Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані).
Очікувана вартість
310 400,00 UAH
UA-2020-01-22-002914-a 1b0759d8e9d548278b543ca090957190
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв`язку з тим, що для участі в торгах за процедурою відкриті торги на закупівлю товару За кодом ДК 021:2015 – 15110000 – 2 М'ясо (Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані) було подано менше двох тендерних пропозицій, торги на закупівлю вищезазначеного товару не відбулися. Але для забезпечення у 2020 році раціональним харчуванням вихованців закладів дошкільної освіти Селидівської міської ради нагальна потреба у здійсненні закупівлі м`яса залишилась, тому відповідно до п.4 ст. 35 необхідно застосовувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4850 кілограми
Тушки курей бройлерів I категорії, заморожені, патрані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставленого товару - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:28
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2680904152
Переможець 305 550,00
UAH
22 січня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2680904152
305 550,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:19
Додаткова угода № 1 до Договору № 41.PDF укладений
18 вересня 2020 16:08
Повідомлення про внесення змін до Договору № 41.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 16:07
Додаткова угода № 1 до Договору № 41.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 16:05
Договір № 41 від 07.02.2020.PDF укладений
07 лютого 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.2., п.11.3. Договору № 41 від 07.02.2020р. (далі – Договір) уклали додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із закінченням строку (терміну) поставки товару за даним договором, сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та зменшити ціну Договору. 2. Внести зміни в п.3.1. розділу III. «Ціна договору» Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 111 872 грн. 88 коп. (сто одинадцять тисяч вісімсот сімдесят дві грн. 88 коп.) без ПДВ.» 3. Зменшення суми Договору складає 193 677 грн. 12 коп. (сто дев’яносто три тисячі шістсот сімдесят сім грн. 12 коп.). 4. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 6. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 7. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 41
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML