Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво. Прибудова «будівництво» лікувального корпусу до поліклініки по вул. Садова,38 в м.Ірпінь Київської області
Очікувана вартість
113 110 202,00 UAH
UA-2020-01-23-000569-a 54f84f0b7af54b449af5afdfea2c4834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Украина , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:30
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:03
Очікувана вартість: 113 110 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565 551,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво. Прибудова «будівництво» лікувального корпусу до поліклініки по
вул. Садова,38 в м.Ірпінь Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08200, Україна, Київська область, Ірпніь , Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточні рахунки Сторін. За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих форм зазначених Договором. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 08:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:53
Додаток 5 Гарантія банківська.docx
23 січня 2020 10:04
додаток - 3 Проект Договору.doc
23 січня 2020 10:04
Додаток 1 Форма Тенд.пропозиція (2).docx
23 січня 2020 10:04
Принципова схема системи В1.pdf
23 січня 2020 10:04
Додаток 2 Кваліфікаційні (1).docx
23 січня 2020 10:04
додаток 4 ТЕНДЕР від 15.01.20..xlsx
23 січня 2020 10:04
Генеральний план.pdf
23 січня 2020 10:04
Специфікація (теплопостачання).pdf
23 січня 2020 10:04
Специфікація (зовнішній водопровід та каналізація).pdf
23 січня 2020 10:04
Буроінєкційні палі БС-1, ОС-1,ОС-2.pdf
23 січня 2020 10:04
Принципова схема систем вентиляції.pdf
23 січня 2020 10:03
Армування несучих елементів цокольного поверху.pdf
23 січня 2020 10:03
План монолітного з.б. ростверку.pdf
23 січня 2020 10:03
План трасування позамайданчикової мережі водопроводу.pdf
23 січня 2020 10:03
План переходу міх новою будівлею до існуючої поліклініки.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж міського телефонного звязку.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 3-го поверху в осях А-Б.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Лікарня, Садова,38 .doc
23 січня 2020 10:03
Загальні данні. Загальний план цокольного поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж радіофікації.pdf
23 січня 2020 10:03
Топозйомка.pdf
23 січня 2020 10:03
_1_2_3~1.PDF
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 4-го поверху.pdf
23 січня 2020 10:03
Викопіювання з зонінгу.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розміщення свердловин.pdf
23 січня 2020 10:03
Загальний план третього поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
План трасування внутрішньомайданчикових мереж водопроводу та каналізації.pdf
23 січня 2020 10:03
Вертикальне планування.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Лікарня ст П.doc
23 січня 2020 10:03
Буроінєкційна паля АС.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема систем вентиляції 2.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 3-го поверху в осях Д-Е.pdf
23 січня 2020 10:03
принципова схема організації диспетчерської сигналізації в осях А-Б.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 3.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема теплового вузла.pdf
23 січня 2020 10:03
Розрахунок електронавантажень на ТП.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 1.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема теплопостачання та витяжної вентиляції.pdf
23 січня 2020 10:03
Загальний план першого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Телекомунікації.docx
23 січня 2020 10:03
Сигналізатор. Схема підключень зовнішніх пристроїв.pdf
23 січня 2020 10:03
План цокольного поверху з мережами водопроводу та каналізації.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 2.pdf
23 січня 2020 10:03
План розташування паль.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування телекомунікаційних мереж.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема систем К1, К1ц, К3,К2.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація (водопостачання, каналізація).pdf
23 січня 2020 10:02
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 2-го поверху.pdf
23 січня 2020 10:02
Загальний план четвертого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:02
принципова схема організації диспетчерської сигналізації в осях Д-Е.pdf
23 січня 2020 10:02
Викопіювання з ГП.pdf
23 січня 2020 10:02
Принципова схема опалення.pdf
23 січня 2020 10:02
Генеральний план з мережами теплопостачання.pdf
23 січня 2020 10:02
Буроінєкційна паля БС-2.pdf
23 січня 2020 10:02
План перекриття типового поверху. Опалубне та арматурне креслення.pdf
23 січня 2020 10:02
План несучих стін, колон та пілонів типового поверху. Армування.pdf
23 січня 2020 10:02
План перекриття цокольного поверху. Опалубне та арматурне креслення.pdf
