Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальному закладі, розташованому на території радіоактивного забруднення))
Очікувана вартість
434 640,00 UAH
UA-2020-01-22-002825-a 482f6e317fc645f4bab19e9a72bbc284
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Руда

+380957475274 koradm_uszn@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корюківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03196067
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Вокзальна, буд.9
Контактна особа: Оксана Руда
+380957475274
koradm_uszn@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом було двічі оголошено процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю послуг з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення) (код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) (ID процедур: UA-2019-12-10-003618-b та UA-2020-01-03-001450-a), але вони були двічі відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9063 послуга
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальному закладі розташованому на території радіоактивного забруднення))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15360, Україна, Чернігівська область, село Савинки, Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:11
Протокол переговорів.PDF
22 січня 2020 17:11
Протокол засідання.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "В.М.В"
#41047401
Переможець 434 640,00
UAH
22 січня 2020 17:15

Документи

22 січня 2020 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "В.М.В"
#41047401
434 640,00
UAH
Документи

Документи

22 січня 2020 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:29
Дод угода 7 4.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:12
Дод угода 7 3.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 16:22
Додаткова угода 7 2.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 08:45
Додаткова угода 7 1.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 08:44
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 14:50
договір 7.PDF укладений
03 лютого 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціну договору зменшити на 208423,50 грн. (двісті вісім тисяч чотириста двадцять три гривні 50 копійок) Внести зміну до п.3.1. Розділу III "Ціна договору", виклавши його у такій редакції: Розрахункова ціна цього Договору становить 226215,75 грн. (двісті двадцять шість тисяч двісті пятнадцять гривень 75 копійок)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 від 03.02.2020р. до договору №7 від 03.02.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесення змін до п.1.1.Розділу I «Предмет Договору», виклавши його у такій редакції: 1.1. Постачальник зобов’язується у 2020 році надати Замовникові 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальному закладі, розташованому на території радіоактивного забруднення)) (далі – Послуги), а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги за вартістю, на умовах та у порядку, встановленими цим Договором. Закупівля послуг здійснюється за рахунок коштів державного бюджету за бюджетною програмою КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». 2. Внесення змін до п.5.1.Розділу I «Надання послуг», виклавши його у такій редакції: 5.1. Строк надання послуг: Постачальник зобов’язується забезпечити безперебійне надання послуг відповідно до навчального плану кожного навчального закладу, який розташований на територіях радіоактивного забруднення, протягом 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 від 05.02.2020р. до договору №7 від 03.02.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціну Договору зменшити на 1456,84 грн. (одну тисячу чотириста п’ятдесят шість гривень 84 копійки) 2.Внести зміну до п.3.1.Розділу III «Ціна Договору», виклавши його у такій редакції: 3.1 Розрахункова ціна цього Договору становить 224758,91 грн. (двісті двадцять чотири тисячі сімсот п’ятдесят вісім гривень 91 копійка) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціну Договору зменшити на 5364,99 грн. (п’ять тисяч триста шістдесят чотири гривні 99 копійок) 2.Внести зміну до п.3.1.Розділу III «Ціна Договору», виклавши його у такій редакції: 3.1 Розрахункова ціна цього Договору становить 219393,92 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч триста дев’яносто три гривні 92 копійки) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 393,92
UAH