Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати (рентген плівка та реактиви для її обробки )
Очікувана вартість
108 060,00 UAH
UA-2020-01-22-001139-c 743843fdf47d4133b1661e4aa210163f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

380445216485 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, Підвисоцького, 4-а
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
380445216485
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 14:31
Очікувана вартість: 108 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 штуки
1 Плівка радіографічна медична 30х40 см по 100 аркушів. (синьочутлива) шт 50
2 Плівка радіографічна стоматологічна 3 х 4 см по 150 аркушів. (синьочутлива) шт 1
3 Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 шт 1
4 Проявник рідкий для ручної обробки ренген плівок 15 л. шт 40
5 Фіксаж для фотохімічної обробки ренген плівок 15 л. шт 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:27
Документація.doc
22 січня 2020 12:24
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-001139-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 23 січня 2020 09:47
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією №3 є Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 35х43 см №100 для принтеру DRYSTAR 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR 5-го покоління торгівельної марки AGFA відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B, які спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA.
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR 5-го покоління до якої відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B для загальної рентгенографії, в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA що спеціально розроблені для використання в них та забезпечують гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA - Drystar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream - DryView, FujiFilm - DRYPIX чи технологію сухого друку SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Так, згідно відомостей з офіційного сайту Agfa Healthcare NV (Бельгія), https://global.agfahealthcare.com, плівка DRYSTAR DT 5.000ІB спеціально розроблена для забезпечення високої контрастності та високої оптичної щільності для отримання високоякісних діагностичних зображень на принтерах AGFA Drystar 5300, Drystar 5302, Drystar 550x, Drystar Axys.
Окрім того, з матеріалів, доступних на веб-порталі Prozorro, вбачаються наполегливі рекомендації представництва Agfa Healthcare NV в Україні використовувати в принтерах для сухого друку Drystar оригінальні витратні матеріали виробництва Agfa.
Таким чином, за позицією №3 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія), – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000І B.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Fuji які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Drystar™ та Agfa™, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 35х43 см №100 до принтеру DRYSTAR, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією №3 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що така товарна позиція (№3) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника. продукції.
В той же час, рентгенівська плівка крім (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 35х43cм №100 до принтеру DRYSTAR) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Отже, включення згаданого товару за позицією №3 (Суха медична плівка типу DRYSTAR DT 5.000I В 35х43см №100 до принтеру DRYSTAR, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позицією №3, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадану товарну позицію №3, а саме Суху медичну плівку типу DRYSTAR DT 5.000I В 35х43см №100 до принтеру DRYSTAR з даної процедури закупівлі, або виділити її в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 14:52
Шановний Учасник, ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо наступне:
Так як дана закупівля є допороговою, Замовник керується Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р.
Відповідно до п.2 розділу II «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у
разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі» Замовник, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
- замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код);
- замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
- очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні);
- валюту закупівлі;
- розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості);
- інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж ЗО відсотків);
- дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень);
- дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень).
Також, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016р., за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином, Замовник визначив предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати, що може в собі об’єднувати такі групи товарів, як: 1 Плівка радіографічна медична 30х40 см по 100 аркушів. (синьочутлива) шт 50 2 Плівка радіографічна стоматологічна 3 х 4 см по 150 аркушів. (синьочутлива) шт 1 3 Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 шт 1 4 Проявник рідкий для ручної обробки ренген плівок 15 л. шт 40 5 Фіксаж для фотохімічної обробки ренген плівок 15 л. шт 10.
Отже, на підставі вищевикладеного Замовник вважає, що поділ предмету закупівлі на окремі лоти в цій процедурі не є виправданим і приведе лише до ускладнення процедури закупівлі, у зв'язку з необхідністю подання потенційними Учасниками додаткових пакетів документів (окремих тендерних пропозицій) за лотами, які містять найменування споріднених товарних позицій, що входять до однієї групи товарів за показником четвертої цифри основного словника ДКУ 021:2015.
Таким чином, тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення даної вимоги.

Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

23 січня 2020 09:46
Вимога щодо змін в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 74 650,69
UAH з ПДВ
74 650,69
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 105 810,00
UAH з ПДВ
105 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 15:41
18. Інші.pdf
28 січня 2020 15:41
17. Копія Статуту.pdf
28 січня 2020 15:41
12.2. Висновок ДСЕЕ.pdf
28 січня 2020 15:41
9. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2020 15:41
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 січня 2020 15:41
5. Контактні дані.pdf
28 січня 2020 15:41
4. ГЛ виробника.pdf
28 січня 2020 15:41
3. Копії доки підпр..pdf
28 січня 2020 15:41
2. Договір _ згода.pdf
28 січня 2020 15:41
1. ТП.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:35
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 74 650,69
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 10:59
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
Переможець 105 810,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:34

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
105 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №18-02 Фотохімікати.pdf укладений
24 лютого 2020 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 105 810,00
UAH