Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі (сухофрукти, повидло, родзинки, квасоля консервована, горошок консервований, кукурудза консервована, огірок консервований, помідор консервований, капуста квашена, огірок квашений, помідор квашений, соус томатний)
Очікувана вартість
351 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002430-b ● 0c930906aafe4914b77917eed82caa9c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 37909225 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81 |
Контактна особа: |
Матвійчук Анжела Іванівна +380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 351 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Кукурудза консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кг
Огірок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2500 кг
Помідор консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 пачка
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Огірок квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Помідор квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1100 кг
Соус томатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар за дійсним Договором здійснюється у безготівковій формі. «Замовник» здійснює на користь Постачальника оплату за товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 60 банківських днів. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 15:48 |
Додаток 4.doc | |
22 січня 2020 15:48 |
Додаток 3.doc | |
22 січня 2020 15:48 |
Додаток 2.doc | |
22 січня 2020 15:48 |
Додаток 1.doc | |
22 січня 2020 15:48 |
ТД остат.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-002430-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 21 лютого 2020 18:17
Щодо визнання переможця закупівлі
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №39 від 20.02.2020 року було визнано переможцем ПП "Продцентр-плюс".
Скаржник не погоджується із таким рішенням тендерного комітету з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
(текст вимоги додається)
Скаржник не погоджується із таким рішенням тендерного комітету з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
(текст вимоги додається)
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 16:54
1) Відповідно до умов тендерної документації замовник не вимагав надати в складі тендерної пропозиції учасника витягу з єдиного державного реєстру, так як це є відкритий реєстр, а замовник самостійно перевіряє документи, які знаходяться у відкритих реєстрах. Також замовник не перевіряє та не бере до уваги документи, які не вимагалися згідно умов тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника немає підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Така інформація надається в довільній формі, так як практично уся інформація перевіряється замовником самостійно у відкритих реєстрах. Також в тендерній документації не було зазначено, яким саме числом повинна бути датована така довідка.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
3) Згідно додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимог щодо надання підтверджуючих документів в тендерній документації немає.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
4) Відповідно до умов тендерної документації від учасника не вимагалося надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції. Такі документи повинні надаватися з кожною поставленою партією товару. І так як замовник не вимагав, відповідно до умов тендерної документації, такі документи, то вони не беруться до уваги та не перевіряються.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
5) Відповідно до вимог тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати копія виконаного аналогічного договору зі всіма додатками та актами прийому-передачі. В складі тендерної пропозиції учасника наявні дані документи та надана достовірна інформація щодо виконання цього договору. А так як він був укладений з нашою організацією, то ми можемо запевнити та гарантувати, що даний договір був виконаний у повному обсязі та без зауважень.
Тому замовник не задовольняє вимогу учасника ФОП Панасюк Анатолій Юрійович.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника немає підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Така інформація надається в довільній формі, так як практично уся інформація перевіряється замовником самостійно у відкритих реєстрах. Також в тендерній документації не було зазначено, яким саме числом повинна бути датована така довідка.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
3) Згідно додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимог щодо надання підтверджуючих документів в тендерній документації немає.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
4) Відповідно до умов тендерної документації від учасника не вимагалося надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції. Такі документи повинні надаватися з кожною поставленою партією товару. І так як замовник не вимагав, відповідно до умов тендерної документації, такі документи, то вони не беруться до уваги та не перевіряються.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
5) Відповідно до вимог тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати копія виконаного аналогічного договору зі всіма додатками та актами прийому-передачі. В складі тендерної пропозиції учасника наявні дані документи та надана достовірна інформація щодо виконання цього договору. А так як він був укладений з нашою організацією, то ми можемо запевнити та гарантувати, що даний договір був виконаний у повному обсязі та без зауважень.
Тому замовник не задовольняє вимогу учасника ФОП Панасюк Анатолій Юрійович.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Житомирська міжрайонна заготівельно-збутова база |
231 700,00
UAH з ПДВ
|
231 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович |
257 500,00
UAH з ПДВ
|
239 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Приходько Зоряна Романівна |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Тимощук Тарас Григорійович" |
265 440,00
UAH з ПДВ
|
256 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Продцентр-плюс" |
313 380,00
UAH з ПДВ
|
313 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович |
339 990,00
UAH з ПДВ
|
339 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Житомирська міжрайонна заготівельно-збутова база #01783240 |
Відхилено |
231 700,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 11:14
|
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович #2517316655 |
Відхилено |
239 900,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 10:43
|
ФОП Приходько Зоряна Романівна #3004115742 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 11:36
|
ФОП "Тимощук Тарас Григорійович" #3230426316 |
Відхилено |
256 700,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 11:18
|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Переможець |
313 380,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:51
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:11
|
оброблені.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 11:32
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 10:59
|
Договір | укладений |
03 березня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку зі зміною ринкових цін. |
Номер договору про закупівлю: | № 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | № 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |