Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
The current small repair of objects of street and road network and engineering structures in Chernihiv
Очікувана вартість
108 500 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002809-a 4f4aaa07b7c34a859416129c2dadba11
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Плиско Н В
+380462941542
gkh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
National ID: 03366374
Contact point: Olexii Honcharov
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Additional contacts: Плиско Н В
+380462941542
gkh@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 січня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 15:27
Очікувана вартість: 108 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108500 UAH
Publication date: 22 січня 2020 17:08
Enquiries until: 12 лютого 2020 19:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2020 19:00

Information

Estimated total value: 108 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 108 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current small repair of objects of street and road network and engineering structures
in Chernihiv
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати на придбання матеріалів, яка здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі 30 % від договірної ціни Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Подальші розрахунки за надані послуги Замовник проводить поетапно протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних робіт або акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:14
Перелік змін.docx
14 лютого 2020 15:14
ТЗ поточ_ дрібний ремонт змінене.docx
22 січня 2020 17:08
Додаток №4.doc
22 січня 2020 17:08
ТД .doc
14 лютого 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:14
Перелік змін.docx
14 лютого 2020 15:14
ТЗ поточ_ дрібний ремонт змінене.docx
22 січня 2020 17:08
Додаток №3.docx
22 січня 2020 17:08
Додаток №4.doc
22 січня 2020 17:08
ТД .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000007 ● 24783aaf0db347e2a90642832fac7f60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-01-22-002809-a 22.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-27 14:02:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного дрібного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд в м. Чернігів (код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг), очікуваною вартістю 108 500 000,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-01-22-002809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим наданням відповідних документів) щодо внесення додатковою угодою № 1 змін до порядку здійснення розрахунків за договором про закупівлю від 16.03.2020 № 7461-2, з урахуванням вимог передбачених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 08.02.2020).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-29 11:26:37

Відповідь

Внесення додатковою угодою №1 змін до порядку здійснення розрахунків за договором про закупівлю № 7461-2 від 16 березня 2020 року (далі - Договір) було здійснено Замовником з метою приведення у відповідність умов розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору до норм діючого законодавства України, а саме: до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі - Постанова № 1070), з огляду на той факт, що постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», яка була застосована в проекті договору, втратила чинність.
Пунктом 1 Постанови № 1070 було встановлено, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців.
Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
Головні розпорядники бюджетних коштів відповідають за прийняте рішення, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
Керуючись Постановою № 1070 начальником управління житлово-
комунального господарства Чернігівської міської ради був виданий наказ від 28 лютого 2020 року № 14/1 яким були затверджені відповідні умови попередньої оплати за товари, роботи і послуги.
Також, згідно із ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. від 08.02.2020 року) (далі - Закон № 922) договір про закупівлю укладають відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів (далі - ГК) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Утім, Закон № 922 не містить переліку істотних умов договору про закупівлю, які сторони договору мали б обов’язково погодити під час його укладення.
Як передбачено ч. 1 ст. 180 ГК, зміст господарського договору становлять умови, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджених сторонами, так і тих, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. При цьому договір уважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов.
Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї зі сторін повинна бути досягнута згода (ч. 2 ст. 180 ГК).
Під час укладення господарського договору сторони зобов’язані у будь- якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. З ст. 180 ГК).
Виходячи з вищевказаного законодавство не відносить порядок оплати до істотних умов договору.
Водночас ч. 4 ст. 36 Закону № 922 установлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у цій нормі. Таким чином, якщо сторони договору не визначили, що порядок оплати - це істотна умова договору, то надалі вони можуть змінювати такий порядок.
Звертаємо Вашу увагу на те, що будь-яких інших змін, в тому числі до таких істотних умов Договору як предмет, ціна та строк дії договору, сторонами не вносилися.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення викладена в протоколі № 136 який додається

2020-05-20 16:48:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2020
UA-2020-01-22-002809-a4f4aaa07b7c34a859416129c2dadba11
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Учасник Документи Рішення
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 березня 2020 15:25
Електронний підпис
06 березня 2020 15:21
Документи переможця
21 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:04
13. Копія Статуту АТП-2528.pdf
21 лютого 2020 15:04
12. Ліцензія АТП-2528.PDF
21 лютого 2020 15:04
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
21 лютого 2020 15:04
Підписаний_G0220-2679-GL_tender.pdf
21 лютого 2020 15:04
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
21 лютого 2020 15:04
9.3 Витяг зі статуту.pdf
21 лютого 2020 15:04
4.1 Проект договору.pdf
21 лютого 2020 15:04
1.2 Довідка - завод.PDF

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:26
17505 ШБУ-77 p7s.zip
21 лютого 2020 15:26
24 Копія паспорту.pdf
21 лютого 2020 15:26
22 Технічне завдання.pdf
21 лютого 2020 15:26
21 Гарантійні листи.pdf
21 лютого 2020 15:26
20 Проект договору .pdf
21 лютого 2020 15:26
13 Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:26
10 Довідка ст. 17 ЗУ (2).pdf
21 лютого 2020 15:26
10 Довідка ст. 17 ЗУ (1).pdf
21 лютого 2020 15:26
9 Копія статуту.pdf
21 лютого 2020 15:26
7 Копія ліцензії.pdf
21 лютого 2020 15:26
6 Довідки з банку.pdf
21 лютого 2020 15:26
5 ГАРАНТІЯ 17505.pdf
21 лютого 2020 15:25
2 Правочин.pdf
21 лютого 2020 15:25
2 Витяг зі Статуту 809-а.pdf
21 лютого 2020 15:25
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради 108 479 500,00
UAH з ПДВ
108 479 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 108 485 268,00
UAH з ПДВ
108 485 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 15:25
Електронний підпис
06 березня 2020 15:21
Документи переможця
21 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:04
13. Копія Статуту АТП-2528.pdf
21 лютого 2020 15:04
12. Ліцензія АТП-2528.PDF
21 лютого 2020 15:04
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
21 лютого 2020 15:04
Підписаний_G0220-2679-GL_tender.pdf
21 лютого 2020 15:04
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
21 лютого 2020 15:04
9.3 Витяг зі статуту.pdf
21 лютого 2020 15:04
4.1 Проект договору.pdf
21 лютого 2020 15:04
1.2 Довідка - завод.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:26
17505 ШБУ-77 p7s.zip
21 лютого 2020 15:26
24 Копія паспорту.pdf
21 лютого 2020 15:26
22 Технічне завдання.pdf
21 лютого 2020 15:26
21 Гарантійні листи.pdf
21 лютого 2020 15:26
20 Проект договору .pdf
21 лютого 2020 15:26
13 Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 15:26
10 Довідка ст. 17 ЗУ (2).pdf
21 лютого 2020 15:26
10 Довідка ст. 17 ЗУ (1).pdf
21 лютого 2020 15:26
9 Копія статуту.pdf
21 лютого 2020 15:26
7 Копія ліцензії.pdf
21 лютого 2020 15:26
6 Довідки з банку.pdf
21 лютого 2020 15:26
5 ГАРАНТІЯ 17505.pdf
21 лютого 2020 15:25
2 Правочин.pdf
21 лютого 2020 15:25
2 Витяг зі Статуту 809-а.pdf
21 лютого 2020 15:25
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
Переможець 108 479 500,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
#03358216
108 479 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:45
Додаткова угода № 4 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:49
Додаткова угода № 3 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:04
Додаткова угода № 3 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Додаткова угода № 3 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 10:31
Додаткова угода № 2 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
05 травня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 09:55
Додаткова угода № 1 до договору № 7461-2.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:49
7461-2.pdf укладений
17 березня 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з метою приведення умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства України, Сторони прийшли до згоди викласти пункти 4.1. та 4.2. Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 7461-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. від 02. квітня 2020 року)
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 7461-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 3
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 4
Номер договору про закупівлю: 7461-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 117 879 501,60
UAH (в тому числі ПДВ 19 646 583,60 UAH)