Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Очікувана вартість
1 265 627,00 UAH
UA-2020-01-22-002730-c 6fa4467ea56f4145923da9a6b769774a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паскур Леся Ярославівна

032263-31-00 lviv_school2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №2 Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834090
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Володимира Великого, будинок 55 А
Контактна особа: Паскур Леся Ярославівна
032263-31-00
lviv_school2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 14:36
Очікувана вартість: 1 265 627,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, В.Великого, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:39
ТД Кейтерингові послугии.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колпак Богданна Казимирівна 1 256 113,15
UAH з ПДВ
1 256 113,15
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Невмержицький Микола Миколайович 1 256 159,00
UAH з ПДВ
1 256 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 10:42
Паспорт_ Колпак.pdf
05 лютого 2020 10:42
Ідент_код Колпак.PDF
05 лютого 2020 10:42
Витяг Колпак.PDF
05 лютого 2020 10:42
Виписка Колпак.PDF
05 лютого 2020 10:42
7-Проект договору.PDF
05 лютого 2020 10:42
2-Технічні вимоги.PDF
05 лютого 2020 10:42
1-Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 14:12
Установчі.rar
06 лютого 2020 14:12
технічний опис.rar
06 лютого 2020 14:12
тендерна пропозиція 2ш.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колпак Богданна Казимирівна

ФОП Невмержицький Микола Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Колпак Богданна Казимирівна
#2535702145
Переможець 1 256 113,15
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 13:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Колпак Богданна Казимирівна #2535702145

№ рішення у справі

63/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Колпак Богданна Казимирівна
#2535702145
1 256 113,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:00
20% харчування.PDF зміни до договору
25 січня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:42
дод угод 4 кейтер. посл.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:28
дод уг харчування.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 10:08
Договір 2230 -142000,00 001.jpg зміни до договору
28 липня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 14:26
додаток до угоди.jpeg зміни до договору
03 березня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:58
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 15:56
угода харч 20.pdf укладений
27 лютого 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пп 3.1 п.3 «Ціна договору» в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1256113,15грн (Один мільйон двісті п’ятдесят шість тисяч сто тринадцять грн. 15 коп.) без ПДВ..
Номер договору про закупівлю: 27/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено ціну договору
Номер договору про закупівлю: 27/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1.4 та п. 3.2 Договору № 27/02 від 27 лютого 2020р., внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Зменшити ціну Договору № 27/02 від 27 лютого 2020р., на 240 000,00 грн. (сто сорок дві тисячі грн. 00 коп.) 1.2. Ціна договору становить 874113,15 грн. (вісімсот сімдесят чотири тисячі сто тринадцять грн. 15 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою своєчасного та безперебійного постачання Послуги їдалень у навчальний заклад на початку наступного року, Сторони домовились: 1. Пролонгувати термін дії Договору № 27/02 від 27 лютого 2020р. про закупівлю послуг шкільної їдальні за державні кошти на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі № 27/02 від 27 лютого 2020р.
Номер договору про закупівлю: 27/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням дії договору №27/02 від 27 лютого 2020р. про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищуватиме 20% суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, відповідно до п.12.2 Договору про закупівлю « ДК 021:2015: Кейтерингові послуги 55520000-1)(Послуги з організації шкільного харчування)» сторони домовились: Ціна додаткової угоди до №27/02 від 27 лютого 2020р становить: 174822,63 грн.(сто сімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять дві грн. 63 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 27/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 969 489,95
UAH