Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з встановленням та підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування
Telecommunicat ion cables and equipment (CPV)Software and hardware complex of information and telecomunication system of operational-dispatching service of Centre of Emergency and Disaster Medicine with the connection to the public telecommunication network
Telecommunicat ion cables and equipment (CPV)Software and hardware complex of information and telecomunication system of operational-dispatching service of Centre of Emergency and Disaster Medicine with the connection to the public telecommunication network
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2020-01-23-000002-b ● 13d5d6ddaef6411c97a2be3bfe851a5a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 01987132 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська область обл., місто Лисичанськ, вулиця імені В.Сосюри, 430 |
Контактна особа: |
Пастушна Олена Сергіївна +380500314243 lug.emergency.center@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ткачук Олена Анатоліївна +380502207449 Гущин Олександр Сергійович +380953050800 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal institution «Lugansk regionаl center emergency and disaster medicine». |
National ID: | 01987132 |
Contact point: |
+380500314243 lug.emergency.center@ukr.net |
Additional contacts: |
Elena Tkachuk +380502207449 Alexander Gushchin +380953050800 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 січня 2020 00:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 січня 2020 00:11 |
Enquiries until: | 12 лютого 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 18 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 лютого 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Scope of the procurement
протокол тендерного комітету б/н від 22.01.2020 року.
minutes of the tender committee dated 22.01.2020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з встановленням та підключенням до телекомунікаційної мережі загального користуван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93113, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. в. сосюри 430
ДК 021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Telecommunicat ion cables and equipment (CPV)Software and hardware complex of information and telecomunication system of operational-dispatching service of Centre of Emergency and Disaster Medicine with the connection to the public telecommunication network
CPV: 32520000-4
Період постачання:
по 31 травня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 15:01 |
ТД ОДС (нова редакція).docx | |
06 лютого 2020 15:01 |
зміни ТД ОДС.PDF | |
23 січня 2020 00:11 |
ТД ОДС.docx |
06 лютого 2020 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2020 15:01 |
ТД ОДС (нова редакція).docx
|
|||
06 лютого 2020 15:01 |
зміни ТД ОДС.PDF
|
|||
23 січня 2020 00:11 |
ТД ОДС.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги
Дата подання: 10 лютого 2020 15:17
Дата відповіді: 10 лютого 2020 15:41
просимо підтвердити можливість участі із рішеннями, що є аналогами до заявлених в тендерній пропозиції (інша модель та/чи інший виробник), але повністю відповідають заявленим характеристикам, а в деяких випадках, є кращими та більш відповідними до мети даної закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: В разі наявності в тендерній документації посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами).
ліцензії на програмне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2020 15:37
Дата відповіді: 10 лютого 2020 18:38
Доступ до спеціалізованого програмного забезпечення (СПЗ), яке запитується в тендерній документації може буде надано на різних умовах (просимо уточнити):
1) підписки, тобто надання тимчасового права користування СПЗ, що обмежується в часі (місяць, рік, і так далі) та реалізується за допомогою певного клауд-ресурсу (зазвичай дешевше);
2) або повний продаж ліцензії СПЗ для встановлення на обладнанні Замовника без обмеження в часі? (зазвичай дорожче і вимагає наявності відповідної інфраструктури у Замовника).
Який доступ до СПЗ вимагається в даному тендері?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Цією закупівлею передбачене повний продаж переможцем ліцензії СПЗ для встановлення на обладнані, яке теж закуповується даною закупівлею.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-23-000002-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТЕМІР", Код ЄДРПОУ:21639640
Дата подання: 12 лютого 2020 15:08
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Шановний Замовник, уважно вивчивши тендерну документацію, а також Технічні вимоги до предмета закупівлі, які розміщені у ч.2 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі), нами як потенційним учасником даної процедури закупівлі було виявлено ряд дискримінаційних вимог до технічних характеристик.
Згідно з п.6 ч.1 статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», пряма дискримінація - ситуація, за якої з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводяться менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації, крім випадків, коли таке поводження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Відповідно до ч.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, відповідно до статті 3 Закону, одним із принципів здійснення закупівель Замовником є недискримінація учасників.
Наша позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до пп.1.17 п.1 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, для забезпечення необхідних функцій апаратно-програмного комплексу ОДС ЦЕМД та МК (надалі ПАК ОДС) ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації (СКС–7 – національна версія 3.0, DSS1 – національна версія 3.0, R2D, 2ВСК).
Таким чином, Замовник зазначає, що ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації, до яких Замовник відносить зокрема «R2D, 2ВСК». Разом з тим, вважаємо за необхідне повідомити Замовника, що насправді сучасні ЦАТС припинили використання R2D, 2ВСК через їх застарілість. Зазначаємо, що при використанні трактів «R2D, 2ВСК» додатково необхідно використовувати конвертери (перетворювачі), що суттєво збільшить комплектацію і навантаженість ЦАТС.
Окрім цього, наголошуємо, що сигналізації видів СКС-7 – національна версія 3.0 та DSS1 – національна версія 3.0 цілком достатньо, та вони у повній мірі здатні забезпечити повноцінну роботу усієї ЦАТС.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення вищевказаних дискримінаційних умов технічних характеристик предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено Загальні вимоги до системи гарантованого електроживлення ЦСК, зокрема у пп.2.4 зазначено, що повинна бути передбачена автономна ЕЖУ напругою – 48 В, потужністю не менше 2,4 кВт.
З приводу вищевказаного, повідомляємо, що електроживлення ЦСК у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та живлення якого здійснюється від мережі 220 В, після чого здійснюється його перетворення на 48 В.
Відповідно до пп.2.6 і 2.2 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, ЕЖУ повинна мати буферну систему живлення та повинно бути захищено від імпульсів перенапруги при комутаційних переключеннях в електроживильній установці (ЕЖУ).
Наголошуємо, що у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та має функцію забезпечення безперебійного живлення.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимоги підпунктів 2.2, 2.4, 2.6 пункту 2 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, Замовник завідомо дискримінує потенційних Учасників даної процедури закупівлі, оскільки очевидно, що виконати вимоги пп.2.2, 2.4, 2.6 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації здатен лише один виробник продукції, яка є предметом даної закупівлі.
3. Відповідно до пп.18.1-18.5 п.18 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації...
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п.6 ч.1 статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», пряма дискримінація - ситуація, за якої з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводяться менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації, крім випадків, коли таке поводження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Відповідно до ч.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, відповідно до статті 3 Закону, одним із принципів здійснення закупівель Замовником є недискримінація учасників.
Наша позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до пп.1.17 п.1 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, для забезпечення необхідних функцій апаратно-програмного комплексу ОДС ЦЕМД та МК (надалі ПАК ОДС) ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації (СКС–7 – національна версія 3.0, DSS1 – національна версія 3.0, R2D, 2ВСК).
Таким чином, Замовник зазначає, що ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації, до яких Замовник відносить зокрема «R2D, 2ВСК». Разом з тим, вважаємо за необхідне повідомити Замовника, що насправді сучасні ЦАТС припинили використання R2D, 2ВСК через їх застарілість. Зазначаємо, що при використанні трактів «R2D, 2ВСК» додатково необхідно використовувати конвертери (перетворювачі), що суттєво збільшить комплектацію і навантаженість ЦАТС.
Окрім цього, наголошуємо, що сигналізації видів СКС-7 – національна версія 3.0 та DSS1 – національна версія 3.0 цілком достатньо, та вони у повній мірі здатні забезпечити повноцінну роботу усієї ЦАТС.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення вищевказаних дискримінаційних умов технічних характеристик предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено Загальні вимоги до системи гарантованого електроживлення ЦСК, зокрема у пп.2.4 зазначено, що повинна бути передбачена автономна ЕЖУ напругою – 48 В, потужністю не менше 2,4 кВт.
З приводу вищевказаного, повідомляємо, що електроживлення ЦСК у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та живлення якого здійснюється від мережі 220 В, після чого здійснюється його перетворення на 48 В.
Відповідно до пп.2.6 і 2.2 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, ЕЖУ повинна мати буферну систему живлення та повинно бути захищено від імпульсів перенапруги при комутаційних переключеннях в електроживильній установці (ЕЖУ).
Наголошуємо, що у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та має функцію забезпечення безперебійного живлення.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимоги підпунктів 2.2, 2.4, 2.6 пункту 2 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, Замовник завідомо дискримінує потенційних Учасників даної процедури закупівлі, оскільки очевидно, що виконати вимоги пп.2.2, 2.4, 2.6 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації здатен лише один виробник продукції, яка є предметом даної закупівлі.
3. Відповідно до пп.18.1-18.5 п.18 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації...
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2020 14:42
Ретельно вивчивши вашу Вимогу до закупівлі UA-2020-01-23-000002-b «Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з встановленням та підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування» повідомляємо наступне:
- Стосовно пункту 1 Вимоги:
Використання сигналізації R2D та 2ВСК в технічних вимогах до ЦАТС обумовлено застосуванням цих сигналізації на телефонній мережі загального користування. Спеціальні комутатори відомчих мереж та ВСС, які діють на мережі, можуть бути зістиковані з ОДС і мати саме такі сигналізації. Дійсно, зазначені сигналізації віднести до сучасних неможливо, але вони повинні бути в ЦАТС, тому слово «сучасні» відноситься лише до сигналізації СКС-7 та DSS1.
- Стосовно пункту 2 Вимоги:
Вимоги по виключенню пунктів 2.2 та 2.6 нажаль вами технічно не обґрунтовані та лише продубльовані. Щодо п.п. 2.4 звертаємо вашу увагу, що у розділі 2 Таблиця відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі мова йде про вимоги до системи гарантованого електроживлення. Це визначено в п.п. 2.17 «ЕЖУ повинна забезпечувати гарантовану роботу телекомунікаційного обладнання від акумуляторних батарей протягом не менш ніж 2 години». Саме таке технічне рішення з окремою системою гарантованого живлення, яка містить акумуляторні батареї, забезпечить гарантоване живлення як ЦАТС так і іншого телекомунікаційного обладнання (наприклад конвертерів сигналізації, які ви згадували у п.1 Вимоги).
Стосовно пункту 3 Вимоги:
В технічних вимогах не зазначено, що склад спеціалізованого програмного забезпечення - СПЗ цифрової автоматичної телефонної станції ЦАТС; СПЗ для комплексу автоматизованих робочих місць АРМ ОДС різного призначення; СПЗ ГІС-системи; СПЗ мобільних пристроїв бригад ЕМД визначений Медичним завданням. Таке розбиття має логічний сенс і взагалі визначає контекст застосування ПЗ. Конкретна реалізація і назва компонентів ПЗ може відрізнятися від визначеної, але принципово виконання визначених Технічними вимогами функцій кожного ПЗ.
- Стосовно пункту 4 Вимоги:
Дійсно в документації закупівлі була допущена друкарська помилка. Звісно замість 2019 року повинен бути 2020 рок.
Пропонуємо формувати технічну частину тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства з врахуванням Ваших можливостей. Вдячні за розуміння!
- Стосовно пункту 1 Вимоги:
Використання сигналізації R2D та 2ВСК в технічних вимогах до ЦАТС обумовлено застосуванням цих сигналізації на телефонній мережі загального користування. Спеціальні комутатори відомчих мереж та ВСС, які діють на мережі, можуть бути зістиковані з ОДС і мати саме такі сигналізації. Дійсно, зазначені сигналізації віднести до сучасних неможливо, але вони повинні бути в ЦАТС, тому слово «сучасні» відноситься лише до сигналізації СКС-7 та DSS1.
- Стосовно пункту 2 Вимоги:
Вимоги по виключенню пунктів 2.2 та 2.6 нажаль вами технічно не обґрунтовані та лише продубльовані. Щодо п.п. 2.4 звертаємо вашу увагу, що у розділі 2 Таблиця відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі мова йде про вимоги до системи гарантованого електроживлення. Це визначено в п.п. 2.17 «ЕЖУ повинна забезпечувати гарантовану роботу телекомунікаційного обладнання від акумуляторних батарей протягом не менш ніж 2 години». Саме таке технічне рішення з окремою системою гарантованого живлення, яка містить акумуляторні батареї, забезпечить гарантоване живлення як ЦАТС так і іншого телекомунікаційного обладнання (наприклад конвертерів сигналізації, які ви згадували у п.1 Вимоги).
Стосовно пункту 3 Вимоги:
В технічних вимогах не зазначено, що склад спеціалізованого програмного забезпечення - СПЗ цифрової автоматичної телефонної станції ЦАТС; СПЗ для комплексу автоматизованих робочих місць АРМ ОДС різного призначення; СПЗ ГІС-системи; СПЗ мобільних пристроїв бригад ЕМД визначений Медичним завданням. Таке розбиття має логічний сенс і взагалі визначає контекст застосування ПЗ. Конкретна реалізація і назва компонентів ПЗ може відрізнятися від визначеної, але принципово виконання визначених Технічними вимогами функцій кожного ПЗ.
- Стосовно пункту 4 Вимоги:
Дійсно в документації закупівлі була допущена друкарська помилка. Звісно замість 2019 року повинен бути 2020 рок.
Пропонуємо формувати технічну частину тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства з врахуванням Ваших можливостей. Вдячні за розуміння!
Номер вимоги: UA-2020-01-23-000002-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТ ДІФЕНС", Код ЄДРПОУ:35692159
Дата подання: 03 березня 2020 09:41
Протокол розкриття
Шановний організаторе, просимо завантажити в систему протокол розкриття тендерних пропозицій із описанням причин дискваліфікації. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 10:11
Шановний Учаснику! Вибачаємось за незручності, під час формування протоколу розкриття не було можливості завантажити даний документ з технічних причин у системі держзакупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-23-000002-b.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:30436824
Дата подання: 05 березня 2020 16:02
Дата подання: 05 березня 2020 16:02
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга щодо рішення Замовника. Докладно у вкладеному документі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2020 18:12
рішення від 10.03.2020 № 4448.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:12
Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 3925.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 22:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5926.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 17:20
рішення від 27.03.2020 № 5926.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:08
Номер скарги: UA-2020-01-23-000002-b.b4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТЕМІР", Код ЄДРПОУ:21639640
Дата подання: 06 березня 2020 16:52
Дата подання: 06 березня 2020 16:52
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника.
Подробиці у вкладеному документі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 11:19
Рішення від 11.03.2020 №4600 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 11:19
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.03.2020 № UA-2020-01-23-000002-b.b4 .pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 10:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 №5977.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 17:57
Рішення від 30.03.2020 № 5977.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 16:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 01987132 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна, Луганська область обл., місто Лисичанськ, вулиця імені В.Сосюри, 430 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТЕМІР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СМАРТ ДІФЕНС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" | — | Документи | |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2020 11:42 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено у зв'язку з неможливостю усунення порушення. |
Документи:
03 квітня 2020 11:42
|
протокол відміни закупівлі або визнання такою що не відбулася |