Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
252 273,00 UAH
UA-2020-01-22-001396-a 18f5da88336c492e9493dd3ecfba35b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 252 273,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 191 637,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 890,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:31
Закінчення: 10 лютого 2020 15:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 183 489,00
UAH з ПДВ
176 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 191 205,00
UAH з ПДВ
177 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 179 028,00
UAH з ПДВ
175 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 16:25
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:21
ЦП Лот3.pdf
07 лютого 2020 16:21
ТЗ Лот3.pdf
07 лютого 2020 16:21
Реєстр ЦСО.pdf
07 лютого 2020 16:21
Протокол_Наказ.pdf
07 лютого 2020 16:21
Лист-відгук про досвід.jpg
07 лютого 2020 16:21
Досвід.pdf
07 лютого 2020 16:21
Договір Фактор Тек.pdf
07 лютого 2020 16:21
Договір Еквайр.pdf
07 лютого 2020 16:21
Дог Мальва.pdf
07 лютого 2020 16:21
Довкілля.pdf
07 лютого 2020 16:21
Відом про юр особу.pdf
07 лютого 2020 16:21
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:38
Технічне завдання.pdf
07 лютого 2020 13:38
Статут Вайстек.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 22:20
Електронний підпис
06 лютого 2020 22:14
УКРКАРТ (2).pdf
06 лютого 2020 22:14
УКРКАРТ (1).pdf
06 лютого 2020 22:14
ТОВ ФакторТЕК.pdf
06 лютого 2020 22:14
Рішення учасника.pdf
06 лютого 2020 22:14
ПрАТ ВО Мальва.pdf
06 лютого 2020 22:14
Опис послуг.pdf
06 лютого 2020 22:14
Наказ про призначення.pdf
06 лютого 2020 22:14
Лист згода.pdf
06 лютого 2020 22:14
Лист відгук.pdf
06 лютого 2020 22:14
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
Переможець 175 200,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""
#43394930
175 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:07
20165.pdf укладений
28 лютого 2020 14:07