Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
60 960,00 UAH
UA-2020-01-23-000031-c dbdaf6c42182430ca4b95b57503e83c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітвіцька Марія Кузьмівна

380432671959 vospkvitvic@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний центр служби крові Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484474
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 48
Контактна особа: Вітвіцька Марія Кузьмівна
380432671959
vospkvitvic@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 08:16
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:12
Очікувана вартість: 60 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21120 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
(НК 024:2019 - 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА(Пробірка вакуумна, стерильна ЕДТА К3 0,25 мл, 100 шт. в упаковці); 47590 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD без добавок(Пробірка вакуумна стерильна без домішок(без наповнювача)9мл, (транспортувальна; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD (Мікропробірка 1,5 мл. типу Eppendorf, градуйована, з кришкою); 61032 - Кювета для лабораторного аналізатора IVD, одноразового використання (Кювета для спектрофотометра з ПС, 10х10х45 мм (100 шт в упаковці))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в цьому договорі в його реквізитах, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних протягом 10 календарних днів з дня їх підписання уповноваженими особами Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування відповідних видатків. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 08:18
Проект договору.docx
23 січня 2020 08:18
ТД_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 23 січня 2020 11:09
Дата відповіді: 24 січня 2020 15:12
Доброго дня, шановний Замовнику! В тексті ТД чтаємо : "Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документа, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію, або якщо цей документ не запевнить замовника у тому, що учасник має необхідне обладнання та матеріально технічну базу, працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання аналогічних договорів, необхідних для виконання умов договору відповідно до кваліфікаційних критеріїв, і здатний виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється." Надайте, будь ласка, повний перелік документів і перелік того, що повинно бути в цих документах, щоб вони запевнили Вас у тому, що учасник має необхідне обладнання та матеріально технічну базу, працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання аналогічних договорів, необхідних для виконання умов договору відповідно до кваліфікаційних критеріїв, і здатний виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надається в довільній формі.
Інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформація про наявність досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідками, в яких наводиться інформація, що зазначена в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 31 016,09
UAH з ПДВ
31 016,09
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ" 39 699,00
UAH з ПДВ
36 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 36 870,00
UAH з ПДВ
36 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ" 60 960,00
UAH з ПДВ
60 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:58
Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 14:58
Довідка ДПС.PDF
05 лютого 2020 10:05
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:53
Авторизація (кювета).pdf
04 лютого 2020 17:05
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:00
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 17:00
Фото 9 мл. без напов.jpg
04 лютого 2020 17:00
Фото 0,25 К3 ЕДТА.pdf
04 лютого 2020 17:00
Документи на товар.pdf
04 лютого 2020 17:00
Статут.pdf
04 лютого 2020 17:00
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 17:00
Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 15:08
Технічна частина.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 19:52
товар.7z
07 лютого 2020 19:52
Установчі документи.pdf
07 лютого 2020 19:52
аналогічні договори.pdf
07 лютого 2020 19:52
Лист 562 від 20 червня 2016.pdf
07 лютого 2020 19:52
Договір.pdf
07 лютого 2020 19:52
Довідка ст17.pdf
07 лютого 2020 19:52
баланс.pdf
07 лютого 2020 19:52
ГЛ виробника.pdf
07 лютого 2020 19:52
лист щодо санкцій.pdf
07 лютого 2020 19:52
лист - умови договору.pdf
07 лютого 2020 19:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ФОП "ГРИЩЕНКО РОМАН ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 31 016,09
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
31 016,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:38
дд1 74.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:30
договір 74.pdf укладений
03 березня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", чинній на дату укладення Договору
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML