Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Сплави, код 14620000-3 за ДК 021:2015 (штаби гарячекатані)»
Очікувана вартість
3 049 405,00 UAH
UA-2020-01-23-000592-a 7c22791eadbe4702950827d7cc71dbb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 049 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 247,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17165 кг
Штаби гарячекатані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 10:05
Додаток 2.docx
23 січня 2020 10:05
ТД.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 7.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 6.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 5.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 4.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 3.docx
23 січня 2020 10:05
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поставка товару
Дата подання: 24 січня 2020 13:20
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:46
Доброго дня! Чи можлива поставка всього об’єму товару однією партією впродовж одного місяця після підписання договору? Дякую!
Відповідь: Згідно з пунктом 5.1 розділу 5 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено: Постачальник має поставити товар Покупцю партіями за окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб.
Замовлення направляються Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000592-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41038601
Дата подання: 17 лютого 2020 19:57
Щодо невідповідності Учасника
Шановний Замовнику!
При здійсненні аналізу Учасника- переможця торгів встановлено, що згідно інформації, отриманої в агрегаторах інформації Opendatabot (https://opendatabot.ua/c/41176151 ), Youcontrol(https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/41176151/), отриманих з відкритих офіційних реєстрів та ін., даний Учасник являється фігурантом ряду досудових розслідувань в кримінальних правопорушеннях передбачених ч.5 ст 191, ч.3 ст. 212 КК України.
Визначення переможцем Учасника, що має причетність до подібних ситуацій є достатньо ризикованим для такого соціально значимого підприємства як КП «Київський метрополітен», так як може призвести до невиконання Договору та збій в транспортній артерії міста.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:40
Згідно п.п.2 «Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно ст.17 Закону» п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку №07/02-05 від 07.02.2020, що підтверджує відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у торгах згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відповідальність за достовірність інформації наданої в складі пропозиції несе учасник.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону: «…Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Також зазначаємо, що відповідно до вимог п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 і 6 частини першої статті 17 Закону та, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 5 до тендерної документації».
ТОВ «СТАЛЬПРОМСТРОЙ» виконано вимоги тендерної документації та після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro», розміщено:
- довідку № 20023410240020896465, видану Департаментом інформатизації Міністерства Внутрішніх Справ України.
- довідку від 17.02.2020 № 22727, видану Державною фіскальною службою України.
Документи, які вимагались тендерною документацією, в тому числі, на підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, надані в строки визначені Законом тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2020-01-23-000592-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41038601
Дата подання: 21 лютого 2020 18:02
Щодо порушенням вимог Замовника до надання тендерної пропозиції
Дякуємо за відповідь!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Постановою Правління Національного банку України від 26 вересня 2019 року N 118 "Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року N 162 "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні". Банки приймають до виконання документи на переказ коштів клієнтів, у яких заповнено виключно рахунок за стандартом IBAN з 13 січня 2020 року.
Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Банківська гарантія, надана Учасником ТОВ «Стальпромстрой» містить невірні реквізити Замовника.
Бенефіціар: Комунальне підприємство «Київський метрополітен» Ідентифікаційний код юридичної особи: 03328913 Місцезнаходження: проспект Перемоги, 35, м. Київ, 03056 Банк замовника (бенефіціара): р/р №26006032079400 АТ «УкрСиббанк», МФО 351005 Адреса банку: вул. Андріївська, 2/12, м. Київ 04070.
Тому на підставі всіх вищенаведених нормативних документів банківська гарантія, надана Учасником є не дійсною, в зв’зку з тим, що містить не вірні реквізити Замовника і банком не може бути виконана, що є порушенням вимог Замовника до надання тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 12:06
Рішенням тендерного комітету КП «Київський метрополітен» (далі – Замовник) від 09.01.2020 №24, відповідно до Закону України (далі – Закон) затверджено тендерну документацію на закупівлю: «Сплави, код 14620000-3 за ДК 021:2015 (штаби гарячекатані)».
Згідно з частиною 1 статті 24 Закону «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції».
Так, відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме – банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (надалі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі – Постанова).
Відповідно до Постанови гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови, а саме:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Отже, надана в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬПРОМСТРОЙ» банківська гарантія №647-20 від 07 лютого 2020 АТ «БАНК АЛЬЯНС», завантажену в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» 10 лютого 2020 о 14:39 (файл: «Гарантія 647-20.7z»), відповідає вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ 2 889 960,00
UAH з ПДВ
1 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Стіл Груп" 3 049 405,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЯЙВО КРАСИ" 2 950 055,81
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС СЕРВІС" 3 046 000,00
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРСПЛАВ" 3 046 137,30
UAH з ПДВ
2 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КАПІТАЛ ГРУП СТАЛЬ 3 046 080,00
UAH з ПДВ
2 805 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНТЕРСОЮЗ" 3 049 000,80
UAH з ПДВ
3 049 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 11:09
Тендерна пропозиция
17 лютого 2020 16:15
Довідка з ДПС кв-я
17 лютого 2020 16:15
Довідка з ДПС
14 лютого 2020 16:21
Протокол №3
14 лютого 2020 09:47
Протокол №2
13 лютого 2020 18:31
Довідка з МВС
13 лютого 2020 18:31
Наказ на директора
13 лютого 2020 18:31
Рішення учасників
13 лютого 2020 18:31
Статут
12 лютого 2020 12:24
Тендерная пропозиция
10 лютого 2020 14:39
Статут СПС.pdf
10 лютого 2020 14:39
Наказ Щербань.7z
10 лютого 2020 14:39
Витяг НР Щербань.7z
10 лютого 2020 14:39
Банківська ліцензія.7z
10 лютого 2020 14:39
Гарантія 647-20.7z
10 лютого 2020 14:39
Рішення.pdf
10 лютого 2020 14:39
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:19
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 10:19
Умови пропозиції.pdf
10 лютого 2020 10:19
Технічна специфікація.pdf
10 лютого 2020 10:19
СЯЙВО КРАСИ 17382 p7s.zip
10 лютого 2020 10:19
СТАТУТ_СК.PDF

