Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002666-c aa1fb305016f4dde9ab8abd68901b1c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабай Наталія Анатоліївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Бабай Наталія Анатоліївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 16:30
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:20
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Детальна інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі надано в додатку № 3 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вказаних в п.1.1. Договору послуг протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за послуги здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:25
ТД_лiфт_2020.docx
22 січня 2020 16:25
01_Огол._про_проведенняЛИФТ.docx
22 січня 2020 16:25
Додаток_3_ТВ_лiфт.docx
22 січня 2020 16:25
Додаток_2_ВИМОГИ_17_СТ._лiфт.docx
22 січня 2020 16:25
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_ВИМОГИ_лiфти.docx
22 січня 2020 16:25
Додаток_4_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_лiфт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-002666-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ", Код ЄДРПОУ:41637745
Дата подання: 28 січня 2020 14:34
Щодо назви предмета закупівлі
В тендерній документації некоректно вказана назва предмета закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів).
В ДК 021-2015 (CPV) код 50750000-7 зазначено наступним чином:
- (Послуги з технічного обслуговування ліфтів.)
Згідно Наказу Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства від 09.11.2006 N 369 «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації»
П.2.3. Вартість технічного обслуговування ліфтів не включає
суми витрат на: роботи з поточного та капітального ремонту, передбачені
наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального
господарства від 10.08.2004 N 150 "Про затвердження
Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків,
споруд", зареєстрованим Міністерством юстиції України 21 серпня
2004 року за N 1046/9645; { Абзац другий пункту 2.3 глави 2 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 53
від 20.03.2015 .
Рекомендуємо виправити назву предмета закупівлі згідно ДК 021-2015 (CPV)
50750000-7 ( виключити фразу «поточний ремонт ліфтів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 09:26
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. N 922-VIІI (зі змінами), (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, відповідальним за складання та затвердження якого згідно з частиною третьою статті 11 Закону є тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що утворюється/ визначається замовником для організації та проведення процедур закупівель та планує проведення процедур закупівель.
Згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином та з урахуванням частити третьої статті 11 Закону, до виключної компетенції тендерного комітету відноситься вибір та застосування процедури закупівлі, у тому числі визначення конкретної назви предмета закупівлі.
Рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (протокол № 4 від 22 січня 2020 року) затвердженого тендерну документацію на закупівлю код за ДК 021-2015 (CPV) 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ліфтів) з урахуванням назви послуг, які дійсно необхідні лікарні для безперебійного функціонування ліфтів в лікувальних корпусах, де потрібне перевезення хворих в відділення для своєчасного надання медичної допомоги.
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно таблиці 2 додатку 3 тендерної документації система технічного обслуговування та поточного ремонту, серед іншого містить місячний ремонт та квартальний ремонт ліфтів.
Таким чином, правові підстави для зміни конкретної назви предмета закупівлі відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ" 365 000,00
UAH з ПДВ
215 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ" 400 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА СІД ТРЕЙД" 399 700,00
UAH з ПДВ
399 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:38
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:35
СТАТУТ.pdf
07 лютого 2020 10:35
Інфо лист.pdf
07 лютого 2020 10:35
Відомості.pdf
07 лютого 2020 10:35
ВИПИСКА ВИТЯГ .pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_6 Дозвіл .pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_6 Довідка Дозвіл.pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_3 захист довкілля.pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_2 ВИТЯГ ПДВ.pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_1 Паспорт_директор.pdf
07 лютого 2020 10:35
1_4_1 НАКАЗ.pdf
07 лютого 2020 10:35
1_3 Аналог_договора.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:38
Довідка податкової.pdf
24 лютого 2020 16:38
Довдка з МВД.pdf
06 лютого 2020 08:24
Електронний підпис
06 лютого 2020 08:23
статут УКРЛИФТЭКСПЕРТ.pdf
06 лютого 2020 08:23
посв. Чувахлов (4).pdf
06 лютого 2020 08:23
посв. Нечаев.pdf
06 лютого 2020 08:23
посв. Косиченкоf (4).pdf
06 лютого 2020 08:23
посв. Жадобин.pdf
06 лютого 2020 08:23
Наказ+ протоколpdf.pdf
06 лютого 2020 08:23
Михайлова_код.pdf
06 лютого 2020 08:23
Документ_ЄДР_1006258031.zip
06 лютого 2020 08:23
дозвил УКРЛІФТЕКСПЕРТ.pdf
06 лютого 2020 08:23
договор аренди.pdf
06 лютого 2020 08:23
Довідки до ТП.pdf
06 лютого 2020 08:23
відгук+договор.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:01
Проект договору.PDF
07 лютого 2020 15:01
Інформація ст.17.PDF
07 лютого 2020 15:01
Інформація учасника.PDF
07 лютого 2020 15:01
Статутні та інші.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА СІД ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
Рішення скасоване 215 999,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:32
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ХАРКІВЛІФТ"
#41637745
Відхилено 215 999,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ"
#40695544
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЛІФТЕКСПЕРТ"
#40695544
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 18:00
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:37
13_Д.у.4 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:31
12_Д.у.3 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 12:16
10_ДУ2 (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:37
договір_ліфти.pdf укладений
10 березня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість послуг за Договором становить 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень, 00 копійок), без ПДВ, яка обумовлюється в залежності від обсягу послуг у відповідності з розрахунком суми оплати послуг згідно з додатком до Договору та протоколу договірної ціни, які є невід’ємною частиною Договору. Сума договору включає 216 000,00 грн. бюджетних коштів з обласного бюджету.» 14. Сума договору після внесення змін. 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень, 00 копійок), без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 посл.
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 7.3 та п. 7.6. Договору продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році. 2. Внести зміни в п. 7.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «7.2. Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до «31» березня 2021 р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань Сторонами.» 14. Сума договору після внесення змін. 216 000,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень, 00 копійок), без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 посл. Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 7.3 та п. 7.6. Договору збільшити суму договору на 43 200,00 грн. (Сорок три тисячі двісті гривень 00 копійок). 2. Внести зміни в п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість послуг за Договором становить 259 200,00 грн. (Двісті п’ятдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок), без ПДВ, у т.ч. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році – 43 200,00 грн. (Сорок три тисячі двісті гривень 00 копійок) без ПДВ. 14. Сума договору після внесення змін. 259 200,00 грн., без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 посл. Категорія підприємства. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Номер договору про закупівлю: 71/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 259 200,00
UAH