого 2020 09:06
Коментар щодо відміни: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Документи:
28 лютого 2020 09:05
6. повідомлення про відміну торгів.doc
Дата відміни
27 лютого 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій