Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясопродукти
Очікувана вартість
3 136 758,35 UAH
UA-2020-01-22-001220-c ● 94172c78b36b4cff855dbcdd0b68d62d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 3 136 758,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22485 кілограми
сосиска в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
905 кілограми
ковбаса варена лікарська в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
80 кілограми
варено-копчена московська в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 12:43 |
ТД мясопродукти.pdf | |
22 січня 2020 12:43 |
ТД мясопродукти ковбаса.doc | |
22 січня 2020 12:42 |
договір на ковбасні вироби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання
Дата подання: 27 січня 2020 14:20
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:56
Доброго дня! Просимо надати періодичність поставки (в тиждень - 1 раз, 2 рази. ?, час доставки).
Відповідь: Доброго дня. Поставка здійснюватиметься один раз на тиждень у Четвер до 11.00 год,
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-001220-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Імперія якості "Линник", Код ЄДРПОУ:36394884
Дата подання: 15 лютого 2020 09:00
Оскарження дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
Просимо Вас переглянути результати даної закупівлі.
Вважаємо, що дискваліфікація ТзОВ «Імперія якості «Линник» відбулася із порушенням чинного законодавства України. Наполегливо просимо переглянути доцільність та правомірність такого рішення.
Обгрунтування надано у вкладенні.
Вважаємо, що дискваліфікація ТзОВ «Імперія якості «Линник» відбулася із порушенням чинного законодавства України. Наполегливо просимо переглянути доцільність та правомірність такого рішення.
Обгрунтування надано у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 10:55
технічна помилка, допущена упротоколі від 14.02.2020 усунена
ТзОВ «Імперія якості «Линник»
На скаргу від 15.02.2020 щодо дискваліфікації вас як учасника на закупівлю 15130000 – 8 - М’ЯСОПРОДУКТИ (ковбаси (сосиска в/г та ковбаса варена лікарська в/г, варено – копчена московська в/г)) для закладів дошкільної освіти міста та ДПЗОВ «Ровесник» повідомляю наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Згідно зі ст. 23 Закону оператори ринку, які проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також статтею 20 Закону передбачено зобов’язання операторів ринку розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи НАССР. При цьому сертифікація не є обов’язковою, проте ми закупляємо продукцію для дітей, тому замовник має право встановлювати вимоги, які вважає за необхідне (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Системи управління безпечністю харчових продуктів застосовують практично в усьому світі як надійний захист споживачів від небезпек, які можуть супроводжувати харчову продукцію. В Україні застосування систем ХАССП (НАССР - Hazard Analysis and Critical Control Points) є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Окрім того, відповідно до п. 1.7. тендерної документації Учасник повинен надати «документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005)», однак наказ № 3 від 08.02.2019 року виданий на Вашому підприємстві не підтверджує застосування та постійну дію на підприємстві Учасника –Виробника процедур, що засновані на принципах системи НАССР.
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні були надати копію такого аналогічного договору. Копія аналогічного договору з Комбінатом шкільного та студентського харчування, - відсутня.
Відповідно до ст. 39 Закону оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку «без ГМО». У декларації ТзОВ «Імперія якості «Линник» наявна відмітка «без ГМО». В такому випадку відсутність ГМО у харчовому продукті має бути підтверджена відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, а саме протокол проведення дослідження на вміст ГМО.
Враховуючи вище викладене Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню.
Щодо оформлення протоколу розгляду від 14.02.2020 №2 інформую, що члени тендерного комітету технічно не відмітили процесу голосування, тому допущену помилку усунено.
На скаргу від 15.02.2020 щодо дискваліфікації вас як учасника на закупівлю 15130000 – 8 - М’ЯСОПРОДУКТИ (ковбаси (сосиска в/г та ковбаса варена лікарська в/г, варено – копчена московська в/г)) для закладів дошкільної освіти міста та ДПЗОВ «Ровесник» повідомляю наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Згідно зі ст. 23 Закону оператори ринку, які проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Також статтею 20 Закону передбачено зобов’язання операторів ринку розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи НАССР. При цьому сертифікація не є обов’язковою, проте ми закупляємо продукцію для дітей, тому замовник має право встановлювати вимоги, які вважає за необхідне (ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Системи управління безпечністю харчових продуктів застосовують практично в усьому світі як надійний захист споживачів від небезпек, які можуть супроводжувати харчову продукцію. В Україні застосування систем ХАССП (НАССР - Hazard Analysis and Critical Control Points) є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. Окрім того, відповідно до п. 1.7. тендерної документації Учасник повинен надати «документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005)», однак наказ № 3 від 08.02.2019 року виданий на Вашому підприємстві не підтверджує застосування та постійну дію на підприємстві Учасника –Виробника процедур, що засновані на принципах системи НАССР.
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні були надати копію такого аналогічного договору. Копія аналогічного договору з Комбінатом шкільного та студентського харчування, - відсутня.
Відповідно до ст. 39 Закону оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку «без ГМО». У декларації ТзОВ «Імперія якості «Линник» наявна відмітка «без ГМО». В такому випадку відсутність ГМО у харчовому продукті має бути підтверджена відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, а саме протокол проведення дослідження на вміст ГМО.
Враховуючи вище викладене Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню.
Щодо оформлення протоколу розгляду від 14.02.2020 №2 інформую, що члени тендерного комітету технічно не відмітили процесу голосування, тому допущену помилку усунено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-22-001220-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Імперія якості "Линник", Код ЄДРПОУ:36394884
Дата подання: 26 лютого 2020 15:01
Дата подання: 26 лютого 2020 15:01
СКАРГА НА ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА стосовно дискваліфікації ТзОВ "Імперія якості "Линник"
ТзОВ "Імперія якості "Линник" категорично не погоджується із прийнятим Управлінням освіти Луцької міської ради рішенням про дискваліфікацію ТзОВ "Імперія якості "Линник" у повному обсязі, вважає його протиправним та таким, що грубо порушує його права та інтереси, та в свою чергу порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2020 16:35
рішення від 28.02.2020 № 3837 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5193.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 15:05
рішення від 18.03.2020 № 5193.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Імперія якості "Линник" #36394884 |
Відхилено |
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 15:13
|
ПП "ВОЛИНЯНИН" #34557106 |
Переможець |
2 762 960,40
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 12:12
|
додаткова угода 6 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 15:48
|
додаткова угода 5 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 15:37
|
додаткова угода 4 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:27
|
додаткова угода 3 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 15:14
|
додаткова угода 2 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 08:56
|
додаткова угода 1 до договору 20 03.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 08:46
|
договір 20 03.pdf | укладений |
26 березня 2020 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на 2021 рік визначення вартості додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості пролонгації |
Номер договору про закупівлю: | 20/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |