Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
792 026,00 UAH
UA-2020-01-22-003107-a d99f32b9920743e9b67b07ff1393aef0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміль Ірина Андріївна

+380322638227 school83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей імені Івана Пулюя
Код ЄДРПОУ: 20834411
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16
Контактна особа: Хміль Ірина Андріївна
+380322638227
school83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:22
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:22
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:13
Очікувана вартість: 792 026,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 960,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, Львів, вул.І.Пулюя,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги здійснюються згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – після отримання послуг. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 18:17
Ліцей івана Пулюя ТД Послуги їдалень.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА 765 655,70
UAH
765 655,70
UAH
Документи
дочірнє підприємство "Замок-Плюс" Товариста з обмеженою відповідальністю "Замок" 792 026,00
UAH
792 026,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 15:57
довідка дпс
14 лютого 2020 15:57
довідка мвс
06 лютого 2020 18:43
Загальна частина 2.7z
06 лютого 2020 18:43
Загальна частина 1.7z
06 лютого 2020 18:43
Пулюя.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 10:14
СТ.17.pdf
07 лютого 2020 10:14
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
07 лютого 2020 10:14
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
07 лютого 2020 10:14
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 10:14
МЕНЮ.pdf
07 лютого 2020 10:14
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.pdf
07 лютого 2020 10:14
проект договору.pdf
07 лютого 2020 10:14
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
07 лютого 2020 10:14
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА

дочірнє підприємство "Замок-Плюс" Товариста з обмеженою відповідальністю "Замок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
Переможець 765 655,70
UAH
12 лютого 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА
#13828321
765 655,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 08:42
2230-д уг- 89014_00.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 08:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:08
2230-д уг.-31.12.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:48
2230-д уг-445073.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:27
2230-дод.уг.-479151_50.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:37
Дод.уг._2.pdf зміни до договору
30 липня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 15:38
2230-Дод.уг. -104104_20.pdf зміни до договору
24 червня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:52
Договір укладений
26 лютого 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 12.04.2016р. №1078-VIII ( зі змінами та доповненнями) та умов Договору , сторони домовилися: 1. Продовжити термін дії Договору №2 від 26 лютого 2020р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021року в обсязі , що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.0372021р."
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 12.04.2016р. №1078-VIII (із змінами та доповненнями) та умов Договору, сторони домовились: Продовжити термін дії Договору № 2 від 26 лютого 2020р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі , що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в Договорі, а саме до 31.03.2021р., яка складає 89014,00 грн.(Вісімдесят дев'ять тисяч чотирнадцять грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML