Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне пастеризоване
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002783-b 41dcf5e08cb14e38abf732f3c9ff90e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горпинчук Тетяна Мифодіївна

+380362273030 Oleksandrija@mail.rv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальний заклад «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33095424
Вебсайт: http://alexandria.at.ua
Місцезнаходження: 35320, Україна , Рівненська обл., село Олександрія, вулиця Санаторна, 16
Контактна особа: Горпинчук Тетяна Мифодіївна
+380362273030
Oleksandrija@mail.rv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:24
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кг
Молоко коров’яче питне пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35320, Україна, Рівненська область, Рівненський район, село Олександрія, вул. Санаторна, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:40
Таблиця змін тендерної документації молоко.doc
31 січня 2020 16:40
ТД молоко зі змінами.doc
22 січня 2020 19:29
ТД молоко.doc
31 січня 2020 16:40
Додаток 3 молоко зі змінами.docx
22 січня 2020 19:29
Додаток 3 молоко.docx
31 січня 2020 16:40
Додаток 2 молоко зі змінами.docx
22 січня 2020 19:29
Додаток 2 молоко.docx
31 січня 2020 16:40
Додаток 1 молоко зі змінами.docx
22 січня 2020 19:29
Додаток 1 молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-002783-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 17 лютого 2020 14:46
Скасування рішення про відхилення пропозиції
Порушення Замовником основних принципів закупівель
Скасована
Дата: 17 лютого 2020 14:57
Причина: не завантажено файл з вимогою
Номер вимоги: UA-2020-01-22-002783-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 17 лютого 2020 14:55
Скасування рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
Порушення Замовником основних принципів здійснення закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 16:36
Тендерний комітет Комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2020-01-22-002783-b.b2 від 17.02.2020 року повідомляє наступне:
1. Стосовно Вашого відхилення
1) Відповідно до вимог п.3.5.2 ч. 5 Розділу ІІІ ТД та для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі**, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці.
Учасником надана довідку в якій відсутня інформація щодо номерів, дат укладення таких договорів та кількості товару. Окрім того вимагалося надання довідки щодо виконання договорів за 2018-2019 роки разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці, учасником в свою чергу надано довідку щодо виконання договорів за 2017-2018 роки та копії двох договорів, по одному за кожен із років.
Тому підсумовуючи вищевикладене та те, що учасником не зазначено всієї інформації, яка передбачалася вимогами тендерної документації та надано копію одного договору за період роботи 2018-2019 років, а не два як вимагалося, пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
2) Згідно вимог п.3.5.2 ч. 5 Розділу ІІІ ТД та на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасник у складі пропозиції повинен був надати лист – підтвердження, що договори по реалізації товару, який являється предметом закупівлі, ним протягом вищевказаного періоду виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, відповідної якості, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний лист – підтвердження, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до вимог Додатку 2 ТД учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати копію діючого сертифікату ISO 22000:2007 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву та реалізації продуктів молочних та сирних, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.
В складі пропозиції учасника відсутнє ISO 22000:2007, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Також повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. ТОВ «Віртуоз ЛТД» не звертався до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації тобто погодився зі всіма вимогами викладеними в ній. Крім того ТОВ «Віртуоз ЛТД» надано в складі пропозиції Форму «Тендерна пропозиція» (файл. Пропозиція jpg.) відповідно до якої учасник підтвердив повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації (п.5 Форми «Тендерна пропозиція»)

З урахуванням системного аналізу вимоги ТОВ «Віртуоз ЛТД», щодо неправомірного прийняття рішення, щодо відхилення учасника, тендерний комітет повідомляє, що його пропозиція була відхилена відповідно до вимог п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Потреби в зміні свого рішення щодо Вашого відхилення ми не вбачаємо.
2. З приводу незаконного прийняття рішення щодо обрання переможцем торгів ТзОВ "Радивилівмолоко"
Відповідно до вимог п.3.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації та для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, від Учасників закупівлі вимагалося надання Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі**, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ "Радивилівмолоко" на виконання даної вимоги тендерної документації надано Довідку про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів (файл. Кваліфікаційні критерії) в якій наявна вся інформація яка вимагалася вимогами п.3.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.
Окрім того Учасником відповідно до наданої довідки надано копію 2-ох договорів, як те вимагалося тендерною документацією. В п.3.1. Розділу ІІІ Договору №4/18 від 31.01.2018 року вказано «Загальна вартість цього Договору становить 2789249грн. 00 коп. (два мільйона сімсот вісімдесят дев’ять тисяч двісті сорок дев’ять грн.. 00 коп. )» кількість товару відповідно до п.1.2 Договору становить «225000 кг»; в п.3.1. Договору №55 від 26.02.2019 року вказано «Загальна очікувана ціна цього договору становить: 832680,00 грн. 00 коп. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот вісімдесят гривень 00 коп. )» кількість товару відповідно до Специфікації додатку 1 ТД Договору становить «пастеризоване молоко жирністю 2,5 % 41000 кг; пастеризоване молоко жирністю 3,2-3,4 % 3500 кг», вказана інформація повністю збігається із тією, що учасник зазначив в довідці про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів. Також повідомляємо Вас, що вимогами тендерної документації не встановлювалася вимога щодо зазначення кінцевої суми чи кількості поставленого товару.

Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет Комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради не вбачає підстав для зміни прийнятих рішень, щодо обрання переможця та відхилення пропозиції Учасників торгів.
Номер вимоги: UA-2020-01-22-002783-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 21 лютого 2020 17:46
Скасування рішення Замовника
Додатком 2 до тендерної документації вимагалось надати копію діючого сертифікату ISO 22000:2007 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву та реалізації продуктів молочних та сирних, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.В складі тендерної пропозиції ТОВ "Радивилівмолоко" надано копію сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того в тендерній пропозиції ТОВ "Радивилівмолоко" відсутній саме лист-підтвердження що договори по реалізації товару, який являється предметом закупівлі, ним протягом вищевказаного періоду виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, відповідної якості, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили, як того вимагав пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації.Крім того всі додаткові угоди є невідємними частинами основного договору, тому твердження Замовника, що ціна та кількість товару, що визначена при підписанні договору є визначальною виглядає абсурдним. Дії Замовника щодо пристального вивчення тендерної пропозиції одного учасника і, як наслідок, його відхилення та ігнорування невідповідність тендерній документації пропозиції іншого учасника ставить під сумнів об'єктивність та правомірність оприлюднених рішень. Враховуючи вищенаведене, Замовник грубо знехтував основними принципами публічних закупівель, не відхиливши пропозицію ТОВ "Радивилівмолоко"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 18:14
Тендерний комітет Комунального закладу «Олександрійська спеціалізована мистецька школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради за результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2020-01-22-002783-b.b3 від 21.02.2020 року повідомляє наступне:
1. Стосовно Вашого відхилення
1) Відповідно до вимог п.3.5.2 ч. 5 Розділу ІІІ ТД та для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі**, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці.
Учасником надана довідку в якій відсутня інформація щодо номерів, дат укладення таких договорів та кількості товару. Окрім того вимагалося надання довідки щодо виконання договорів за 2018-2019 роки разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці, учасником в свою чергу надано довідку щодо виконання договорів за 2017-2018 роки та копії двох договорів, по одному за кожен із років.
Тому підсумовуючи вищевикладене та те, що учасником не зазначено всієї інформації, яка передбачалася вимогами тендерної документації та надано копію одного договору за період роботи 2018-2019 років, а не два як вимагалося, пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію.
2) Згідно вимог п.3.5.2 ч. 5 Розділу ІІІ ТД та на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасник у складі пропозиції повинен був надати лист – підтвердження, що договори по реалізації товару, який являється предметом закупівлі, ним протягом вищевказаного періоду виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, відповідної якості, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили.
В складі пропозиції учасника відсутній вищевказаний лист – підтвердження, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до вимог Додатку 2 ТД учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати копію діючого сертифікату ISO 22000:2007 щодо управління безпечністю харчових продуктів по виробництву та реалізації продуктів молочних та сирних, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.
В складі пропозиції учасника відсутнє ISO 22000:2007, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що Вашу пропозицію не було відхилено виключно із однієї підстави, а було відхилено щонайменше із 3-ох підстав. Окрім того у Вас була можливість надати лист-пояснення стосовно дійсності чи не дійсності запропонованого Вами ISO 22000:2005 і його еквівалентності ISO 22000:2007, що Вами зроблено не було.
2. З приводу незаконного прийняття рішення щодо обрання переможцем торгів ТзОВ "Радивилівмолоко"
Відповідно до вимог п.3.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації та для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, від Учасників закупівлі вимагалося надання Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі**, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, кількість товару, сум договорів, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), що вказані в довідці.
В складі тендерної пропозиції ТзОВ "Радивилівмолоко" на виконання даної вимоги тендерної документації надано Довідку про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів (файл. Кваліфікаційні критерії) в якій наявна вся інформація яка вимагалася вимогами п.3.5.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.
Окрім того Учасником відповідно до наданої довідки надано копію 2-ох договорів, як те вимагалося тендерною документацією. В п.3.1. Розділу ІІІ Договору №4/18 від 31.01.2018 року вказано «Загальна вартість цього Договору становить 2789249грн. 00 коп. (два мільйона сімсот вісімдесят дев’ять тисяч двісті сорок дев’ять грн.. 00 коп. )» кількість товару відповідно до п.1.2 Договору становить «225000 кг»; в п.3.1. Договору №55 від 26.02.2019 року вказано «Загальна очікувана ціна цього договору становить: 832680,00 грн. 00 коп. (вісімсот тридцять дві тисячі шістсот вісімдесят гривень 00 коп. )» кількість товару відповідно до Специфікації додатку 1 ТД Договору становить «пастеризоване молоко жирністю 2,5 % 41000 кг; пастеризоване молоко жирністю 3,2-3,4 % 3500 кг», вказана інформація повністю збігається із тією, що учасник зазначив в довідці про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів. Також повідомляємо Вас, що вимогами тендерної документації не встановлювалася вимога щодо зазначення кінцевої суми чи кількості поставленого товару.
Підсумовуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для зміни прийнятих своїх рішень.

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 14:55
ВИМОГА МОЛОКО.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 450 000,00
UAH з ПДВ
425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 17:30
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:28
6.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

15 лютого 2020 15:51
Електронний підпис
15 лютого 2020 15:50
МВС Грисюк.rar
15 лютого 2020 15:50
Довідка ДПС.pdf
15 лютого 2020 15:50
МВС Кеда.rar
15 лютого 2020 15:50
МВС Данильчук.rar
14 лютого 2020 12:22
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:20
Остаточна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 18:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Відхилено 425 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:04
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 18:53
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:12
__ ь1 __ ______аг ь21 _i_ 02.03.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:19
підписаний договір укладений
02 березня 2020 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 224 093,75
UAH (в тому числі ПДВ 37 348,96 UAH)