Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби індивідуального захисту при рентгенологічних дослідженнях
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000310-c 81baf4754e734cebaf0152b60603ea97
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:01
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39560000-5: Текстильні вироби різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Засоби індивідуального захисту при рентгенологічних дослідженнях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39560000-5 — Текстильні вироби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 09:38
Договор купли продажи НСЗУ.doc
23 січня 2020 09:38
Перелік документів.docx
23 січня 2020 09:38
МТВ ЗІЗ_.doc
23 січня 2020 09:37
3 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000310-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс", Код ЄДРПОУ:22334457
Дата подання: 12 лютого 2020 09:36
Неправомірні дії Замовника
При виборі товару Замовник повинен перш за все керуватися Технічними характеристиками товару (свинцевий еквівалент, розмір, вага, термін експлуатації і т. д.), а не з чого він виготовлений. Наприклад: при виборі Медичного обладнання, ви ж не уточняєте з якого саме матеріалу виготовлені елементи керування (процесор, елементи пам'яті), головне, що вам потрібно - це його продуктивність і функціональність. Яке значення має те, з чого виготовлений рентген захисний одяг, якщо термін його служби, рівень захисту, однорідність свинцю по площі - однакові!
Крім того, ви повинні розуміти, що на ринку України виробник рентген захисного одягу з просвинцеваного вінілу тільки один, що автоматично робить його монополістом. В такому разі не має змісту проводити торги, знаючи наперед, що тільки він може поставити вам товар. Купуйте за прямими угодами!
До водимо до вашого відома, що на ринку України присутні безсвинцевий рентген захисний одяг, а ви, прописуючи "Просвинцеваний вініл", позбавляєте можливості отримати екологічно чистіший матеріал з такими ж характеристиками!

В зв'язку з цим просимо переглянути ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 15:25
Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто, замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми тощо) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель.
Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" 11 779,32
UAH з ПДВ
11 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 14 000,00
UAH з ПДВ
11 700,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" 14 589,45
UAH з ПДВ
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 09:08
Таблиця МТВ.pdf
29 січня 2020 09:08
СТАТУТ 2018.pdf
29 січня 2020 09:08
Сертифікат ISO 13485 - 163.pdf
29 січня 2020 09:08
СвідоцтвоЄПл.pdf
29 січня 2020 09:08
Проект договору.pdf
29 січня 2020 09:08
Наказ.pdf
29 січня 2020 09:08
Гар лист.pdf
29 січня 2020 09:08
Витяг.pdf
29 січня 2020 09:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 15:58
декл_нестерилка_(3).PDF
31 січня 2020 15:58
декл_нестерилка_(2).PDF
31 січня 2020 15:58
декл_нестерилка_(1)(1).PDF
31 січня 2020 15:46
Електронний підпис
31 січня 2020 15:44
доки СЕС та ін.pdf
31 січня 2020 15:44
цп рентген.pdf
31 січня 2020 15:44
ИНН Кутенкова ОО.jpg
31 січня 2020 15:44
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
31 січня 2020 15:44
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс"

ФОП Кутенкова О.О.

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс"
#22334457
Відхилено 11 699,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:21
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 11 700,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:06
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
Переможець 13 900,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 08:16
договор Оніко.pdf укладений
25 лютого 2020 08:14