Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих (Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1, SENI Standard Medium №2, SENI Standard Large №3 або еквівалент); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35008 – Дитячий підгузник (Підгузки дитячі Happy Bella Baby maxi №4, Happy Bella Baby Junior №5, Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент))
Очікувана вартість
277 604,00 UAH
UA-2020-01-22-002528-c 47a8385010b84057a273469ecc24961e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 11:15
Очікувана вартість: 277 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 776,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
144 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Medium №2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
36 упаковка
Підгузки для дорослих SENI Standard Large №3 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
17 упаковка
Підгузки дитячі Happy Bella Baby maxi №4 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
56 упаковка
Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
367 упаковка
Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання даного товару на підставі накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:07
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Капрі-Трейд 237 325,69
UAH з ПДВ
237 325,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 241 420,20
UAH з ПДВ
241 420,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 19:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:03
договор поставки
14 лютого 2020 18:03
довідка МВС
14 лютого 2020 18:03
Довідка ДФС
06 лютого 2020 12:36
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:04
Аналогічний Договор_ .pdf
06 лютого 2020 12:04
41-59.pdf
06 лютого 2020 12:04
21-40.pdf
06 лютого 2020 12:04
1-20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Капрі-Трейд

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Капрі-Трейд
#32268429
Переможець 237 325,69
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Капрі-Трейд
#32268429
237 325,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:14
Дод угода №4 (11.12.20).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:04
Дод угода 3 (11.12.20).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 11:23
додаткова.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 16:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 16:02
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 15:54
Договір підписаний.pdf укладений
26 лютого 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити пункт 3.1. розділу 3 Договору підпунктом 3.1.1., виклавши його у наступній редакції: «3.1.1. Бюджетні зобов’язання за Договором на момент укладання угоди виникають у межах кошторисних призначень на 2020 рік та складають 160 000,00 грн. (Сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ. У разі збільшення бюджетних асигнувань, сума бюджетних зобов’язань може бути збільшена, але не більше суми Договору».
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити пункт 3.1. розділу 3 Договору підпунктом 3.1.1., виклавши його у наступній редакції: «3.1.1. Бюджетні зобов’язання за Договором на момент укладання угоди виникають у межах кошторисних призначень на 2020 рік та складають 178082,00 грн. (Сто сімдесят вісім тисяч вісімдесят дві гривні 00 копійок), у т.ч. ПДВ. У разі збільшення бюджетних асигнувань, сума бюджетних зобов’язань може бути збільшена, але не більше суми Договору».
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити пункт 3.1. розділу 3 Договору підпунктом 3.1.1., виклавши його у наступній редакції: «3.1.1. Бюджетні зобов’язання за Договором на момент укладання угоди виникають у межах кошторисних призначень на 2020 рік та складають 178 002,32 грн. (Сто сімдесят вісім тисяч дві гривні 32 копійки), у т.ч. ПДВ. У разі збільшення бюджетних асигнувань, сума бюджетних зобов’язань може бути збільшена, але не більше суми Договору».
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 59 323,37 грн. та внести зміни в специфікацію (додаток № 1) Договору №19/2020 від 26.02.2020 року та викласти її в новій редакції (додаток № 1 до додаткової угоди № 1) 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору становить 178 002,32 грн. (Сто сімдесят вісім тисяч дві гривні 32 копійки), у т.ч. ПДВ 21 296,60 грн.»
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 002,32
UAH (в тому числі ПДВ 21 296,60 UAH)