Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
213 720,00 UAH
UA-2020-01-22-003406-a ● d9fa1c74d37c4dc5961d6db0f5b48775
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське дитяче дошкільне об'єднання |
Код ЄДРПОУ: | 24432282 |
Місцезнаходження: | 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13 |
Контактна особа: |
Єлізавета Бородкіна +380665931693 ddo_mn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 23:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 213 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 068,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Масло вершкове (не менше 72,5% жирності)
Місце поставки товарів: об'єкти замовника згідно з тендерної документації на закупівлю
Місце поставки товарів: об'єкти замовника згідно з тендерної документації на закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1644 кілограми
Масло вершкове (не менше 72,5% жирності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Фестивальна, 15-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 15:29 |
ТД масло.doc | |
24 січня 2020 15:29 |
Додаток 2 технічні вимоги МАСЛО.doc | |
24 січня 2020 15:29 |
Додаток 4 проект Договору 2020 Масло.doc | |
24 січня 2020 15:29 |
Додаток 3 вимоги ст.16,17 Масло.docx | |
24 січня 2020 15:29 |
Додаток 1 Форма пропозиція.doc | |
24 січня 2020 14:33 |
Додаток 1 Форма пропозиція.doc | |
24 січня 2020 14:33 |
Додаток 9.doc | |
24 січня 2020 14:33 |
ТД масло.doc | |
24 січня 2020 14:33 |
Додаток 2 технічні вимоги МАСЛО.doc | |
24 січня 2020 14:33 |
Додаток 3 вимоги ст.16,17 Масло.docx | |
24 січня 2020 14:33 |
Додаток 4 проект Договору 2020 Масло.doc | |
22 січня 2020 23:21 |
Додаток 7 - переможцю.docx | |
22 січня 2020 23:21 |
Додаток 8.docx | |
22 січня 2020 23:21 |
Додаток 5,6 лист - згода.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-003406-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Шевер Лариса Павлівна", Код ЄДРПОУ:2725705964
Дата подання: 27 січня 2020 22:39
Виключити вимогу щодо надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 на зберігання
Керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", прошу Вас виключити вимогу щодо надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо зберігання продуктів, виданого на ім’я Учасника торгів, оскільки вимогами ТД не встановлено обовязку щодо закупівлі мною попередньо продукції якщо я не є виробником товару. Оскільки не має такої вимоги - я не повинен зберігати товар! Якщо субєкт господарювання співпрацює напряму з офіційним дилером або виробником він не зберігає продукцію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 14:14
Шановний учасник, відповідно п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація повинна містити:
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Виходячи з того, що даний товар закуповується для потреб дітей дошкільного віку, замовник зацікавлений в тому, аби постачальники в державних закупівлях були максимально надійними, пропонували якісні та безпечні товари й послуги за прийнятною ціною. До того ж Дитяче дошкільне об’єднання працює по системі НАССР. На сьогоднішній день застосування принципів НАССР є обов'язковою вимогою законодавства. Нормативно-правові акти, які зобов'язують операторів ринку розробити та впровадити систему НАССР:
-Закон України № 771 «Про основні засади і вимоги до безпеки і якості харчових продуктів» (ст.20, 21);
-Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
На базі концепції НАССР розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих ланках харчового ланцюга.
Найбільш вживаним є стандарт ISO 22000 «Системи управління безпекою харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга », розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Його вимоги можуть бути використані для створення системи управління безпечністю харчових продуктів всіма організаціями, безпосередньо або опосередковано беруть участь у харчовому ланцюзі.
Сертифікат відповідності ISO 22000 НАССР є добровільним, але дотримання вимог стандарту при виробництві , транспортуванні та зберіганні харчової продукції, є обов'язковою умовою чинного законодавства України. Наявність цього сертифікату у оператора ринку підвищить його конкурентоспроможність на ринку харчових продуктів. Кожен оператор ринку відповідно до свого коду господарчої діяльності має можливість отримати сертифікат ISO у органах сертифікації України.
Також наголошуємо, що відповідно до тендерної документації Додаток №2 п.4,6,8 кожен Учасник, незалежно від того є виробником товару ,чи ні, повинен надати експлуатаційний дозвіл, реєстрацію потужності , підтвердити документально наявність обладнання та матеріально-технічної бази…Тобто, якщо суб’єкт господарювання співпрацює напряму з офіційним дилером, або виробником, він також несе відповідальність за зберігання продукції і має це документально підтвердити.
Замовник, встановлюючи вимогу щодо закупівлі вершкового масла жирністю не менше 72,5% та відповідність предмету закупівлі стандартам ДСТУ ISO у тендерній документації, не порушив вимоги діючого законодавства.
Тендерна документація повинна містити:
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Виходячи з того, що даний товар закуповується для потреб дітей дошкільного віку, замовник зацікавлений в тому, аби постачальники в державних закупівлях були максимально надійними, пропонували якісні та безпечні товари й послуги за прийнятною ціною. До того ж Дитяче дошкільне об’єднання працює по системі НАССР. На сьогоднішній день застосування принципів НАССР є обов'язковою вимогою законодавства. Нормативно-правові акти, які зобов'язують операторів ринку розробити та впровадити систему НАССР:
-Закон України № 771 «Про основні засади і вимоги до безпеки і якості харчових продуктів» (ст.20, 21);
-Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»;
На базі концепції НАССР розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих ланках харчового ланцюга.
Найбільш вживаним є стандарт ISO 22000 «Системи управління безпекою харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга », розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Його вимоги можуть бути використані для створення системи управління безпечністю харчових продуктів всіма організаціями, безпосередньо або опосередковано беруть участь у харчовому ланцюзі.
Сертифікат відповідності ISO 22000 НАССР є добровільним, але дотримання вимог стандарту при виробництві , транспортуванні та зберіганні харчової продукції, є обов'язковою умовою чинного законодавства України. Наявність цього сертифікату у оператора ринку підвищить його конкурентоспроможність на ринку харчових продуктів. Кожен оператор ринку відповідно до свого коду господарчої діяльності має можливість отримати сертифікат ISO у органах сертифікації України.
Також наголошуємо, що відповідно до тендерної документації Додаток №2 п.4,6,8 кожен Учасник, незалежно від того є виробником товару ,чи ні, повинен надати експлуатаційний дозвіл, реєстрацію потужності , підтвердити документально наявність обладнання та матеріально-технічної бази…Тобто, якщо суб’єкт господарювання співпрацює напряму з офіційним дилером, або виробником, він також несе відповідальність за зберігання продукції і має це документально підтвердити.
Замовник, встановлюючи вимогу щодо закупівлі вершкового масла жирністю не менше 72,5% та відповідність предмету закупівлі стандартам ДСТУ ISO у тендерній документації, не порушив вимоги діючого законодавства.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 лютого 2020 14:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій