Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (сухофрукти, повидло, родзинки, квасоля консервована, горошок консервований, кукурудза консервована, огірок консервований, помідор консервований, капуста квашена, огірок квашений, помідор квашений, соус томатний)
Очікувана вартість
351 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002430-b 0c930906aafe4914b77917eed82caa9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвійчук Анжела Іванівна

+380414258301 korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Коростенський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 37909225
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Котовського, 81
Контактна особа: Матвійчук Анжела Іванівна
+380414258301
korosten.pansionat.v.v.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:30
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:16
Очікувана вартість: 351 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
Кукурудза консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3000 кг
Огірок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2500 кг
Помідор консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 пачка
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Огірок квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Помідор квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1100 кг
Соус томатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Григорія Сковороди, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар за дійсним Договором здійснюється у безготівковій формі. «Замовник» здійснює на користь Постачальника оплату за товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 60 банківських днів. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:48
Додаток 4.doc
22 січня 2020 15:48
Додаток 3.doc
22 січня 2020 15:48
Додаток 2.doc
22 січня 2020 15:48
Додаток 1.doc
22 січня 2020 15:48
ТД остат.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-002430-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Панасюк Анатолій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3092309618
Дата подання: 21 лютого 2020 18:17
Щодо визнання переможця закупівлі
Рішенням засідання тендерного комітету оформленого протоколом №39 від 20.02.2020 року було визнано переможцем ПП "Продцентр-плюс".
Скаржник не погоджується із таким рішенням тендерного комітету з огляду на те, що пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
(текст вимоги додається)
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 16:54
1) Відповідно до умов тендерної документації замовник не вимагав надати в складі тендерної пропозиції учасника витягу з єдиного державного реєстру, так як це є відкритий реєстр, а замовник самостійно перевіряє документи, які знаходяться у відкритих реєстрах. Також замовник не перевіряє та не бере до уваги документи, які не вимагалися згідно умов тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника немає підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Така інформація надається в довільній формі, так як практично уся інформація перевіряється замовником самостійно у відкритих реєстрах. Також в тендерній документації не було зазначено, яким саме числом повинна бути датована така довідка.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
3) Згідно додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимог щодо надання підтверджуючих документів в тендерній документації немає.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
4) Відповідно до умов тендерної документації від учасника не вимагалося надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість продукції. Такі документи повинні надаватися з кожною поставленою партією товару. І так як замовник не вимагав, відповідно до умов тендерної документації, такі документи, то вони не беруться до уваги та не перевіряються.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника не підстав для відхилення учасника згідно цього пункту.
5) Відповідно до вимог тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати копія виконаного аналогічного договору зі всіма додатками та актами прийому-передачі. В складі тендерної пропозиції учасника наявні дані документи та надана достовірна інформація щодо виконання цього договору. А так як він був укладений з нашою організацією, то ми можемо запевнити та гарантувати, що даний договір був виконаний у повному обсязі та без зауважень.
Тому замовник не задовольняє вимогу учасника ФОП Панасюк Анатолій Юрійович.

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 18:17
Вимога

Документи

26 лютого 2020 16:52
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Житомирська міжрайонна заготівельно-збутова база 231 700,00
UAH з ПДВ
231 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович 257 500,00
UAH з ПДВ
239 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приходько Зоряна Романівна 349 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Тимощук Тарас Григорійович" 265 440,00
UAH з ПДВ
256 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 313 380,00
UAH з ПДВ
313 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Панасюк Анатолій Юрійович 339 990,00
UAH з ПДВ
339 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 12:35
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:34
договір_30.pdf
06 лютого 2020 12:34
Лист відгук 2019.pdf
06 лютого 2020 12:34
накладні.pdf
06 лютого 2020 12:33
якісні.pdf
06 лютого 2020 12:33
томати квашені.pdf
06 лютого 2020 12:33
паспорт Ємець.pdf
06 лютого 2020 12:33
доручення Ємець 2020.pdf
06 лютого 2020 12:33
03.02-13.02.pdf
06 лютого 2020 12:33
угода Ходюк 2020.pdf
06 лютого 2020 12:33
техогляд авто.pdf
06 лютого 2020 12:33
лист відгук 2019.jpg
06 лютого 2020 12:33
ЄП оригінал.pdf
06 лютого 2020 12:33
соус.jpg
06 лютого 2020 12:33
ЄДР завірене.pdf
06 лютого 2020 12:33
договір консервація.pdf
06 лютого 2020 12:33
Статут оригінал.pdf
06 лютого 2020 12:33
техпаспорта на авто.jpg
06 лютого 2020 12:33
мтб.pdf
06 лютого 2020 12:33
довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 12:33
стаття 17.pdf
06 лютого 2020 12:33
проект консервація.pdf
06 лютого 2020 12:33
плата консультанту.pdf
06 лютого 2020 12:33
персональні.pdf
06 лютого 2020 12:33
ліцензування.pdf
06 лютого 2020 12:33
лист погодження.pdf
06 лютого 2020 12:33
законодавство.pdf
06 лютого 2020 12:33
відомості.pdf
06 лютого 2020 12:33
вимоги консервація.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 21:59
Електронний підпис
05 лютого 2020 21:50
тех.паспорт2.jpg
05 лютого 2020 21:50
тех.паспорт1.jpg
05 лютого 2020 21:50
ст.17 ЗУ.jpg
05 лютого 2020 21:50
МТБ.jpg
05 лютого 2020 21:50
Самозайнята особа ФОП.pdf
05 лютого 2020 21:50
Паспорт(4).jpg
05 лютого 2020 21:50
Паспорт (3).jpg
05 лютого 2020 21:50
Паспорт (2)..jpg
05 лютого 2020 21:50
Паспорт(1)..jpg
05 лютого 2020 21:50
Паспорт.jpg
05 лютого 2020 21:50
Медична книжка.jpg
05 лютого 2020 21:50
Медична книжка(1)..jpg
05 лютого 2020 21:50
Мед.довідка.jpg
05 лютого 2020 21:50
Мед.довідка (1)..jpg
05 лютого 2020 21:50
Ідентиф.код.jpg
05 лютого 2020 21:50
Захист довкілля.docx
05 лютого 2020 21:50
Договір оренди.jpg
05 лютого 2020 21:50
Договір оренди 2 ст..jpg
05 лютого 2020 21:50
Виписка з ЕДР..jpg
05 лютого 2020 21:50
Виписка з ЕДР(1)..jpg

