Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт світлофорного об'єкту за адресою вул.Запорізьке шосе - вул.Панікахи в м.Дніпро
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001512-c 2953b9a3de9e45e58c06a633aa07f9cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Таволжанська Євгенія Сергіївна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Таволжанська Євгенія Сергіївна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт світлофорного об'єкту за адресою вул.Запорізьке шосе - вул.Панікахи в м.Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за надані роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 14:57
перелік змін.doc
27 січня 2020 14:56
Технічні вимоги зі змінами.doc
22 січня 2020 13:48
Проект договору.doc
22 січня 2020 13:48
оголошення.doc
27 січня 2020 14:57
перелік змін.doc
27 січня 2020 14:56
Технічні вимоги зі змінами.doc
22 січня 2020 13:48
Технічні вимоги.doc
22 січня 2020 13:48
Проект договору.doc
22 січня 2020 13:48
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-001512-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3063818347
Дата подання: 04 лютого 2020 17:08
Оскарження дискваліфікації заявки на участь № 4140513 у закупівлі № UA-2020-01-22-001512-c
Прошу надати вмотивоване пояснення щодо причини дискваліфікації моєї заявки на участь № 4140513
у закупівлі № UA-2020-01-22-001512-c. Закупівля відбулась 31.01.2020 року, де по результату торгів, заявка перейшла у статус кваліфікації переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2020 11:44
Пропозицію Учасника ФОП БОЛОТІНОЇ Ю.С. відхилено у зв’язку із недотриманням вимог Замовника, що полягає у наступному:
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно із п. 4.2. р. 4 Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (затверджено Рішенням міської ради від 08.06.2016 р. №30/9) (надалі – Положення) оприлюднено оголошення та кваліфікаційні вимоги до Учасників.
Відповідно із абз. 1 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції, зокрема, наступні документи: відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків та оновлена пропозиція (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону).
В оголошені Замовника у абз. 3 Додатка №2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» значиться, що цитуємо:
«У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається одразу після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник в процесі проведення допорогових закупівель керується вимогами Положення, згідно вимог п.4.9. р. 4 якого регламентовано: «Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогам Замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формуванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону». Замовник керується кваліфікаційними вимогами затвердженої документації не порушуючи строків даного пункту.
В порушення вимог Замовника, Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. у складі пропозиції не надано наступні документи:
- відгук, виданий суб’єктом господарювання з яким Учасником було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору на який надано відгук, ціни (вартості) договору та інформації про його належне виконання, у тому числі стосовно якості та строків,
- оновлену пропозицію (у зв’язку із зменшенням Учасником ФОП БОЛОТІНОЮ Ю.С. ціни під час електронного реверсивного аукціону) у строки встановлені п.4.9. р. 4 Положення.
У зв’язку із вищезазначеним, Пропозиція ФОП БОЛОТІНОЇ Ю.С. не відповідала вимогам Замовника, викладеним у Оголошенні та п.4.9. р. 4 Положення, тож підлягала відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 190 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович 190 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 08:37
17 Паспорт Щуренко Ю.А.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3063818347
Відхилено 180 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 14:04
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2214600939
Переможець 184 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:34

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Щуренко Юрій Олександрович
#2214600939
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:09
Договір 06.pdf укладений
14 лютого 2020 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 000,00
UAH