Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молочні продукти ( масло вершкове, молоко, сметана, сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
320 690,40 UAH
UA-2020-01-22-002024-c 551c9ade919449639fdd808f47b4ea7d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бегаль Людмила Василівна

0673327932 stvigselrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старовижівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333224
Місцезнаходження: 44401, Україна , Волинська обл., СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Контактна особа: Бегаль Людмила Василівна
0673327932
stvigselrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15500000-3: Молочні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
755 кг.
масло вершкове ( код ДК 2015- 15530000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
4070 пач.
молоко 900гр 2,6% ( код ДК 2015 - 15510000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
1035 пач.
сметана 400гр ( код ДК 2015- 1555000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
827 кг.
сирні продукти ( сир кисломолочний) ( код дк 2015- 15540000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти
95 кг.
сир твердий ( код ДК 2015 - 15540000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44401, Україна, Волинська область, СТАРА ВИЖІВКА, Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15500000-3 — Молочні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000006 ● 58f7e4ff5b8a4ded98bd1ae7e9df1bc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.01.2020 № 04-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.01.2020 № 04-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-22-002024-с від 022.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Лабіринт плюс"
#37245957
Переможець 320 690,40
UAH
22 січня 2020 15:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 08:26
ДУ 01042020.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 08:21
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:14
ду.pdf зміни до договору
28 січня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 15:33
договір молоко.pdf укладений
22 січня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предмет договору п1.1 розписано детально по кожному коду класифікатора октемо.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода про розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: бн
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 61 022,09
UAH (в тому числі ПДВ 10 170,35 UAH)