Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Харківська обласна філармонія |
Код ЄДРПОУ: | 02225766 |
Місцезнаходження: | 61057, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Римарська,21 |
Контактна особа: |
Данільченко Вікторія Валеріївна +380577050864 peo@filarmonia.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 386 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 14:46 |
Перелік змін (2).odt | |
31 січня 2020 14:46 |
ТД ел-во 23.01.2020 (зміни2) 02225766.doc | |
29 січня 2020 11:55 |
Перелік змін.pdf | |
29 січня 2020 11:26 |
ТД ел-во 23.01.2020 (зміни) 02225766.doc | |
23 січня 2020 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 10:07 |
ТД ел-во 23.01.2020 02225766.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерний комітет КП “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ” розглянув Ваші вимоги про усунення порушень з боку ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з питання публікації тендерної документації ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», а саме не належного рівня зображення Статуту, нечіткого відбитку печатки на тендерній документації щодо публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015- ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія для перегляду у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Замовник, згідно частини четвертої статті 22 Закону не повинен в вимогах до тендерної документації обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статути усіх субєктів господарювання, включаючи Статут ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» розміщений у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно статті 58-1 Господарського кодексу України субєкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання субєктом господарювання печатки не є обовязковим. Наявність або відсутність відбитка печатки субєкта господарювання на документах не створює юридичних наслідків.
Тендерний комітет КП “Харківська обласна філармонія” в межах своєї компетенції керується ч. 3 ст. 30 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
З установчим документом ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» тендерний комітет додатково ознайомився на офіційному ресурсі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch ввівши код доступу, що вказаний в «Описі документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії», а саме: 156261985231.
В своїй роботі тендерний комітет КП “Харківська обласна філармонія” дотримується принципів публічних закупівель, в тому числі, принципу максимальної економії та ефективності.
За результатами розгляду вимоги ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» про усунення порушень з боку ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» з питання публікації тендерної документації ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», а саме не належного рівня зображення Статуту, нечіткого відбитку печатки на тендерній документації щодо публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія для перегляду у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках, вимогу ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» відхилено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-09-000110 ● 55502852105b43a68e69c3b098603bc3
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 48
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
від 09.02.2022 №48
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2020-01-23-000153-b 23.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-23 16:00:20
Запит про надання пояснень
Керівнику КП «Харківська обласна філармонія»
Юрію ЯНКУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-23-000153-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 14:21:56
Пояснення на запит за оголошенням UA-2020-01-23-000153-b Електрична енергія, код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
У звязку з настанням обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та обєктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме: військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" з подальшим продовженням строку дії воєнного стану, Замовником не було оприлюднено відповідь на запит у строк протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Відповідь на запит.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі анализу споживання за попередні роки, вартості аналогичних товарів/послуг.
Обовязковість оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті передбачено Постановою КМУ від 11.10.2016 р №710, зі змінами, від 19 грудня 2020 року. Тому під час оголошення саме цієї процедури закупівлі обґрунтування не оприлюднювалася.
2. Пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару документального підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтверджується довідками та листами (завіреними копіями довідок(ок))/листів відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, щодо розміру цін на товар на момент укладання Договору та на момент звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Переможець |
1 070 820,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 12:08
|
Електенерг.-доп.угода 20.10.20..PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 13:19
|
File.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2020 14:43
|
Повідомлення.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 10:50
|
Додаткова угода | зміни до договору |
23 березня 2020 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно договору про постачання електричної енергії споживачу № 230320 від 23.03.2020 року п. 13.10 частина 2): "сторони можуть внести зміни до договору у випадку зменшення обсягу споживчої потреби товару. |
Номер договору про закупівлю: | 230320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.2 ч 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 230320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 230320 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |