Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп"ютери
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-22-001029-b 3082adb2f6a54cedb168d30cc259381a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Юріївна Деревянко

+380506783176
+380977973263
ogvv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 33826456
Місцезнаходження: 52532, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Роздори, вул. Виконкомівська, буд. 9
Контактна особа: Наталя Юріївна Деревянко
+380506783176,+380977973263
ogvv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 11:47
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
персональний комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52532, Україна, Дніпропетровська область, смт.Роздори, вул.Виконкомівська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 13:19
проект договору.docx
22 січня 2020 13:19
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 січня 2020 16:34
Дата відповіді: 23 січня 2020 09:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системні блоки мають бути лише на базі процесора Intel.
Процесори AMD не розглядаються.
У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:47
Дата відповіді: 23 січня 2020 10:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо Вашої вимоги вказувати конкретного виробника.
Зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону).
Крім цього, надання права Замовнику визначати конкретного виробника порушує вимоги та принципи ЗУ “Про публічні закупівлі”, які розповсюджуються і на допорогові закупівлі.
2.Так на торги допускаються інші моделі товару. При цьому Товар повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. В такому разі Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару. (це вказано в п.3 оголошення).
3.Щодо участі у закупівлі ФОП. Так, до участі в закупівлі допускаються ФОП. При цьому надана таким учасником пропопозиція розглядатиметься як остаточна. Також тендерною документацією не передбачене додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-001029-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 04 лютого 2020 14:00
Невідповідність пропозиції техзавданню
Звертаємо увагу замовника на невідповідність поданого у пропозиції учасника SSD накопичувача щодо параметру "2 млн. годин напрацювання на відмову" - фактично запропонований учасником SSD має ресурс напрацювання на відмову 1.5 млн годин
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 15:39
У пропозиції Переможця зазначено: "Накопичувач SSD 2.5" 256GB Apacer (95.DB2A0.P100C) внутрішній, Тип флеш-пам"яті-NAND. SATA 6GB/s. 560Mb/s. 540Mb/s. 2 млн.часов, 100 х 69.85 х 7 мм", що цілком відповідає вимогам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 47 892,00
UAH з ПДВ
47 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 49 764,00
UAH з ПДВ
48 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 51 000,00
UAH з ПДВ
49 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 51 000,24
UAH з ПДВ
49 099,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 54 000,00
UAH з ПДВ
49 161,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНЧЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 54 000,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 53 800,00
UAH з ПДВ
53 500,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 59 999,28
UAH з ПДВ
59 999,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 11:28
Електронний підпис
30 січня 2020 10:47
Копія ІПН директора.pdf
30 січня 2020 10:47
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 10:47
Виписка з ЄДР.pdf
30 січня 2020 10:47
Статут ТОВ.pdf
30 січня 2020 10:47
Копія паспорту.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 11:40
Електронний підпис
30 січня 2020 11:37
Цінова пропозиція.PDF
30 січня 2020 11:37
проект договору.pdf
30 січня 2020 11:37
наказ+протокол.pdf
30 січня 2020 11:37
Відповідність Roma PC.pdf
30 січня 2020 11:37
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
30 січня 2020 11:37
ВИТЯГ 17.01.20.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 09:49
Електронний підпис
29 січня 2020 09:44
цінова .pdf
29 січня 2020 09:44
цілісність товару.pdf
29 січня 2020 09:44
сертифікація.pdf
29 січня 2020 09:44
прописка.pdf
29 січня 2020 09:44
проект договору.pdf
29 січня 2020 09:44
паспорт.pdf
29 січня 2020 09:44
маркування.pdf
29 січня 2020 09:44
лист охорона.pdf
29 січня 2020 09:44
Лист гарантія.pdf
29 січня 2020 09:44
Лист санкції.pdf
29 січня 2020 09:44
Индефикационный код.pdf
29 січня 2020 09:44
згода с договором.pdf
29 січня 2020 09:44
захист довкіля .pdf
29 січня 2020 09:44
заміна браку.pdf
29 січня 2020 09:44
доставка.pdf
29 січня 2020 09:44
гарант лист.pdf
29 січня 2020 09:44
гар. лист новий товар.pdf
29 січня 2020 09:44
витяг .pdf
29 січня 2020 09:44
виписка .pdf

Публічні документи

30 січня 2020 12:18
Паспорт, ІПН.pdf
30 січня 2020 12:18
Лист про якість.pdf
30 січня 2020 12:18
Згода договір.pdf
30 січня 2020 12:18
Договор Микротрон.pdf
30 січня 2020 12:18
Довідка стаття 17.pdf
30 січня 2020 12:18
Довідка СЄС.pdf
30 січня 2020 12:18
Довідка сервіс центр.pdf
30 січня 2020 12:18
Довідка виробник ПК.pdf
30 січня 2020 12:18
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2020 12:18
Витяг податки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ІВАНЧЕНКО АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 47 892,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:10

Документи

03 лютого 2020 12:10
Результат аукціону.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
47 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 12:10
Результат аукціону.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір .pdf укладений
17 лютого 2020 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 892,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 982,00 UAH)