Публічні документи

08 лютого 2020 19:54
Умови пропозиції.PDF
08 лютого 2020 19:54
Наказ про зміну назви.PDF
08 лютого 2020 19:54
Довідка ст17.PDF
08 лютого 2020 19:54
Виписка з реєстру (1).PDF
08 лютого 2020 19:54
Технічна специфікація.PDF

Публічні документи

08 лютого 2020 11:27
довідка ст 17.pdf
08 лютого 2020 11:27
аналог договор.pdf
08 лютого 2020 11:27
умови.pdf
08 лютого 2020 11:27
довідка акціонера.pdf
08 лютого 2020 11:27
цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2020 11:27
технічна спеціф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ

ТОВ "Стіл Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЯЙВО КРАСИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "УКРСПЛАВ"

ТОВ КАПІТАЛ ГРУП СТАЛЬ

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНТЕРСОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ
#41176151
Переможець 1 999 990,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ
#41176151
1 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:46
звіт.pdf укладений
02 лютого 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:08
107-НХ-20 від 02.03.2020 - Стальпромстрой - ДУ2 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 11:39
107-НХ-20 від 02.03.2020 - Стальпромстрой - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:25
107-НХ-20 від 02.03.2020 - Стальпромстрой.pdf укладений
02 березня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" здійснено коригування (зниження) ціни за товар по позиції 7 Специфікації з метою приведення даної ціни товару без ПДВ до двох знаків після коми (сума Договору після внесення змін - 1 999 983,60грн, в тому числі ПДВ(20%) - 333 330,60грн; кількість товару після внесення змін - 17 165 кг).
Номер договору про закупівлю: 107-НХ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та керуючись пунктом 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) здійснено продовження строку дії Договору на період достатній для виконання зобов'язань Покупця щодо оплати поставленого товару (сума Договору після внесення змін - 1999983,60грн, в тому чсилі ПДВ (20%) - 333330,60грн; кількість товару після внесення змін - 17165 кг).
Номер договору про закупівлю: 107-НХ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 933 313,20
UAH (в тому числі ПДВ 155 552,20 UAH)