Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Послуги з охорони)
Очікувана вартість
3 152 069,25 UAH
UA-2020-01-22-002777-b ● 9bdb585449594c72bfc35b10f8a8f153
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 05430879 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а |
Контактна особа: |
Грицюк Світлана Петрівна +380362634365 grytsuk@sec.rovno.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 19:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 19:24 |
Очікувана вартість: | 3 152 069,25 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
29 січня 2020 19:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 19:30 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
29 січня 2020 19:30 |
Тендерна_документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
22 січня 2020 19:20 |
Додаток 8.docx | |
22 січня 2020 19:20 |
Додаток 7.doc |
29 січня 2020 19:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2020 19:30 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
29 січня 2020 19:30 |
Тендерна_документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
22 січня 2020 19:20 |
Додаток 8.docx
|
|||
22 січня 2020 19:20 |
Додаток 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-002777-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 січня 2020 14:51
ПУЛЬТ
Шановний Замовник!
В кваліфікаційних критеріях тендерної документації прописані вимоги до Учасника: «підтвердження інформації щодо наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або орендованих пультів централізованого спостереження за об’єктами Замовника». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
ВЛАСНИЙ (ОРЕНДОВАНИЙ) ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО ВЛАСНОГО ПУЛЬТУ У М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ОРЕНДОВАНОГО ПУЛЬТУ У М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТАКОЖ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо: «підтвердження інформації щодо наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або орендованих пультів централізованого спостереження за об’єктами Замовника» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Розгорнути
Згорнути
В кваліфікаційних критеріях тендерної документації прописані вимоги до Учасника: «підтвердження інформації щодо наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або орендованих пультів централізованого спостереження за об’єктами Замовника». Важаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
ВЛАСНИЙ (ОРЕНДОВАНИЙ) ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО ВЛАСНОГО ПУЛЬТУ У М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ОРЕНДОВАНОГО ПУЛЬТУ У М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТАКОЖ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо: «підтвердження інформації щодо наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або орендованих пультів централізованого спостереження за об’єктами Замовника» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 18:20
«Пульт централізованого спостереження складається з таких взаємопов’язаних структур: - технічне оснащення пульта, тобто обладнання, яке постійно знаходиться на зв’язку з приладами, встановленими на об’єктах, що охороняються;
- оператори пульта охорони – це люди, які відповідають за передачу сигналів групам реагування;
- групи затримання – це команди професійно – підготовлених людей, що мають всю необхідну амуніцію і транспорт для швидкого реагування на сигнали тривоги;
- технічний персонал ПЦС – це працівники, що відповідають за ефективну та безперебійну роботу, як обладнання самого пульта охорони, так і систем сигналізації, встановлених на об’єктах;
- над усім пультом існує організаційна структура– це менеджери, обов’язок яких працювати з клієнтами і укладати договори, бухгалтерія, керівний склад.
Під словами ВЛАСНИЙ (ОРЕНДОВАНИЙ) ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ мається на увазі:
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкт охорони їх кількість, склад та оснащення;
- типу/виду, кількості, власності, реєстраційних номерів службового автотранспорту для забезпечення мобільності підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкт охорони;
- наявність технічного підрозділу у складі інженерно-технічних працівників для обслуговування та термінового усунення (до 2 годин) технічних несправностей при спрацюванні або непостановці об'єкта під охорону засобами охоронно-тривожної сигналізації.
Також повідомляємо, що на об'єктах, що підлягають охороні розміщені системи відеоспостереження, що потребують додаткового обслуговування технічним персоналом.
Всі перераховані вище вимоги щодо обслуговування технічних засобів та відеоспостереження входять у вартість охорони переможця тендеру і не являються додатковою оплатою даних послуг».
Тому, тендерний комітет не вважає вимогу щодо централізованого пульта спостереження дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.
- оператори пульта охорони – це люди, які відповідають за передачу сигналів групам реагування;
- групи затримання – це команди професійно – підготовлених людей, що мають всю необхідну амуніцію і транспорт для швидкого реагування на сигнали тривоги;
- технічний персонал ПЦС – це працівники, що відповідають за ефективну та безперебійну роботу, як обладнання самого пульта охорони, так і систем сигналізації, встановлених на об’єктах;
- над усім пультом існує організаційна структура– це менеджери, обов’язок яких працювати з клієнтами і укладати договори, бухгалтерія, керівний склад.
Під словами ВЛАСНИЙ (ОРЕНДОВАНИЙ) ПУЛЬТ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В М. РІВНЕ ТА/АБО РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ мається на увазі:
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкт охорони їх кількість, склад та оснащення;
- типу/виду, кількості, власності, реєстраційних номерів службового автотранспорту для забезпечення мобільності підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкт охорони;
- наявність технічного підрозділу у складі інженерно-технічних працівників для обслуговування та термінового усунення (до 2 годин) технічних несправностей при спрацюванні або непостановці об'єкта під охорону засобами охоронно-тривожної сигналізації.
Також повідомляємо, що на об'єктах, що підлягають охороні розміщені системи відеоспостереження, що потребують додаткового обслуговування технічним персоналом.
Всі перераховані вище вимоги щодо обслуговування технічних засобів та відеоспостереження входять у вартість охорони переможця тендеру і не являються додатковою оплатою даних послуг».
Тому, тендерний комітет не вважає вимогу щодо централізованого пульта спостереження дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 027 233,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 027,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівненський обласний центр зайнятості в т.ч. районні філії Рівненського обласного центру зайнятості, Місце поставки - дислокація відповідно до технічного завдання: лот №1 (Додаток № 5 до тендерної документації)
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" #42268473 |
Переможець |
2 947 285,60
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 11:22
|
Додаткова угода 4 від 28.01.2021.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:44
|
Додаткова угода 3 від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 17:40
|
Додаткова угода 2 від 01.07.2020.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 15:27
|
Додаткова угода1 лот1.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 17:58
|
Підписаний договір | укладений |
24 лютого 2020 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахування фактичного обсягу видатків Замовника», враховуючи фактичну потребу |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, враховуючи фактичну потребу. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 2485770,94 грн (два мільйони чотириста вісімдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят гривень 94 копійки), (визначається згідно Додатку № 2 розрахунку надання послуг), без ПДВ. Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції; додаток №2 до Договору викласти в новій редакції. Кількість надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 28.02.2021, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язання» |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (у редакцї Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), сторони вирішили продовжити дію Договору в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, а саме, на 442163,70 грн (чотириста сорок дві тисячі сто шістдесят три грн. 70 коп), без ПДВ. 2. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 2927934,64 грн. (два мільйони дев’ятсот двадцять сім тисяч дев’ятсот тридцять чотири гривні 64 копійки), (визначається згідно Додатку № 2 розрахунку надання послуг), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |