Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22410000-7 Марки (марки поштові, марковані конверти)
Очікувана вартість
229 400,00 UAH
UA-2020-01-22-002457-a f3dfe6edc71e41009f14f323d901604a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно з наказом Міністерства інфраструктури України від 14 грудня 2018 року № 611 утворено Акціонерне товариство «Укрпошта», 100% акцій якого належить державі.
У відповідності до статуту Акціонерного товариства «Укрпошта», Товариство є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» (ідентифікаційний код 21560045)
Тому закупівля марок поштових, маркованих конвертів можлива лише в АТ «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21950 штуки
марки поштові, марковані конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата проводиться упродовж 3-х банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури на замовлені ЗПО. Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 100% шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

22 січня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта" Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 229 400,00
UAH
22 січня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Укрпошта" Житомирська дирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
229 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 09:39
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 09:27
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 16:51
Договір№38.pdf укладений
03 лютого 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку передачі ЗПО.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 400,00
UAH