Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механізоване вакуумне та вологе прибирання проїжджої частини доріг з вивозом сміття
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2020-01-22-002356-c 30351c5e10824ff0bc0192ea18c996c0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником за діючим ЗУ «Про публічні закупівлі» двічі було проведено відкриті торги із закупівлі зазначеного предмету закупівлі, але ці торги були двічі відмінено на підставі абзацу 4 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (інформацію про відкриті торги оприлюднено в системі публічних закупівель Prozorro: закупівля UA-2019-11-05-000675-а та
закупівля UA-2019-12-12-004299-b).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:01
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Закупівля надання послуг з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26540 кілометри
Механізоване вакуумне прибирання проїжджої частини доріг від бруду, сміття, піску з вивозом сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
5530 кілометри
Механізоване вологе прибирання проїжджої частини доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після: фактичного надання Виконавцем послуг з дотриманням умов Договору, підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг і (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

22 січня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
Переможець 24 993 168,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 16:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРС КЛІНІНГ"
#37758876
24 993 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 17:13
Дод. угода №5.pdf зміни до договору
09 червня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:45
Дод.угода 4 до Договору №8 від 04.02.2020.pdf зміни до договору
27 січня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 17:03
Дод.угода 3 до Договору №8 від 04.02.2020.pdf зміни до договору
18 січня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:11
Допугода до Договору 8 від 04.02.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 15:42
Дод. угода №1 МЕХ. прибирання.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 15:41
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 16:20
Договір №8 МЕХ. прибирання.pdf укладений
04 лютого 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі послуг та внести відповідні зміни в Договір.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися укласти Угоду на суму 3 822 852 грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.2 Додаткової угоди №2 від 29.12.2020 до Договору № 8 від 04.02.2020
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено за згодою сторін договору в п.1 Додаткової угоди №3.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 055 555,62
UAH (в тому числі ПДВ 3 675 925,94 UAH)