Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ремонт внутрішнього приміщення, по пров. Бондарський, 13-19А, м. Київ, (продовження)
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000530-c ● f235fb88a8ce4b169cf42f8b5f8222eb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування Подільського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 19361841 |
Вебсайт: | http://podil.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Братська, 15/9 |
Контактна особа: |
Козубова Людмила Петрівна 040444250512 tc_podol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90.2 метри квадратні
Інші завершальні будівельні роботи (ремонт внутрішнього приміщення, по пров. Бондарський, 13-19А, м. Київ, (продовження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, вул. Братська,15/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до договору | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 10:18 |
Дефектний акт на 90,2м.кв.pdf |
23 січня 2020 10:17 |
Предмет закупівлі Подільського центр_Капремонт_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо скасування
Дата подання: 23 січня 2020 15:37
Дата відповіді: 24 січня 2020 09:15
Шановний Замовник! На даному єтапі компанії готові працювати на маленький прибуток . Так як у Вас дужее накручена сумма закупівлі, а ми виходимо із затратної частини, тому виходимо з невисокими цінами, що ви вважаєте за демпінг.Тому передивіться закупівлю ,подивіться в-сті ресурсів , там закладено не дешевий матеріал. Ваші дії підпадають під підозру корупційних. Мотивуйте ваш протокол відхилення по позиціям,що саме учасник занизив у кошторисі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику повідомляємо, що перед проведенням електронних торгів Територіальним центром було проведено двома незалежними організаціями дві експертизи. В результаті виявили різницю в 9000 грн. Тому переглядати вартість закупівлі товарів і робіт не має сенсу. Наша позиція залишається не змінною. Ми вже мали досвід переконатись в таких занижених цінах. Вікна не відкривались на провітрювання, шпалери відпали на наступний день, а роботу розтягнули на чотири місяці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-000530-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СК ДАН", Код ЄДРПОУ:40992863
Дата подання: 23 січня 2020 12:41
Скасування закупівель
Шановний замовник! Надайте відповідь. Чому неодноразово коли ТОВ " Ментес " не має можливості виграти закупівлю ,Ви її скасовуєте ,подаєте ще раз ,до тих пір поки переможцем не визнано ТОВ " Ментес". Закупівля UA-2018-07-05-001159-c,UA-P-2020-01-14-000818-b,та багато інших. ми втрачаємо свій час ,ресурси, а Ви скасовуєте закупівлю ,за однією причиною , що інші надали наднизьку ціну, і Ви підозрюєте що будуть використовуватись неякісні будівельні матеріали та виконані роботи. А ми підозрюємо у Ваших вчинках корупційну складову,та будемо змушені звернутись у відповідні органи для моніторингу ваших закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 14:36
Доброго дня! Шановний Учаснику, закупівля була скасована не дивлячись на те, хто брав в ній участь. Ми вважаємо, що ціна закупівлі на капітальний ремонт відділення соціальної допомоги вдома «Куренівка» продемонструвала необґрунтовано занижену, до неможливості (30%), вартість товару та робіт. Заявлена вартість пропозиції ставить під сумнів, що ремонт буде виконано на високому рівні та якісними будівельними матеріалами. Наш центр обслуговує малозабезпечених інвалідів, пенсіонерів та інші пільгові категорії громадян в Подільському районі. Хотілось бачити їх з сяючими обличчями, коли вони будуть приходити відпочити в своє відділення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Ментес" #25271906 |
Переможець |
498 235,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2020 11:26
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
04 березня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 09:56
|
Договір №72-02.pdf | укладений |
05 лютого 2020 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладена після проведення проектно -кошторисної документації КП "Київекспертиза від 25.02.2020 №200003р |
Номер договору про закупівлю: | №73-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |