Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
671 160,00 UAH
UA-2020-01-22-003285-c 4211f1f40c9143f7b9483dc33a2d428b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушко Ігор Володимирович

+380322374669 school_55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 м.Львова
Код ЄДРПОУ: 20834374
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Ст. Бандери, 91
Контактна особа: Галушко Ігор Володимирович
+380322374669
school_55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 22:02
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 22:02
Очікувана вартість: 671 160,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

22 січня 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 м. Львів вул. Ст. Бандери,91 СЗШ № 55
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 168 700,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 843,50 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 12:35
Закінчення: 10 лютого 2020 12:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ст. Бандери ,91
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюються згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – після отримання послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семків Ірина Йосифівна 168 203,00
UAH
168 203,00
UAH
Документи
ФОП Волошина Тетяна Геннадіївна 168 700,00
UAH
168 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:22
content.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 05:35
Потужність.PDF
07 лютого 2020 05:35
Паспорт.PDF
07 лютого 2020 05:35
Меню.PDF
07 лютого 2020 05:35
медичні книжки та звіт.PDF
07 лютого 2020 05:35
Ідентифікаційний.PDF
07 лютого 2020 05:35
змиви та навчання.PDF
07 лютого 2020 05:35
Досвід співпраці.PDF
07 лютого 2020 05:35
довідки.PDF
07 лютого 2020 05:35
гарантійні листи.PDF
07 лютого 2020 05:35
Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 05:35
Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семків Ірина Йосифівна

ФОП Волошина Тетяна Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семків Ірина Йосифівна
#2302018323
Переможець 168 203,00
UAH
13 лютого 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семків Ірина Йосифівна
#2302018323
168 203,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 20:53
Д.у. _5 29.01.21.pdf зміни до договору
29 січня 2021 20:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:51
Д.у.4 2230 30.12.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:42
30.12.20 2230.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 18:24
Д.у. _2 30.11.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 17:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 17:40
Дод.уг._ 1 05.03.20.pdf зміни до договору
05 березня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:08
Договір укладений
28 лютого 2020 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в п. п.4.1.,4.5. п.4 «Порядок здійснення оплати » до договору та викласти його в наступній редакції: п.4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку, акту надання послуг та/або накладної на оплату наданих послуг організації харчування учнів. п.4.5. Підтвердження наданих послуг(харчування) засвідчується актом надання послуг станом на останній робочий день місяця, а використання коштів - актом звірки на кінець місяця.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 12.04.2016р. № 1078-VІІІ (із змінами та доповненнями)та умов Договору продовжити термін дії Договору . про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 12.04.2016р. № 1078-VІІІ (із змінами та доповненнями)та умов Договору продовжити термін дії Договору про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML