Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
3 513 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000352-c c3ce76f271714957ad6f7e8d29788a0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олінкевич Дар'я Володимирівна

380612242350 zgik.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140892
Вебсайт: http://meria.zp.ua/test/
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Контактна особа: Олінкевич Дар'я Володимирівна
380612242350
zgik.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:10
Очікувана вартість: 3 513 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Джерело фінансування - місцевий бюджет (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона адміністративної будівлі, внутрішнього двору
виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206
та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Соборний, 206. вул. Зелінського. 3, Запоріжжя, Запорізька область, 69105, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ВИКОНАВЕЦЬ протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання послуг за поточний місяць готує та передає на погодження ЗАМОВНИКУ два примірники акту приймання-передачі наданих послуг. ЗАМОВНИК зобов'язаний протягом 3 (трьох) робочих днів розглянути та підписати вказаний акт або надати письмові заперечення в цей же термін. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту наданих послуг в безготівковому порядку в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 15 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Сторонами. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 09:47
Електронний підпис
23 січня 2020 09:46
Додаток №5.docx
23 січня 2020 09:46
Додаток №2.1.docx
23 січня 2020 09:46
Додаток №2.docx
23 січня 2020 09:46
Додаток №1.docx
23 січня 2020 09:46
Додаток №3.docx
23 січня 2020 09:46
Додаток №4.docx
23 січня 2020 09:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пости
Дата подання: 28 січня 2020 17:10
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:51
Доброго дня! В технічних умовах прописано вимоги щодо навності "забезпечення мінімум на 3-х постах фізичної охорони". Тобто, за згодою сторін їх може бути збільшено? З повагою!
Відповідь: Відповідно до п.3. Додатку №3 (технічні вимоги до учасника) тендерної документації, учасник повинен забезпечити мінімум на 3-х цілодобових постах, у межах наданих повноважень фізичної охорони адміністративної будівлі, внутрішнього двору виконавчого комітету Запорізької міської ради, пр. Соборний, 206 та адміністративної будівлі, вул. Зелінського, 3, визначеної у встановленому законодавством порядку, від розкрадання, пошкодження чи знищення матеріальних цінностей.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000352-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ"МУСТАНГ", Код ЄДРПОУ:42314021
Дата подання: 24 січня 2020 16:37
Виключення дискримінаційних умов
Добрий день, вважаємо, що Замовник визначив дискримінаціні умови та обмежив коло потенційних учасників наступними умовами:
- наявність власного пульту охорони, транспорту реагування, виїзд груп затримання на тривожну кнопку виклику та спрацювання сигналізації;
- наявність у Учасника правових підстав щодо застосування вогнепальної нарізної короткоствольної зброї (у разі наявності підстав для її застосування у випадках, визначених Законом чи іншим нормативно – правовим актом, або надати копію документу (договору тощо), що підтверджує наявність у Учасника підстав застосовувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю через третіх осіб).
Просимо Вас виключити дані пункти для розширення конкурентного середовища у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:47
Наведена у вимогі інформація про визначення Замовником дискримінаційних умов та обмеження кола потенційних учасників не відповідає дійсності, виходячи з наступного.
Вимога про наявність пульту охорони, транспорту та виїзд груп затримання в розумінні приписів Закону України «Про охорону діяльність» є заходами забезпечення охоронної діяльності.
Вимога про наявність у Учасника правових підстав щодо застосування вогнепальної нарізної короткоствольної зброї не використовується Замовником як обмеження. Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника права застосування вогнепальної короткоствольної зброї, а просить підтвердити наявність як безпосередньо у Учасника, так і через третіх осіб (відповідно до чинного законодавства) права застосувати вогнепальну нарізну короткоствольну зброю.
Слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі.
Наведене свідчить - Замовник не мав на меті обмежити коло учасників, а зазначені вимоги не призводять до дискримінації Учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області 3 511 252,90
UAH з ПДВ
3 511 252,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 3 512 500,00
UAH з ПДВ
3 512 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 14:19
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:02
Довідка податкова
13 лютого 2020 14:02
Довідка МВС
13 лютого 2020 14:02
тендерна пропозиція
10 лютого 2020 07:55
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:10
1. Проект договору.PDF
07 лютого 2020 11:10
7.1. Копія Ліцензії МВС.PDF
07 лютого 2020 11:09
1.2. Копія Положення.PDF
07 лютого 2020 11:09
3.3. Лист відгук Архів.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:11
технічні вимоги.rar
04 лютого 2020 16:11
повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в Запорізькій області

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
Переможець 3 511 252,90
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Запорізькій області
#40108947
3 511 252,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:46
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 08:36
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:36
Договір №03-6271.PDF укладений
24 лютого 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 03-6271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 4 186 075,80
UAH (в тому числі ПДВ 697 679,30 UAH)