23 січня 2020 10:02
Загальний план другого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:02
Тендерна_документацiя.doc
23 січня 2020 10:02
схема розташування мереж електрогодинофікації.pdf
27 січня 2020 08:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 10:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 09:53
Додаток 5 Гарантія банківська.docx
23 січня 2020 10:04
додаток - 3 Проект Договору.doc
23 січня 2020 10:04
Додаток 1 Форма Тенд.пропозиція (2).docx
23 січня 2020 10:04
Принципова схема системи В1.pdf
23 січня 2020 10:04
Додаток 2 Кваліфікаційні (1).docx
23 січня 2020 10:04
додаток 4 ТЕНДЕР від 15.01.20..xlsx
23 січня 2020 10:04
Генеральний план.pdf
23 січня 2020 10:04
Специфікація (теплопостачання).pdf
23 січня 2020 10:04
Специфікація (зовнішній водопровід та каналізація).pdf
23 січня 2020 10:04
Буроінєкційні палі БС-1, ОС-1,ОС-2.pdf
23 січня 2020 10:04
Принципова схема систем вентиляції.pdf
23 січня 2020 10:03
Армування несучих елементів цокольного поверху.pdf
23 січня 2020 10:03
План монолітного з.б. ростверку.pdf
23 січня 2020 10:03
План трасування позамайданчикової мережі водопроводу.pdf
23 січня 2020 10:03
План переходу міх новою будівлею до існуючої поліклініки.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж міського телефонного звязку.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 3-го поверху в осях А-Б.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Лікарня, Садова,38 .doc
23 січня 2020 10:03
Загальні данні. Загальний план цокольного поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж радіофікації.pdf
23 січня 2020 10:03
Топозйомка.pdf
23 січня 2020 10:03
_1_2_3~1.PDF
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 4-го поверху.pdf
23 січня 2020 10:03
Викопіювання з зонінгу.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розміщення свердловин.pdf
23 січня 2020 10:03
Загальний план третього поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
План трасування внутрішньомайданчикових мереж водопроводу та каналізації.pdf
23 січня 2020 10:03
Вертикальне планування.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Лікарня ст П.doc
23 січня 2020 10:03
Буроінєкційна паля АС.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема систем вентиляції 2.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 3-го поверху в осях Д-Е.pdf
23 січня 2020 10:03
принципова схема організації диспетчерської сигналізації в осях А-Б.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 3.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема теплового вузла.pdf
23 січня 2020 10:03
Розрахунок електронавантажень на ТП.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 1.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема теплопостачання та витяжної вентиляції.pdf
23 січня 2020 10:03
Загальний план першого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:03
ПЗ Телекомунікації.docx
23 січня 2020 10:03
Сигналізатор. Схема підключень зовнішніх пристроїв.pdf
23 січня 2020 10:03
План цокольного поверху з мережами водопроводу та каналізації.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація обладнання 2.pdf
23 січня 2020 10:03
План розташування паль.pdf
23 січня 2020 10:03
Схема розташування телекомунікаційних мереж.pdf
23 січня 2020 10:03
Принципова схема систем К1, К1ц, К3,К2.pdf
23 січня 2020 10:03
Специфікація (водопостачання, каналізація).pdf
23 січня 2020 10:02
Схема розташування мереж екстренного виклику персоналу 2-го поверху.pdf
23 січня 2020 10:02
Загальний план четвертого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:02
принципова схема організації диспетчерської сигналізації в осях Д-Е.pdf
23 січня 2020 10:02
Викопіювання з ГП.pdf
23 січня 2020 10:02
Принципова схема опалення.pdf
23 січня 2020 10:02
Генеральний план з мережами теплопостачання.pdf
23 січня 2020 10:02
Буроінєкційна паля БС-2.pdf
23 січня 2020 10:02
План перекриття типового поверху. Опалубне та арматурне креслення.pdf
23 січня 2020 10:02
План несучих стін, колон та пілонів типового поверху. Армування.pdf
23 січня 2020 10:02
План перекриття цокольного поверху. Опалубне та арматурне креслення.pdf
23 січня 2020 10:02
Загальний план другого поверху з розміщенням тех. обладнання.pdf
23 січня 2020 10:02
Тендерна_документацiя.doc
23 січня 2020 10:02
схема розташування мереж електрогодинофікації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 23 січня 2020 15:09
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:39
Доброго дня! Згідно вимоги: "Довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти на вибір за попередні 3 роки (не менше 5)" це мають бути об'єкти нового будівництва чи можливо капітального ремонту, реконструкції і т.д.?
Відповідь: учаники можуть надавати довідку де можуть бути вказані, як роботи з нового будівництва так з капітального ремонту, реконструкції і т.д.
Додаток 5
Дата подання: 23 січня 2020 15:21
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:39
Доброго дня! Згідно тендерної документації вимагається Забезпечення виконання договору про закупівлю, вимоги до оформлення електронної банківської гарантії викладені у Додатку 5. Даний додаток відсутній. Просимо довантажити даний документ для ознайомлення. Дякуємо!
Відповідь: додаток завантажено
Аналогічні договори
Дата подання: 27 січня 2020 16:56
Дата відповіді: 29 січня 2020 15:27
Доброго дня. Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 "Кваліфікаційні критерії..." Замовником вимагається надання довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за бюджетні кошти ... Дане положення містить обмеження щодо можливості взяття участі у торгаг учасників, які раніше не мали досвіду та співпраці з державними замовленнями, але мають достатній багаторічний успішний досвід роботи у будівельній сфері загалом, також, ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі не передбачено обмежень стосовно контрагентів та/або безпосередньої визначеності форм оплат. Вважаємо, що встановлення даних положень порушує права учасників, та відповідно, просимо внесни відповідні правки до вимог тендерної документації та додатків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким заважаючи на вартість предмету закупівлі та рівень складності робіт, соціальну значимість для міста тендерна документація за процедурою відкритих торгів Нове будівництво. Прибудова «будівництво» лікувального корпусу до поліклініки по вул. Садова,38 в м.Ірпінь Київської області залишається без змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000087 ● f5ef73269902450b86f1286a35c976ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2021 N510
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2.UA-2020-01-23-000569-a 23.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-14 16:16:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво. Прибудова «будівництво» лікувального корпусу до поліклініки по
вул. Садова,38 в м.Ірпінь Київської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-23-000569-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності матеріально- технічної бази: 1.1.Довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази, а саме - перелік обладнання та механізмів в формі, наведеній в Таблиці 1 (перелік, викладений в Таблиці 1 - обов’язковий). 1.2. Довідка про наявність мобільного побутового приміщення ( в разі оренди - скановану копію оригіналу договору оренди).1.3. Учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу до 10 км в зоні від місця будівництва (п.4 розділу І Тендерної документації), або більше для підготови виробництва та зберігання матеріалів, транспорту ( у складі довідки вказати адресу, надати та у разі оренди – додати скановані копії оригіналу договору оренди).
Прошу надати пояснення, як саме учасник ТОВ «БК «ІБІС» виконав зазначену вимогу Замовника, викладену в тендерній документації.
3. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, наведеною в Таблиці. Також в цій довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці. 2. Скановані копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника (скановані копії оригіналу наказу, посвідчень, скановані копії цивільно-правових угод або скановані копії оригіналу першої та останньої сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування). 2.3. Окремою довідкою в довільній формі обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців ( вказати досвід виконання робіт за напрямком): інженер - проектувальник (надається копія кваліфікаційного сертифіката , завірена його підписом та печаткою); інженер- геодезист (профільна освіта, досвід роботи – не менше 10 років).
Прошу надати пояснення, як саме учасник ТОВ «БК «ІБІС» виконав зазначену вимогу Замовника, викладену в тендерній документації.
4. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 3.2. Скановані копії оригіналів позитивних листів-відгуків від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору, зазначеному учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором, номер та дату договору, предмет договору, номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію, а також містити вихідний номер та дату видачі (не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій). Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці.
Прошу надати пояснення, як саме учасник ТОВ «БК «ІБІС» виконав зазначену вимогу Замовника, викладену в тендерній документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-17 14:15:06

пояснення

Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості виконано на підставі розробленого і затвердженого в установленому порядку проекту «Нове будівництво. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по
вул. Садовій,38 в м. Ірпінь, Київської області». Генеральний проектувальник ПП «Ладопроект».Експертизу проекту виконано ТОВ «Перша будівельна експертиза» в березні 2019р., експертний звіт №18121-1/А (копія звіту додається). Проект затверджено виконкомом Ірпінської міської ради, рішення від 26.03.2019 №46/3 «Про затвердження проектно- кошторисної документації по об'єкту «Нове будівництво. Прибудова (будівництво) лікувального корпусу до поліклініки по вул. Садовій,38 в м. Ірпінь, Київської області» (копія рішення додається).
Відповідність вимогам тендерної документації Учасник закупівлі
UA-2020-01-23-000569-a – ТОВ «БК «ІБІС» підтвердив документально через систему Prozorro завантаживши скан-копії документів: договір оренди приміщення від 17.01.2020 № 17/01/20 (з ТОВ «ПРОМОЕНЕРДЖІ») договір оренди механізмів від 15.01.2020 № 15-01 АВ (з МПП Спортивно-технічний клуб «СОНА») та гарантійним листом про наявність мобільно побутових приміщень і скан-копіями накидних, довідка про обладнання у формі таблиці 1 та технічні паспорти на техніку.
Учасник закупівлі UA-2020-01-23-000569-a – ТОВ «БК «ІБІС» підтвердив документально через систему Prozorro шляхом завантаження скан-копії документів: таблиця 2 довідка про наявність працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, поміткою, що товариство планує залучати до виконання робі співробітників МПП Спортивно-технічний клуб «СОНА») з відповідними скан-копіями наказів про прийняття на роботу, посвідчень, та трудових книжок працівників та штатним розписом
ТОВ «БК «ІБІС». Також надано PDF скан-копії дипломів інженера–будівельника (КВ № 4474161) та техніка геодезиста (КВ 232704775), посвідчення про проходження навчання з відповідними копіями наказів на директора Омельченка А.А. та мастрів Прищепу М. Д. і Меженського В.В.
Учасник закупівлі UA-2020-01-23-000569-a – ТОВ «БК «ІБІС» надано через систему Prozorro довідку про виконання аналогійних робіт та скан-копії подяк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"ІБІС" 112 604 781,93
UAH з ПДВ
112 039 230,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА" 112 151 467,28
UAH з ПДВ
112 151 467,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:56
ДЦ_ЛС.rar
17 лютого 2020 16:55
ДЦ_ИВР.rar
17 лютого 2020 16:55
Договірна ціна.rar
17 лютого 2020 16:55
ДЦ_ОС.rar
17 лютого 2020 16:55
Зведений.rar
17 лютого 2020 16:24
Лист даних.PDF
17 лютого 2020 16:17
Співробітники трудові.PDF
17 лютого 2020 16:15
Битове приміщення.PDF
17 лютого 2020 14:48
Співробітники трудові.PDF
17 лютого 2020 14:48
Посвідчення ОП.PDF
17 лютого 2020 14:48
Федоров паспорт....PDF
17 лютого 2020 14:48
Статут.pdf
17 лютого 2020 14:48
Технічні паспорти.PDF
17 лютого 2020 14:48
Договір Сона.PDF
17 лютого 2020 14:47
Таб 1 обладнання.PDF
17 лютого 2020 14:47
Диплом Федоров.PDF
17 лютого 2020 14:47
Битове приміщення.PDF
17 лютого 2020 14:47
Битове приміщення.PDF
17 лютого 2020 14:47
Випіска ЕДР.PDF
17 лютого 2020 14:47
Випіска ЕДР.PDF
17 лютого 2020 14:47
1Справка налогова.PDF
17 лютого 2020 14:47
Витяг НДС.PDF
17 лютого 2020 14:47
Гарантійний лист ст.17.PDF
17 лютого 2020 14:47
1Гарантійний лист ст50.PDF
17 лютого 2020 14:47
Дозвіл.PDF
17 лютого 2020 14:47
Тендерна пропозиція.PDF
17 лютого 2020 14:47
Подяка 1.pdf
17 лютого 2020 14:47
1Справка МВС.pdf
17 лютого 2020 14:47
Перелік видів робіт.PDF
17 лютого 2020 14:47
Подяка 2.pdf
17 лютого 2020 14:47
Витяг НДС.PDF
17 лютого 2020 14:46
1Справка налогова.PDF
17 лютого 2020 14:46
Ліцензія.PDF
17 лютого 2020 14:46
Субпідрядники таб 4.PDF
17 лютого 2020 14:46
Довідка Банк рахунок.PDF
17 лютого 2020 14:46
Гарантийний лист ст. 50.PDF
17 лютого 2020 14:46
Довідка бенефициант.PDF
17 лютого 2020 14:46
Довідка субпідряд.PDF
17 лютого 2020 14:46
1Гарантійний лист ст50.PDF
17 лютого 2020 14:46
Лист ст236.PDF
17 лютого 2020 14:46
Гарантійний лист Сона.PDF
17 лютого 2020 14:46
Лист даних.PDF
17 лютого 2020 14:46
Повідомлення печатка.PDF
17 лютого 2020 14:45
Наказ директор.PDF
17 лютого 2020 14:45
1Справка МВС.pdf
04 лютого 2020 10:44
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:37
Банк рахунок.PDF
03 лютого 2020 22:41
Статут.pdf
03 лютого 2020 22:41
Дозвіл.png
03 лютого 2020 22:41
Види робіт.jpg
03 лютого 2020 22:41
Ліцензія.png
03 лютого 2020 22:41
Довідка досвіду 1.PDF
03 лютого 2020 22:41
Штатний розпис.PDF
03 лютого 2020 22:41
Подяка 1.pdf
03 лютого 2020 22:41
Подяка 2.pdf
03 лютого 2020 22:41
Вытяг НДС.jpg
03 лютого 2020 22:41
Лист передання даних.PDF
03 лютого 2020 22:41
Лист санкції.PDF
03 лютого 2020 22:41
Лист ст236.PDF
03 лютого 2020 22:41
Повідомлення печатка.PDF
03 лютого 2020 22:41
Лист природоохорона.PDF
03 лютого 2020 22:41
Наказ, выписка.PDF
03 лютого 2020 22:41
Лист зобов.язання.PDF
03 лютого 2020 22:41
Лист даних.PDF
03 лютого 2020 22:39
Довідка досвіду 1.PDF
03 лютого 2020 22:35
Дозвіл.png
03 лютого 2020 22:35
1-2.jpeg
03 лютого 2020 22:35
1-3.jpeg
03 лютого 2020 22:35
1-1.jpeg
03 лютого 2020 22:35
img033.jpg
03 лютого 2020 22:35
img031.jpg
03 лютого 2020 22:35
img035.jpg
03 лютого 2020 22:35
