Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

скріпки, скоби, кнопки, папір для друку, степлери, канцелярські ножі, папір для термографічного друку, кулькові ручки, маркери, олівці, коректори, конверти, марки поштові, штампи, печатки, планінг датов., штемпельна фарба, скотч, папки куточок А-4, біндер, блокнот для записів, зошити, сегрегатор, стріжень, файли А 4, швидкозшивачі пл., ватман А 4, лотки горизонт. пр., клей, чорнила, ящик архівний, корзина для сміття, щоденник недатований, бокс архівний, контейнер з чорнилом
Очікувана вартість
52 300,00 UAH
UA-2020-01-23-000580-a 06c3afebc99548caaea6cb0b1b29b843
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярмак Сергій Олександрович

+380614541583 rada@gpmrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04526970
Вебсайт: http://gpmrada.gov.ua
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., місто Гуляйполе, вулиця Шевченка 15/2
Контактна особа: Ярмак Сергій Олександрович
+380614541583
rada@gpmrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 найменувань
скріпки, скоби, кнопки, папір для друку, степлери, канцелярські ножі, папір для термографічного друку, кулькові ручки, маркери, олівці, коректори, конверти, марки поштові, штампи, печатки, планінг датов., штемпельна фарба, скотч, папки куточок А-4, біндер, блокнот для записів, зошити, сегрегатор, стріжень, файли А 4, швидкозшивачі пл., ватман А 4, лотки горизонт. пр., клей, чорнила, ящик архівний, корзина для сміття, щоденник недатований, бокс архівний, контейнер з чорнилом
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70200, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Шевченка 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 січня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Попова М.П.
#3136607029
Переможець 51 200,00
UAH
23 січня 2020 10:13

Документи

23 січня 2020 10:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 13:30
додаткова угода _2 від 12.11.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 13:28
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відпала потреба у предметі закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відпала потреба у предметі закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML