Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чорнила та картриджі
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001927-c 9a35e17902e7407b85f3a2ab5c1441de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артемчук Юлія Миколаївна

+380487331104 artem4uk.julia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Код ЄДРПОУ: 02125473
Місцезнаходження: 65020, Україна , Одеська обл., Одеська область, ву. Старопортофранківська, буд. 26, м. Одеса
Контактна особа: Артемчук Юлія Миколаївна
+380487331104
artem4uk.julia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 14:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 14:56
Початок аукціону: 30 січня 2020 11:41
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 од
Чорнила та картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  17 лютого 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:53
Проект договору на картриджі.docx
22 січня 2020 14:53
Оголошення на картриджі.docx
22 січня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:53
Проект договору на картриджі.docx
22 січня 2020 14:53
Оголошення на картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:49
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доборого дня
1. Можливо пропонувати аналоги того ж виробника або іншого або іншого виробника з технічними та якісними характеристиками, функціональними можливостями та гарантійними термінами не гіршими ніж указані в технічних характеристиках Додатку 2 до тендерної документації.
2. Згідно пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації кожним Учасником подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам, а також в цій таблиці обов'язково зазначається модель та виробник запропонованого товару.
3. Відповідно тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість. Найбільш економічновигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням цих податків та зборів ( в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ). Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.
Запитання
Дата подання: 23 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:42
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно ч. 5 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання. Такі зміни враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, замовник не розглядатиме зміни до тендерної пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання. 2. Тендерні пропозиції розглядатимуться згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Наведено моделі принтерів, до яких закупляються картриджи/тонери. Додатком 3 до Тендерної документації вимагається від учасників надання тендерної пропозиції з інформацією, зокрема, щодо зазначення найменування пропонованого товару та його виробника. В межах відповідних положень розглядатимуться тендерні пропозиції, подані до закінчення строку їх подання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 10 327,92
UAH з ПДВ
10 327,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 11 805,00
UAH з ПДВ
11 805,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 14 287,20
UAH з ПДВ
14 287,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" 18 636,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 18 883,20
UAH з ПДВ
18 883,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 13:27
Повідомлення.PDF
27 січня 2020 11:25
Електронний підпис
27 січня 2020 11:24
wwm чорнила сес - копія.pdf
27 січня 2020 11:24
Cтатут оригінал.pdf
27 січня 2020 11:24
статут.PDF
27 січня 2020 11:24
статистика.PDF
27 січня 2020 11:24
статистика оригінал.pdf
27 січня 2020 11:24
протокол.PDF
27 січня 2020 11:24
Пропозиція.PDF
27 січня 2020 11:24
проект договору.PDF
27 січня 2020 11:24
паспрот оригинал.pdf
27 січня 2020 11:24
опис.PDF
27 січня 2020 11:24
Опис оригінал.pdf
27 січня 2020 11:24
не серт, не ліценз.PDF
27 січня 2020 11:24
наказ.PDF
27 січня 2020 11:24
наказ оригінал.PDF
27 січня 2020 11:24
витяг пдв тов.pdf
27 січня 2020 11:24
витяг ПДВ оригінал.PDF
27 січня 2020 11:24
виписка.PDF
27 січня 2020 11:24
виписка оригінал.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:08
ВВМ (свідоцтво WWM (TM)).pdf
29 січня 2020 13:08
ВВМ (Висновок СЕЕ HP).pdf
29 січня 2020 13:08
ВВМ ( WWM ISO 9001).pdf
29 січня 2020 13:08
ВВМ ( HP ISO 9001).pdf
29 січня 2020 13:08
ВВМ Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 17:53
Пропозиція ТОВ ВМ+.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 12:58
Цінова прпозиція.pdf
27 січня 2020 12:58
Техніча пропозиція.pdf
27 січня 2020 12:58
Сртифікат диллера.pdf
27 січня 2020 12:58
Сертифікат WWM.pdf
27 січня 2020 12:58
Сертифікат 50001_2011.jpg
27 січня 2020 12:58
Сертифікат 18001_2007.jpg
27 січня 2020 12:58
Сертифікат 14001_2015.jpg
27 січня 2020 12:58
Сертифікат 9001_2015.jpg
27 січня 2020 12:58
Паспорт.pdf
27 січня 2020 12:58
Відгук закупівля.PDF
27 січня 2020 12:58
Витяг ЄДР НОВИЙ.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 17:59
МП_Наказ_1.pdf
28 січня 2020 17:59
МП Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:59
МП Виписка.pdf
28 січня 2020 17:59
Certificate_Canon_cartridge_hyg.pdf
28 січня 2020 17:59
Certificate_Patron.pdf
28 січня 2020 17:59
Certificate_Patron_sanhyg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Переможець 10 327,92
UAH з ПДВ
31 січня 2020 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
10 327,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 11:44
Договор картриджі та чорнила.pdf укладений
13 лютого 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 327,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 721,32 UAH)