Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

охорона постами фізичної охорони
Очікувана вартість
859 248,00 UAH
UA-2020-01-22-002135-a ad1db45a821a4b88b0daf3d4fe7c8523
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Григорьева

+380678588745 museumskr1913@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05534216
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Набережна, 29
Контактна особа: Анна Григорьева
+380678588745
museumskr1913@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 859 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 592,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охорона постами фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 15:56
Додаток 2 проект договору.doc
22 січня 2020 15:56
ТД 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-002135-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 27 січня 2020 11:43
ПУЛЬТ В М. МИКОЛАЄВІ
Шановний Замовник, доброго дня!
1. Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію «(1) мати … власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м. Миколаєві … Для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду» (кваліфікаційні критерії).
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ПУЛЬТ У М. МИКОЛАЄВІ. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПУЛЬТУ У М. МИКОЛАЄВІ ЛЬВОВІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта.. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.

Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «(1) мати … власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м. Миколаєві … Для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 11:12
Про розгляд вимоги

На вашу вимогу виключити з тендерної документації такий кваліфікаційний критерій як власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м.Миколаєві, для підтвердження якого учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду, як дискримінаційний, відповідаємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про музеї та музейну справу» зберігання – один з основних видів діяльності музею щодо створення матеріальних умов і правових засад, за яких забезпечується збереження музейних предметів та музейних колекцій.
В нашому музеї зберігається понад 350 тис. музейних предметів, що належать до державної частини Музейного фонду України.
Музейний фонд України є національним багатством, невід’ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом.
Охорона музеїв – система правових, організаційних та фінансово-економічних заходів, що забезпечують недоторканість музейного приміщення і музейного зібрання.
Таким чином, охорона музеїв є однією з основних складових у збереженні Музейного фонду України. Саме тому вибір суб’єкта господарювання, що буде здійснювати охорону музею має бути ретельним та всестороннім.
Для того щоб замовникові купити саме те, що необхідно, треба прописувати чіткі вимоги до відповідної закупівлі та уникати ситуації, коли саме на стадії укладення договору у замовника виникає багато вимог до постачальника, які ніде не були попередньо оприлюднені.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв та самостійно визначати перелік документів, які учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Так, на підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві нами у тендерній документації передбачено надання учасником сканованої копії свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду.
Хоча замовнику неможливо перевірити, в якому саме місці знаходиться пульт централізованого нагляду, проте, наявність такого пульту а також наявність орендованого чи власного майна вже є вагомим доказом того, що учасник здійснює свою діяльність у певному регіоні, а не лише після перемоги у тендері розпочне наспіх набирати штат охоронників на всі об’єкти замовника, укомплектовувати групи реагування, забезпечувати нових працівників необхідним матеріальним ресурсом, а також контролювати несення служби безпосередньо на постах охорони.
Звертаємо увагу на те, що тендерною документацією також передбачено наявність в учасника груп швидкого реагування, дислокованих в м.Миколаєві та м.Очакові. Проте, такий кваліфікаційний критерій не викликав в учасника підозр щодо дискримінаційності зазначених вимог. Можна припустити, через те, що для підтвердження учасник надає лише власну довідку, складену у довільній формі з інформацією про кількість, адреси/адрес дислокації груп швидкого реагування.
Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації.
Будь-який суб’єкт охоронної діяльності без жодних обмежень шляхом розширення карти надання охоронних послуг може здійснити в м. Миколаєві організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечити їх матеріально-технічною базою для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації.
Крім того, закупівлі здійснюються не лише за принципом недискримінації учасників, а також за принципом добросовісної конкуренції серед учасників.
А Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В нашому регіоні діє понад 150 суб’єктів охоронної діяльності більша частина яких відповідає кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи зазначене вище, вимоги тендерної документації є об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" 749 088,00
UAH з ПДВ
659 804,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 780 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
05 лютого 2020 18:31
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
Переможець 659 804,40
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
659 804,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 14:23
Розрахунок вартості охорони об'єкта.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:30
ДУ №4.PDF зміни до договору
03 лютого 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:31
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
06 січня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 11:21
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 11:20
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:28
Договір Про закупівлю послуг за державні кошти.PDF укладений
27 лютого 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою зменшують ціну договору (без зміни кількості (обсягу) якості послуг) з метою приведення вартості послуг за одну годину охорони до числа без великої кількості цифр після коми
Номер договору про закупівлю: 2502/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору продовжена до 28.02.2021 для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2502/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода встановлює суму угоди, на той період, на який її було укладено
Номер договору про закупівлю: 2502/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оприлюднено розрахунок вартості охорони об'єкта, як додаток до додаткової угоди №4 від 03.02.2021
Номер договору про закупівлю: 2502/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 786 823,20
UAH