Публічні документи

06 лютого 2020 16:24
лист згода.JPG
06 лютого 2020 16:24
захист довк.JPG
06 лютого 2020 16:24
відомості.JPG

Публічні документи

18 лютого 2020 18:29
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:13
1. цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 16:13
pb_3230426316.jks
06 лютого 2020 16:13
13. про санкції.pdf
06 лютого 2020 16:13
11.1 тех паспорт авто.pdf
06 лютого 2020 16:13
10. ст. 17.pdf
06 лютого 2020 16:13
9. МТБ.pdf
06 лютого 2020 16:13
8. проект договору.pdf
06 лютого 2020 16:13
7. захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 16:13
6.4 позитивний відгук.pdf
06 лютого 2020 16:13
6.2 позитивний відгук.pdf
06 лютого 2020 16:13
5. працівники.pdf
06 лютого 2020 16:13
4. інформаціна довідка.pdf
06 лютого 2020 16:13
3. повноваження.pdf
06 лютого 2020 16:13
2. ту.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:56
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:48
Довідки ст. 17.pdf
20 лютого 2020 15:48
Довідка(1).zip
20 лютого 2020 15:48
Довідка податкова.pdf
20 лютого 2020 15:48
Довідка МВС.pdf
06 лютого 2020 15:08
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:37
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:31
ХАССП.pdf
06 лютого 2020 14:31
статут.pdf
06 лютого 2020 14:31
статистика.PDF
06 лютого 2020 14:31
свідоцтво лінькова.pdf
06 лютого 2020 14:31
рішення 20.PDF
06 лютого 2020 14:31
рішення 5 директор.pdf
06 лютого 2020 14:31
потужності.PDF
06 лютого 2020 14:31
паспорт код.pdf
06 лютого 2020 14:31
наказ на директора.pdf
06 лютого 2020 14:31
експлуат. дозвіл.pdf
06 лютого 2020 14:31
договір СЕС.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка ощад банк.pdf
06 лютого 2020 14:31
витяг з ЄДР.PDF
06 лютого 2020 14:31
виписка зЄДР.pdf
06 лютого 2020 14:31
Акт СЕС.pdf
06 лютого 2020 14:31
технічні вимоги.PDF
06 лютого 2020 14:31
тендерна пропозиція.PDF
06 лютого 2020 14:31
проєкт договору.PDF
06 лютого 2020 14:31
овочі огірки.PDF
06 лютого 2020 14:31
мед книж Морозюк.pdf
06 лютого 2020 14:31
лист про сан. паспорти.pdf
06 лютого 2020 14:31
лист згода.pdf
06 лютого 2020 14:31
інформація ст.17.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка щодо податків.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка щодо підпису.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка працівників.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка МТБ.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка бенефіціар.pdf
06 лютого 2020 14:31
довідка ГМО.pdf
06 лютого 2020 14:31
гарантійні листи.PDF
06 лютого 2020 14:31
гарантійний лист ст 17.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:20
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:13
про аналогічні.pdf
06 лютого 2020 16:13
повноваження Панасюк.pdf
06 лютого 2020 16:12
кваліфікаційні.pdf
06 лютого 2020 16:12
інші довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Житомирська міжрайонна заготівельно-збутова база

ФОП Радчук Володимир Миколайович

ФОП Приходько Зоряна Романівна

ФОП "Тимощук Тарас Григорійович"

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП Панасюк Анатолій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська міжрайонна заготівельно-збутова база
#01783240
Відхилено 231 700,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:14
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович
#2517316655
Відхилено 239 900,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 10:43
ФОП Приходько Зоряна Романівна
#3004115742
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 11:36
ФОП "Тимощук Тарас Григорійович"
#3230426316
Відхилено 256 700,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 11:18
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 313 380,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:23

Документи

14 лютого 2020 11:06
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:02
Протокол

Документи

17 лютого 2020 10:42
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:38
Протокол
14 лютого 2020 11:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

18 лютого 2020 11:36
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:32
Протокол

Документи

19 лютого 2020 11:18
Електронний підпис
19 лютого 2020 11:15
Протокол
18 лютого 2020 11:37
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
313 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:51
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 січня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:11
оброблені.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:32
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 травня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:59
Договір укладений
03 березня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною ринкових цін.
Номер договору про закупівлю: № 47
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 47
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 313 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 230,00 UAH)