Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002649-c 46e29c4be43c4f34a739f283832f5eef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончак Олексій Леонідович

+380442005023 Lexi_M@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг»
Код ЄДРПОУ: 30401456
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мечникова, 16-А
Контактна особа: Мончак Олексій Леонідович
+380442005023
Lexi_M@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:27
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7092 од
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Мечникова 16А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:24
Миючі засоби 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:52
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам. При цьому учасник повинен на вимогу замовника надати зразки заявленого товару, якщо даний товар є незнайомим для замовника, а також є сумнів щодо його гарантійного використання, наявністю допустимої норми вмісту фосфатів та інших сполук фосфору, шкідливих для організму людини.

- Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://www.dzo.com.ua, доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.

- До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, упакування і маркування тощо. З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 83 287,32
UAH з ПДВ
83 287,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 108 412,00
UAH з ПДВ
108 412,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 118 829,40
UAH з ПДВ
111 029,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 120 569,52
UAH з ПДВ
112 769,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:45
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:45
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
03 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
31 січня 2020 09:58
Електронний підпис
31 січня 2020 09:56
Сантри высновок 2.jpg
31 січня 2020 09:56
Сантри высновок 1.jpg
31 січня 2020 09:56
сангиг_губки.pdf
31 січня 2020 09:56
пакети.zip
31 січня 2020 09:56
ЕЖ средства.pdf
31 січня 2020 09:56
гигиена бреф.pdf
31 січня 2020 09:56
Висновок скло.pdf
31 січня 2020 09:56
бреф 2.pdf
31 січня 2020 09:56
GigienZakluchenie_salfetki_do100620.pdf
31 січня 2020 09:56
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Публічні документи

31 січня 2020 09:50
Електронний підпис
31 січня 2020 09:49
КІС52_Проект Договору.pdf
31 січня 2020 09:49
КІС52_Перелік товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ Дебют-центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 83 287,32
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:09
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Відхилено 108 412,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:12
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 111 029,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:20

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
111 029,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Миючі 2020.pdf укладений
20 лютого 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 029,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 504,83 UAH)