Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання камери відеоспостереження
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001497-b ad686bb622e049b2baeda8ba813b557d
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Земенкова

+380990239785
+380990239785
cspds-mh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Мамине щастя" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38966457
Місцезнаходження: 49061, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 121 Б
Контактна особа: Марина Земенкова
+380990239785,+380990239785
cspds-mh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 14:14
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Камери відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником поставлених товарів після надання Постачальником рахунку на оплату партії товару, у відповідність до ст.49 Бюджетного кодексу, протягом 10 банківських днів. До рахунку додається видаткова накладна. У розрахункових документах на оплату товару вказується номер та дата договору та видаткової накладної, згідно з якою здійснюється оплата за поставлений товар. Розрахунки за Договором проводяться в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Попередня оплата товару не проводиться - (непередбачено). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 14:18
Інформація по закупівлі - Камери відеоспостереження.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:49
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) згідно Додаток № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. - Так допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. - Розглядатимемо його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАПІНУС ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ" 6 300,00
UAH з ПДВ
5 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 8 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 654,00
UAH з ПДВ
7 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 8 444,00
UAH з ПДВ
8 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ 8 850,00
UAH з ПДВ
8 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 8 900,00
UAH з ПДВ
8 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 12:31
Виписка 2.pdf
29 січня 2020 12:31
Виписка 1.pdf
29 січня 2020 12:31
КОД.jpg
29 січня 2020 12:31
Паспорт3.pdf
29 січня 2020 12:31
Паспорт2.jpg
29 січня 2020 12:31
Паспорт1.jpg

Публічні документи

29 січня 2020 14:10
Аналогічні договори.pdf
29 січня 2020 13:59
Договор Киев ДЮСШ7.pdf
29 січня 2020 13:59
Сертификат HIK 2020.pdf
29 січня 2020 13:19
паспорт код.pdf
29 січня 2020 13:19
свідоцтво Ед Податку.pdf
29 січня 2020 13:19
Виписка.pdf
29 січня 2020 12:53
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2020 15:29
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

29 січня 2020 15:28
м-т база1.pdf
29 січня 2020 15:28
даю сгоду на обробку .pdf
29 січня 2020 15:28
гарантійний ст.17 .pdf
29 січня 2020 15:28
согласие с договором.pdf
29 січня 2020 15:28
керівник.pdf
29 січня 2020 15:28
без печати.pdf
29 січня 2020 15:28
справка.pdf
29 січня 2020 15:28
инн .pdf
29 січня 2020 15:28
паспорт 3.pdf
29 січня 2020 15:28
паспорт 2.pdf
29 січня 2020 15:28
паспорт 1 .pdf
29 січня 2020 15:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 11:13
Доки ЧП Шульц.rar
29 січня 2020 11:13
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАПІНУС ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"

ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТИМОФІЙЧУК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ГОВОРУНОВ МАКСИМ ДМИТРОВИЧ

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШУЛЬМІН ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3040704291
Очікує рішення 6 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:16
ФОП "КАПІНУС ЯРОСЛАВ ВАДИМОВИЧ"
#3125321492
Відхилено 5 990,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:16

Документи

31 січня 2020 15:16
Електронний підпис
31 січня 2020 15:16
Рішення.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2020 16:29
Коментар щодо відміни: Внесення змін до технічних вимог
Документи:
31 січня 2020 16:29
Електронний підпис
31 січня 2020 16:28
Рішення.pdf