Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001667-a 62d46574b09d4e08bc2881bd991ed7be
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбачевська Олена Іванівна

+380567787313 cityhospitalML5@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська лікарня №5" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985205
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Братів Трофімових, будинок 111
Контактна особа: Горбачевська Олена Іванівна
+380567787313
cityhospitalML5@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 14:14
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 14:14
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:07
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:09
Протокол 6 зміни.pdf
27 січня 2020 13:09
ТД комп_ютери 1.doc
27 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:09
Протокол 6 зміни.pdf
27 січня 2020 13:09
ТД комп_ютери 1.doc
22 січня 2020 14:09
ТД комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 січня 2020 16:20
Дата відповіді: 24 січня 2020 13:41
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за питання. У Додатку № 5 прописано : «У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару». На основі цієї таблиці будемо визначати товар та переможця.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 19:04
Дата відповіді: 24 січня 2020 13:50
Шановний Замовник. Якщо ви дійсно бажаєте закупити обладнання з легальним програмним забезпеченням, радимо переглянути вимоги до обладнання та програмного забезпечення, або кількість, або бюджет закупівлі. Тому що заявленого бюджету для задоволення всіх заявлених до обладнання вимог, наразі, не вистачає
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за співпрацю. На жаль, бюджет закупівлі збільшений бути не може.
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 22 січня 2020 19:20
Дата відповіді: 24 січня 2020 13:53
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (DOEM) (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за співпрацю. До Технічних умов будуть внесені зміни щодо ПЗ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:48
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання та співпрацю. У Додатку 5 в табл. 1 "Технічні вимоги" по кожній позиції прописано "або еквівалент".
Щодо конкретної торгової марки, такі зміни будуть внесені до ТД.
Щодо участі ФОП - відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-001667-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 22 січня 2020 15:33
Порушення закона про публічні закупівлі
Шановний замовнику, вимагаємо внести зміни у додаток №3 п. 3. відповідно п. 2 ст. 16 закону України про пулічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 13:46
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження та співпрацю. Зміни у додаток № 3 п. 3 будуть внесені протоколом тендерного комітету.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 січня 2020 12:15
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
29 січня 2020 12:15
Протокол