Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт світлофорного об'єкту за адресою вул.Запорізьке шосе - вул.Панікахи в м.Дніпро
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001512-c ● 2953b9a3de9e45e58c06a633aa07f9cb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32835620 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20 |
Контактна особа: |
Таволжанська Євгенія Сергіївна 380563723656 3723656@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт світлофорного об'єкту за адресою вул.Запорізьке шосе - вул.Панікахи в м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 14:57 |
перелік змін.doc |
27 січня 2020 14:56 |
Технічні вимоги зі змінами.doc |
22 січня 2020 13:48 |
Проект договору.doc |
22 січня 2020 13:48 |
оголошення.doc |
27 січня 2020 14:57 |
перелік змін.doc
|
||
27 січня 2020 14:56 |
Технічні вимоги зі змінами.doc
|
||
22 січня 2020 13:48 |
Проект договору.doc
|
||
22 січня 2020 13:48 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-001512-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3063818347
Дата подання: 04 лютого 2020 17:08
Оскарження дискваліфікації заявки на участь № 4140513 у закупівлі № UA-2020-01-22-001512-c
Прошу надати вмотивоване пояснення щодо причини дискваліфікації моєї заявки на участь № 4140513
у закупівлі № UA-2020-01-22-001512-c. Закупівля відбулась 31.01.2020 року, де по результату торгів, заявка перейшла у статус кваліфікації переможця
у закупівлі № UA-2020-01-22-001512-c. Закупівля відбулась 31.01.2020 року, де по результату торгів, заявка перейшла у статус кваліфікації переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2020 11:44
Пропозицію Учасника ФОП БОЛОТІНОЇ Ю.С. відхилено у зв’язку із недотриманням вимог Замовника, що полягає у наступному:
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно із п. 4.2. р. 4 Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) оприлюднено оголошення та кваліфікаційні вимоги до Учасників.
Відповідно із абз. 1 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції, зокрема, наступні документи: відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків та оновлена пропозиція (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону).
В оголошені Замовника у абз. 3 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» значиться, що цитуємо:
«У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в процесі проведення допорогових закупівель керується вимогами Положення, згідно вимог п.4.9. р. 4 якого регламентовано: «Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогам Замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формуванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону». Замовник керується кваліфікаційними вимогами затвердженої документації не порушуючи строків даного пункту.
В порушення вимог Замовника, Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. у складі пропозиції не надано наступні документи:
- відгук, виданий суб’єктом господарювання з яким Учасником було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору на який надано відгук, ціни (вартості) договору та інформації про його належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків,
- оновлену пропозицію (у зв’язку із зменшенням Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. ціни під час електронного реверсивного аукціону) у строки встановлені п.4.9. р. 4 Положення.
У зв’язку із вищезазначеним, Пропозиція ФОП БОЛОТІНОЇ Ю.С. не відповідала вимогам Замовника, викладеним у Оголошенні та п.4.9. р. 4 Положення, тож підлягала відхиленню.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно із п. 4.2. р. 4 Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) оприлюднено оголошення та кваліфікаційні вимоги до Учасників.
Відповідно із абз. 1 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції, зокрема, наступні документи: відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків та оновлена пропозиція (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону).
В оголошені Замовника у абз. 3 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» значиться, що цитуємо:
«У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в процесі проведення допорогових закупівель керується вимогами Положення, згідно вимог п.4.9. р. 4 якого регламентовано: «Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогам Замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формуванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону». Замовник керується кваліфікаційними вимогами затвердженої документації не порушуючи строків даного пункту.
В порушення вимог Замовника, Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. у складі пропозиції не надано наступні документи:
- відгук, виданий суб’єктом господарювання з яким Учасником було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору на який надано відгук, ціни (вартості) договору та інформації про його належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків,
- оновлену пропозицію (у зв’язку із зменшенням Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. ціни під час електронного реверсивного аукціону) у строки встановлені п.4.9. р. 4 Положення.
У зв’язку із вищезазначеним, Пропозиція ФОП БОЛОТІНОЇ Ю.С. не відповідала вимогам Замовника, викладеним у Оголошенні та п.4.9. р. 4 Положення, тож підлягала відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
184 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА #3063818347 |
Відхилено |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 14:04
|
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович #2214600939 |
Переможець |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 15:09
|
Договір 06.pdf | укладений |
14 лютого 2020 15:09
|