Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті; кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000346-a 54b11168964f4ce39dee1e2b8f3ed6fe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Пирогова

+380563733421 kzdopab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО"
Код ЄДРПОУ: 24987654
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Светлана Пирогова
+380563733421
kzdopab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 12:52
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


вся інформація про закупівлю в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  20 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 09:29
оголошення комп 01.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 23 січня 2020 15:45
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:22
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 3)В тендерній документації, а саме: - забезпечити гарантійне обслуговування поставленого товару в приміщенні Замовника протягом гарантійного терміну обслуговування. Чи обов'язкові ці вимоги і поясніть будь-ласка більш детально,що саме мається на увазі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що в останньому абзаці додатку 1 "Технічні вимоги до товару" тендерної документації вказано наступне: "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару" Тому якщо запропонований товар буде відповідати усїм характеристикам, то звичайно розглядатися пропозиція буде. Що стосується другого питання, то поставка, підключення та введення в експлуатацію обовязкове.Що стосується 3 питання, то бажане усуннення дефектів, несправностей в приміщенні бюро. У випадку якщо це неможливо, тоді в сервісних центрах Учасника
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 січня 2020 08:36
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, читайте будь-ласка уважно документацію! В ній вказано що ми розглядаємо всі пропозиції які відповідають технічним вимогам (аналоги)! Велике прохання економити час Замовників та Учасників. Запрошуємо усіх бажаючих. Ціну розглядаємо найменшу, проте товар повинен відповідати вимогам документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000346-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 04 лютого 2020 14:41
Невідповідність пропозиції технічним вимогам
Шановний тендерний комітет, при розгляді пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" просимо вас звернути увагу на відсутність підтверджувальної інформації щодо запропонованого товару. Відповідно до Вашої відповіді на тендерному майданчику Prozorro від 27 січня 2020 09:22 "Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару" (Цитата). На цю вимогу учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" було надано файл "Вiдповiднiсть технічним вимогам ТД .pdf", в якому відсутня інформація щодо оперативної пам'яті (торгівельна марка, артикул тощо) що унеможливлює повноцінну перевірку відповідності запропонованого товару технічним вимогам закупівлі.

Рекомендуємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2020 08:37
Дякуємо за звернення та Ваші зауваження. Очікуйте рішення комітету

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 156,00
UAH з ПДВ
69 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 76 932,00
UAH з ПДВ
76 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 09:19
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:38
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:23
ПДВ.pdf
03 лютого 2020 12:23
наказ+протокол.pdf
03 лютого 2020 12:23
Ліцензування.pdf
03 лютого 2020 12:23
Комерційна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 12:23
Гарантійний лист..pdf
03 лютого 2020 12:23
Відповідність Roma PC.pdf
03 лютого 2020 12:23
Відповідність Logitech.pdf
03 лютого 2020 12:23
Відповідність LG.pdf
03 лютого 2020 12:23
Відповідність GEMBIRD.pdf
03 лютого 2020 12:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 лютого 2020 12:23
Витяг.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 16:56
Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2020 16:56
Статут.pdf
03 лютого 2020 16:56
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2020 16:56
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ" МОСТ АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 69 156,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 08:29
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 76 932,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:43

Документи

07 лютого 2020 08:29
Електронний підпис
07 лютого 2020 08:26
протокол3.pdf

Документи

10 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:42
протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
76 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:42
протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 15:03
10П.pdf укладений
02 червня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 09:38
договор 10.pdf укладений
17 лютого 2020 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 932,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 822,00 UAH)