Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
11 205,00 UAH
UA-2020-01-22-002247-a 8b85ac67c9ee401a91e5a6f2e43f70f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Емма Демура

+380965967924
+0913401855
dkepop.planer1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ КАЗЕННЕ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ПРОТЕЗНО-ОРТОПЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 03187660
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 21
Контактна особа: Емма Демура
+380965967924,+0913401855
dkepop.planer1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:02
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:46
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:46
Очікувана вартість: 11 205,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  27 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В нашому замовленні ні на що не вказана торгова марка,окрім ластика для олівця..Якщо Ви можете запропонувати ластик,який буде повним аналогом Koh-i-NOR, або Milan(трикутник) ,так ми будемо розглядати Вашу пропозицію.По всіх остальних позиціях у нас немає якихось жорстких вимог. Звичайно, що якщо, наприклад Ви запропуєте нам замість сиреневої штемпельної фарби зелену, звичайно ми видхилимо такцу пропозицію, тому що нам не потрібна зелена. Або якщо Ви запропнуєте маркери тільки одного кольору, замість тих які нам потрібні,звичвайно і таку пропозицію ми відхилимо.Перш ніж підтвердити переможця,наш фахівець зв'язується з представником замовника і по кожній позиції обговорює всі деталі,аби пересвідчитися,що товар,який пропонує переможець, відповідає нашим вимогам.Якщо товар нас влаштовує ми підтверджуємо переможця.До участі допускаються всі бажаючі.Ми не бачимо учасників аукціону до тих пір поки система не оголосить переможця.Ми вказуєио максимальну суму з урахуванням ПДВ ,яку готові заплатити за даний товар. І нам не важливо хто переможець,платник чи не платник ПДВ. Платники ПДВ вказують ціну вже з урахуванням ПДВ, тому ми сприймаю їх ціну як остаточну.
Канцтовари
Дата подання: 25 січня 2020 11:15
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:33
4 Клей олівець(большой) Скількі грам? 11 Стрижень чорний Для яких ручок?
Відповідь: Клей олівець на 50мл. Стрижні для ручок Flair та Buromax
Канцтовари
Дата подання: 27 січня 2020 10:12
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:52
1. Зазвичай кількість клею у клею-олівцю вимірюєтся в грамах. Найбільша вага клею-олівця, що виробляєтся - 36 г. То ж клею-олівцю 50мл не існує, хіба що вимірювати його об'ем разом пакуванням. Чи підійде Вам клей- олівець 36г 2. Існує велика кількість ручок ТМ Flair та Buromax, відповіно вони можуть мати різні стріжні. Для яких моделей ручок Вам потрібні стрижні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У мене в наявності зараз клей-олівець,на яому написано об'єм 50 мл.Та 36г.підійде.Flair XTRA-MILE. По Buromax не можу відповісти.Можна брати до уваги тільки Flair/
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 5 319,50
UAH з ПДВ
4 585,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 4 590,30
UAH з ПДВ
4 590,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 7 463,00
UAH з ПДВ
7 119,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 8 937,54
UAH з ПДВ
7 440,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:34
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
03 лютого 2020 16:34
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:47
КІС67_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 4 585,61
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
4 585,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
канцтовары0004.jpg укладений
27 квітня 2020 09:13
канцтовары0001.jpg укладений
27 квітня 2020 09:13
канцтовары0002.jpg укладений
27 квітня 2020 09:13
канцтовары0003.jpg укладений
27 квітня 2020 09:13