img034.jpg
03 лютого 2020 22:35
img029.jpg
03 лютого 2020 22:35
img036.jpg
03 лютого 2020 22:35
img008.jpg
03 лютого 2020 22:35
Ліцензія.png.p7s
03 лютого 2020 22:35
Подяка 2.pdf.p7s
03 лютого 2020 22:35
Вытяг НДС.jpg.p7s
03 лютого 2020 22:35
Види робіт.jpg.p7s
03 лютого 2020 22:35
Штатний розпис.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Подяка 1.pdf.p7s
03 лютого 2020 22:35
Довідка досвіду 1.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Наказ, выписка.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Довідка досвіду 1.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Лист даних.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Лист зобов.язання.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Лист природоохорона.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:35
Лист ст236.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:34
Лист санкції.PDF.p7s
03 лютого 2020 22:34
1ДЦ.rar

Публічні документи

04 лютого 2020 16:00
0 Тенд.пропозиція.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ССР.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_8-1.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_7-5.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_7-4.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_7-3.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_7-2.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_7-1.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_6-4.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_6-3.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_6-2.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_6-1.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_4-4.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_4-3.pdf
04 лютого 2020 16:00
r_323_ДЦ_ОС_4-2.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ОС_4-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ОС_3-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ОС_2-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС2_6-3-2.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС2_6-2-2.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС2_4-2-2.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_4-4-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_4-3-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ИВР.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ДЦ.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_6-3-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_7-5-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_7-4-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_7-3-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ЛС1_6-4-1.pdf
04 лютого 2020 15:59
26. Довідка про санкції.pdf
04 лютого 2020 15:59
r_323_ДЦ_ВОБ.pdf
04 лютого 2020 15:59
6.5. Лист-гарантія.pdf
04 лютого 2020 15:59
6.4.Довідка -нформація.pdf
04 лютого 2020 15:59
6 . ВИТЯГ ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"ІБІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗАБУДОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"ІБІС"
#41459964
Переможець 112 039 230,91
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК"ІБІС"
#41459964
112 039 230,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 16:21
додаткова № 8 до договору № 116.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 16:14
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 11:22
додаткова 7.pdf зміни до договору
05 січня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 15:43
додаткова № 5 до договору 116.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 11:23
додаткова фінансування.pdf зміни до договору
19 липня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 16:56
додаткова 3.pdf зміни до договору
24 червня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:55
додаткова 1.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 08:59
додаткова .pdf зміни до договору
23 лютого 2021 08:57
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:51
додаткова .pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:25
ч.1.pdf укладений
27 лютого 2020 10:16
частина 3.pdf укладений
27 лютого 2020 10:16
ч 2.pdf укладений
27 лютого 2020 10:16
договор116.pdf укладений
27 лютого 2020 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна пплану фінансування
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягів фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору у зв"язку змінами обсягів фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML