Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини І ґатунку, філе куряче, стегно куряче, печінка яловича)
Очікувана вартість
463 912,00 UAH
UA-2020-01-22-002312-a 9b1739d5b08e4f35a411c65e1fa9273a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ютиш

+380522345255 nvk25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ НВО №25 "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ, ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИЙ ЛІЦЕЙ, ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ "ЛІРА" КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 13745701
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Леваневського, 2-Б
Контактна особа: Олена Ютиш
+380522345255
nvk25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 11:32
Очікувана вартість: 463 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 463,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кілограми
код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини І ґатунку, філе куряче, стегно куряче, печінка яловича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м.Кіровоград, вулиця Леваневського 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:08
ТД.doc
22 січня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 16:08
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-002312-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 28 лютого 2020 10:16
ВИМОГА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
ФОП Мазаратій не погоджується з рішенням Замовника, щодо визначення переможцем ФОП Коломінов Антон Олександрович, оскільки пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено , що « Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 1).
Стегно куряче, свіже, охолоджене (м'ясо птиці, яке зберігає протягом усього періоду після забивання птиці і подальшого охолодження внутрішню температуру -2С до +4С включно). Запах, смак чистий, без сторонніх присмаків і запахів. Пакування транспортування тільки в спеціальних ящиках. Повинно бути добре обезкровлене, без залишків пуху та пір’я, саден, плям. Зовнішня поверхня суха, не завітрена. Повинна відповідати вимогам ДСТУ ветеринарного законодавства та санітарно – епідеміологічним вимогам і нормам, бути доброякісною, розсортованою.
Філе куряче має бути охолоджене. Чисте, без подряпин, розривів, плям, синців рожевого кольору. Смак і запах-без сторонніх присмаків і запахів. Упаковані в ящики з гофрованого картону або пластикові ящики. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який вкладається у упаковку, повинне бути маркування. Має відповідати ГОСТу, ДСТУ, вимогам санітарної норми в супроводі необхідної нормативної документації»

ФОП Коломінов Антон Олександрович надає у складі пропозиції файл «2.pdf» в якому міститься декларація виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» №КА-56855 видана 04.02.2020 року, де зазначено, що Стегно кур-бр н/ф охол виготовлене за стандартом ТУ 15.1-31398117-001-2003 та філе кур-бр н/ф охол також виготовлене за стандартом ТУ 15.1-31398117-001-2003.
Також у файлі «2.pdf» надано гарантійний лист де зазначено, що Стегно куряче, свіже, відповідає вимогам ДСТУ , а Філе куряче відповідає ГОСТу, ДСТУ

Таким чином ФОП Коломінов Антон Олександрович по- перше пропонує до постачання продукцію, яка не відповідає технічним вимогам замовника, по- друге надає Замовнику недостовірну інформацію гарантуючи що продукція відповідатиме ГОСТам або ДСТУ, при цьому реально продукція відповідає стандартам ТУ У.
ФОП Мазаратій Н.І. вимагає скасувати рішення замовника щодо визначення переможцем ФОП Коломінов Антон Олександрович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2020 15:21
Відповідно до пункту 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 1).
Також, зазначеним пунктом тендерної документації встановлено якісні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, що стегно куряче, свіже, охолоджене (м'ясо птиці, яке зберігає протягом усього періоду після забивання птиці і подальшого охолодження внутрішню температуру -2С до +4С включно). Запах, смак чистий, без сторонніх присмаків і запахів. Пакування транспортування тільки в спеціальних ящиках. Повинно бути добре обезкровлене, без залишків пуху та пір’я, саден, плям. Зовнішня поверхня суха, не завітрена. Повинна відповідати вимогам ДСТУ ветеринарного законодавства та санітарно – епідеміологічним вимогам і нормам, бути доброякісною, розсортованою.
Філе куряче має бути охолоджене. Чисте, без подряпин, розривів, плям, синців рожевого кольору. Смак і запах-без сторонніх присмаків і запахів. Упаковані в ящики з гофрованого картону або пластикові ящики. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який вкладається у упаковку, повинне бути маркування. Має відповідати ГОСТу, ДСТУ, вимогам санітарної норми в супроводі необхідної нормативної документації.
Окрім того, вказаним пунктом тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасниками у складі тендерних пропозицій гарантійних листів по кожному вищевказаному пункту окремо. Таким чином, гарантійний лист, що надано учасником ФОП Коломінов А.О. у файлі «2.pdf» тендерним комітетом розглянуто як підтвердження виконання вимог тендерної документації.
Щодо відповідності товару, що пропонується до постачання, звертаємо вашу увагу на те, що вимогами тендерної документації не встановлено виключного переліку документів підтвердження відповідності товару, що закуповується технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Окрім того, відповідно до Закону України «Про стандартизацію», технічні умови (ТУ) – це документ, який встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція й відповідно до зазначеного закону технічні умови можуть вважатись стандартом, частиною стандарту або окремим документом. З урахуванням зазначеного, а також того, що учасником ФОП Коломіновим А.О., надано документальне підтвердження якості товару, що пропонується до постачання відповідно до ТУ У 15.1-31398117-001-2003, який внесено до Головного фонду технічних умов України та бази даних «ТУ України», які веде ДП «Укрметртестстандарт», учасником закупівлі ФОП Коломіновим А.О. повністю виконано вимоги тендерної документації у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 423 072,00
UAH з ПДВ
382 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сорокун Володимир Васильович 448 000,00
UAH з ПДВ
382 400,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "МАРІ ФУДС" 444 400,00
UAH з ПДВ
444 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коломінов Антон Олександрович 459 800,00
UAH з ПДВ
459 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 21:10
Електронний підпис
06 лютого 2020 21:10
iso22000.pdf
06 лютого 2020 21:10
цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 21:10
Технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 21:10
санкції.pdf
06 лютого 2020 21:10
проект договору.pdf
06 лютого 2020 21:10
пояснення ДСТУ.pdf
06 лютого 2020 21:10
повноваження .pdf
06 лютого 2020 21:10
Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
06 лютого 2020 21:10
опис процедур.pdf
06 лютого 2020 21:10
МАТ БАЗА.pdf
06 лютого 2020 21:10
заява на обробку даних.pdf
06 лютого 2020 21:10
довідка холодильне.pdf
06 лютого 2020 21:10
довідка транспорт.pdf
06 лютого 2020 21:10
Довідка складські.pdf
06 лютого 2020 21:10
гарантійні листи.pdf
06 лютого 2020 21:10
відсутність підставс .pdf
06 лютого 2020 21:09
відповідність.pdf
06 лютого 2020 21:09
7.ст 17.pdf
06 лютого 2020 21:09
7.витяг платника пдв.pdf
06 лютого 2020 21:09
6.Копія витягу ЄДРПОУ .pdf
06 лютого 2020 21:09
6.Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 21:09
5.Довідка про довкілля.pdf
06 лютого 2020 21:09
0.Довідка аналогічний.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 16:44
статут .pdf
06 лютого 2020 16:44
Санкції.pdf
06 лютого 2020 16:44
Протокол.pdf
06 лютого 2020 16:44
Пропозиція мясо.pdf
06 лютого 2020 16:44
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 16:44
паспорт копія .pdf
06 лютого 2020 16:44
Наказ на призначення.pdf
06 лютого 2020 16:44
код копія.pdf
06 лютого 2020 16:44
мечникова кури.pdf
06 лютого 2020 16:44
Довкілля.pdf
06 лютого 2020 16:44
Довідка ст.17.pdf
06 лютого 2020 16:44
відсут. підстав ст.17.pdf
06 лютого 2020 16:44
Виписка з ЄДР.pdf
06 лютого 2020 16:44
витяг пдв копія.pdf
06 лютого 2020 16:44
витяг 25.01.2020.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 20:38
податкова
19 лютого 2020 20:25
УМВС
19 лютого 2020 20:25
п.2 ч.1 ст. 17 ЗУ
05 лютого 2020 19:32
3.pdf
05 лютого 2020 19:32
2.pdf
05 лютого 2020 19:32
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Сорокун Володимир Васильович

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФОП Коломінов Антон Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 382 390,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 19:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сорокун Володимир Васильович
#3198104373
Відхилено 382 400,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 19:06
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 444 400,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 19:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Коломінов Антон Олександрович
#3412002330
Переможець 459 800,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 19:12

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:00
sndtf668.pdf
14 лютого 2020 19:12
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2020 19:06
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:05
sndtf668.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 лютого 2020 19:09
Електронний підпис
19 лютого 2020 19:08
sndt83e0.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 19:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коломінов Антон Олександрович
#3412002330
459 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:46
sndt93ab.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:44
sndt5b32.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:03
sndt95c5.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 13:53
sndteb62.pdf зміни до договору
05 червня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:10
Договір на поставку.pdf укладений
02 березня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення потреби на товар в зв*язку з карантином.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми бюджетних призначень в зв*язку з карантину
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми призначень в зв*язку з карантином
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 944,80
UAH