Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 386 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000153-b 66795f7d9f044ffa88fb623754df994a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данільченко Вікторія Валеріївна

+380577050864 peo@filarmonia.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Харківська обласна філармонія
Код ЄДРПОУ: 02225766
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Римарська,21
Контактна особа: Данільченко Вікторія Валеріївна
+380577050864
peo@filarmonia.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 12:29
Очікувана вартість: 1 386 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Римарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 14:46
Перелік змін (2).odt
31 січня 2020 14:46
ТД ел-во 23.01.2020 (зміни2) 02225766.doc
29 січня 2020 11:55
Перелік змін.pdf
29 січня 2020 11:26
ТД ел-во 23.01.2020 (зміни) 02225766.doc
23 січня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 10:07
ТД ел-во 23.01.2020 02225766.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розподілу
Дата подання: 24 січня 2020 17:52
Дата відповіді: 24 січня 2020 19:45
В закупівлю електричної енергії чи врахований в ціну розподіл?
Відповідь: без розподілу
Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 28 січня 2020 12:43
Дата відповіді: 28 січня 2020 13:46
1. До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 2. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 3. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи «А» та «Б».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точка обліку електроенергії відноситься до групи Б.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-23-000153-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 10 березня 2020 11:10
Вимога
Щодо усунення порушень допущенних під час оцінки Тендерної пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 12:45
Шановний учасник відкритих торгів, ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД»!

Тендерний комітет КП “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ” розглянув Ваші вимоги про усунення порушень з боку ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з питання публікації тендерної документації ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», а саме не належного рівня зображення Статуту, нечіткого відбитку печатки на тендерній документації щодо публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015- ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія для перегляду у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Замовник, згідно частини четвертої статті 22 Закону не повинен в вимогах до тендерної документації обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статути усіх субєктів господарювання, включаючи Статут ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» розміщений у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно статті 58-1 Господарського кодексу України субєкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання субєктом господарювання печатки не є обовязковим. Наявність або відсутність відбитка печатки субєкта господарювання на документах не створює юридичних наслідків.
Тендерний комітет КП “Харківська обласна філармонія” в межах своєї компетенції керується ч. 3 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
З установчим документом ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» тендерний комітет додатково ознайомився на офіційному ресурсі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ввівши код доступу, що вказаний в «Описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії», а саме: 156261985231.
В своїй роботі тендерний комітет КП “Харківська обласна філармонія” дотримується принципів публічних закупівель, в тому числі, принципу максимальної економії та ефективності.
За результатами розгляду вимоги ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» про усунення порушень з боку ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з питання публікації тендерної документації ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», а саме не належного рівня зображення Статуту, нечіткого відбитку печатки на тендерній документації щодо публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія для перегляду у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках, вимогу ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» відхилено.

Документи подані скаржником

Документи

12 березня 2020 12:44
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-09-000110 ● 55502852105b43a68e69c3b098603bc3
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2022 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 48
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
від 09.02.2022 №48
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2020-01-23-000153-b 23.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-23 16:00:20

Запит про надання пояснень

Керівнику КП «Харківська обласна філармонія»
Юрію ЯНКУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-23-000153-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-13 14:21:56

Пояснення на запит за оголошенням UA-2020-01-23-000153-b Електрична енергія, код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія

У звязку з настанням обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та обєктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме: військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" з подальшим продовженням строку дії воєнного стану, Замовником не було оприлюднено відповідь на запит у строк протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Відповідь на запит.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі анализу споживання за попередні роки, вартості аналогичних товарів/послуг.
Обовязковість оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті передбачено Постановою КМУ від 11.10.2016 р №710, зі змінами, від 19 грудня 2020 року. Тому під час оголошення саме цієї процедури закупівлі обґрунтування не оприлюднювалася.
2. Пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару документального підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтверджується довідками та листами (завіреними копіями довідок(ок))/листів відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, щодо розміру цін на товар на момент укладання Договору та на момент звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 1 112 400,00
UAH з ПДВ
1 070 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 122 000,00
UAH з ПДВ
1 074 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 09:26
Статут з описом.pdf
05 березня 2020 15:11
ДФС.pdf
05 березня 2020 15:11
Статут.pdf
05 березня 2020 15:11
МВС.pdf
12 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:12
Статут.pdf
12 лютого 2020 16:12
Лист-згода.pdf
12 лютого 2020 16:12
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2020 16:12
Довідка щодо санкцій.pdf
12 лютого 2020 16:12
Довідка щодо ліцензії.pdf
12 лютого 2020 16:12
Довідка щодо довкілля.pdf
12 лютого 2020 16:12
Довідка по ст.16.pdf
12 лютого 2020 16:12
Баланс.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 12:16
Електронний підпис
03 лютого 2020 12:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 лютого 2020 12:16
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 12:16
ЗАКОН.pdf
03 лютого 2020 12:16
Довідки статті 17.pdf
03 лютого 2020 12:16
Баланс 2018р. ЛТД.pdf
03 лютого 2020 12:16
Баланс ( за 9 мес.).pdf
03 лютого 2020 12:16
8 Виписка з ЄДР.pdf
03 лютого 2020 12:15
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 лютого 2020 12:15
2 ВИТЯГ ЄДР 08.01.20.pdf
03 лютого 2020 12:14
1 Статут+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Переможець 1 070 820,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
1 070 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:08
Електенерг.-доп.угода 20.10.20..PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 13:19
File.PDF зміни до договору
16 вересня 2020 14:43
Повідомлення.PDF зміни до договору
16 вересня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 10:50
Додаткова угода зміни до договору
23 березня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно договору про постачання електричної енергії споживачу № 230320 від 23.03.2020 року п. 13.10 частина 2): "сторони можуть внести зміни до договору у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару.
Номер договору про закупівлю: 230320
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.2 ч 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 230320
Договір:
Номер додаткової угоди: 230320
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML