Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (Лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. Пушкіна; Лот 2 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Т. Шевченко, Лот 3 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Спеціалізована школа №3 ім. Ф. Ракоці; Лот 4 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Спеціалізована школа № 4; Лот 5 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Навчально-виховний комплекс № 6; Лот 6 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7, Лот 7 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Навчально-виховний комплекс №10; Лот 8 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Навчально-виховний комплекс №11, Лот 9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, ЗОШ№13, Лот 10 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, ЗОШ№14, Лот 11 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, ЗОШ№15, Лот 12 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Спеціалізована школа № 16; Лот 13 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20; Лот 14 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Навчально-виховний комплекс "Гармонія"; Лот 15 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ,Навчально-виховний комплекс "Первоцвіт"; Лот 16 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Навчально-виховний комплекс " Гімназія"; Лот 17 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Ліцей; Лот 18 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Нижньо-Коропецька загальноосвітня школа І-ІІ Ступенів; Лот 19 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Лавківська школа загальноосвітня школа І-ІІ Ступенів; Лот 20 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Новодавидківська загальноосвітня школа І-ІІІ Ступенів; Лот 21 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Дерценська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з угорською мовою навчання))
Очікувана вартість
1 460 160,00 UAH
UA-2020-01-22-001014-c 408f9403fccb4e4083fc28cbd496184b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Оксана Богданівна

+380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Яворська Оксана Богданівна
+380313154887
Uommrbuh@mk.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Рішенням 68 сесії 7-го скликання Мукачівської міської ради № 1598 від 28.11.2019 року було перейменовано Управління освіти, молоді та спорт виконавчого комітету в Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Управління освіти, молоді та спорту). Відділ є реорганізованою юридичною особою, яка має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, кутовий штамп та бланк встановленого зразка, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами, мати майнові і немайнові права, нести зобов’язання, бути позивачем і відповідачем у судах. Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі за текстом – «Управління») є виконавчим органом Мукачівської міської ради. В своїй діяльності Управління є підзвітним, підконтрольним та підпорядкованим Мукачівській міській раді, Мукачівському міському голові та першому заступнику міського голови згідно розподілу функціональних повноважень. Основним завданнями Управління освіти, молоді та спорту згідно Положення про Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради, затверджене Рішенням 68 сесії 7-го скликання №1598 від 28.11.2019 є: - Реалізація державної політики у галузі освіти, молоді, фізичної культури та спорту з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади, а саме: - Забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров'я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу в закладах освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади. - Організація нормативно-правового забезпечення закладів освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади. В результаті об’єднання громад, управління освіти, молоді та спорту передано на баланс наступні нові об’єкти освіти, учнів яких необхідно забезпечити харчуванням: Дерценської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з угорською мовою навчання Мукачівської районної ради Закарпатської області» Лавківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області» Нижньокоропецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області.» Новодавидківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області» Павшинської загальноосвітньої школи І ступеня Мукачівської районної ради Закарпатської області» Окрім того на балансі вже перебувають наступні об’єкти, учнів яких необхідно забезпечити харчуванням: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. Пушкіна; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім Т.Шевченко; Спеціалізована школа №3 ім. Ф. Ракоці; Спеціалізована школа №4 ; Навчально-виховний комплекс №6; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Навчально-виховний комплекс №10 Навчально-виховний комплекс №11 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №14 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Спеціалізована школа №16 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Навчально-виховний комплекс "Гармонія" Навчально-виховний комплекс "Первоцвіт" Навчально-виховний комплекс " Гімназія" Ліцей Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради прийнято Рішення від 26.12.2019 №387 «Про організацію безкоштовного харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади в 2020 році». З метою підтримки пільгових і соціально-незахищених категорій учнів та забезпечення їх безкоштовним харчуванням, на виконання рішення позачергової 69 сесії Мукачівської міської ради 7-го скликання 05.12.2019 №1673 “Про затвердження Програми організації безкоштовного харчування дітей пільгових категорій у закладах освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки ”, відповідно до Законів України “Про освіту”, “Про охорону дитинства”, „Про загальну середню освіту”, керуючись п.п. 6 п.“а”ст.32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Мукачівської міської ради дозволив Управлінню освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради організувати з 13 січня 2020 року по 31 грудня 2020 у закладах загальної середньої освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади безкоштовне харчування вартістю 8.00 грн. на день для учнів 1-11 класів з числа дітей із малозабезпечених сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми проблемами, які навчаються в інклюзивних класах; дітей осіб,визнаних учасниками бойових дій; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення АТО; дітей з інвалідністю; дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС; дітей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби. Дане рішення набуло чинності з 01.01.2020 року. Отже, Учнів пільгових і соціально-незахищених категорій вище перелічених об’єктів необхідно терміново забезпечити безкоштовним харчуванням. Проте, на даний час склалася негативна ситуація щодо забезпечення Учнів пільгових і соціально-незахищених категорій безкоштовним харчуванням, яка полягає у неможливості заключити договір та забезпечити безперебійне харчування. Враховуючи вище наведенні фактори та те, що Управління освіти, молоді та спорту є замовником в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі» Однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Згідно з частиною 2 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до частини 6 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур є процедура відкриті торги. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до частини 3 статті 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб - порталі Уповноваженого органу. Тому, проведення закупівлі харчування на період січня - грудня 2020 року по процедурі відкриті торги є неможливою, оскільки такі торги є довготривалі по часу від 30 до 60 к. д., можливість її не завершення вибором переможця, або через відсутність достатньої кількості учасників, або відстрочення укладення договору у випадку відміни або оскарження. Як наслідок, склалась негативна ситуація щодо забезпечення закладів освіти об’єднаної територіальної громади харчуванням учнів пільгових і соціально-незахищених категорій, яка полягає у неможливості укладення договорів на придбання харчування на початок року і забезпечення безперебійного безкоштовного харчування під час проходження навчального процесу Це призведе до порушення прав дітей та вимог нормативно-правових актів щодо їх харчування, зокрема законів України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про охорону дитинства»… тощо. Ситуацію, що склалась, слід розглядати як надзвичайну, оскільки вона може призвести до ускладнення здоров’я дітей. Не вирішення цієї проблеми у найкоротший термін призведе до вкрай негативних економічних та соціальних наслідків. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури». Таким чином, з метою запобігання порушення вимог частини 3 статті 56 Закону України «Про освіту» та з урахуванням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих обставин, а також для уникнення залишення певної категорії здобувачів освіти без харчування, виникає нагальна потреба у застосуванні Замовником переговорної процедури закупівлі в порядку передбаченому статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» . Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено та проведено переговори з учасниками, які займаються відповідним видом діяльності: ФО-П БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА ФО-П МАРКУЛИН НАТАША ОЛЕКСІЇВНА ФО-П КОСТРУБ ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА ФО-П РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА ФО-П КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ ФО - П НАГІМОВА ОКСАНА ІВАНІВНА ФО-П МАРКУЛИН НАТАША ОЛЕКСІЇВНА ФО-П ВЕСЕЛИНА ДІАНА МИХАЙЛІВНА ФО-П РУСИН МАР'ЯНА ІЛЛІВНА ФО-П РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА ФО - П МАРКО МАРИНА МИХАЙЛІВНА ФО-П КОЛОДЯЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ ФО-П ПОПФАЛУШІ- КОЗАР МАРІЯ ІВАНІВНА ФО-П МАРКО МАРИНА МИХАЙЛІВНА ФО-П МАШИКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА ФО-П МОШКОВСЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА ФО-П СОФІЛКАНИЧ ГАННА АНДРІЇВНА ФО-П МАШИКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА ФО -П МАШИКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА ФО-П РУСИН ТЕТЯНА ІВАНІВНА ФО-П МАШИКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА ВІДПОВІДНІ УЧАСНИКИ ВІДПОВІДАЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ЯКІ ВТАНОВЛЕНІ У САТТІ 16 ЗАКОНУ. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1.Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2.Рішенням 68 сесії 7-го скликання Мукачівської міської ради № 1598 від 28.11.2019 року «Про зміну назви Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради та затвердження Положення про Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради» 3. Положення про Управління затверджене Рішенням сесії Рішенням 68 сесії 7-го скликання Мукачівської міської ради № 1598 від 28.11.2019 року 4.Рішення 65 позачергова сесія 7-го скликання від 24.10.2019 №1542 «Про ініціювання передачі Мукачівській міській раді бюджетних установ, їх майна із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Мукачівського району у власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади» 5. Рішення 71 позачергова сесія 7-го скликання від 26.12.2019 №1729«Про безоплатне прийняття у комунальну власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади юридичної особи – комунальної організації (установи, закладу) Дерценської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з угорською мовою навчання Мукачівської районної ради Закарпатської області» 6.Рішення 71 позачергова сесія 7-го скликання від 26.12.2019 №1730 «Про безоплатне прийняття у комунальну власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади юридичної особи – комунальної організації (установи, закладу) Лавківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області» 7.Рішення 71 позачергова сесія 7-го скликання від 26.12.2019№1731 «Про безоплатне прийняття у комунальну власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади юридичної особи – комунальної організації (установи, закладу) Нижньокоропецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області». 8.Рішення 71 позачергова сесія 7-го скликання від 26.12.2019№1732 «Про безоплатне прийняття у комунальну власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади юридичної особи – комунальної організації (установи, закладу) Новодавидківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області» 9.Рішення 71 позачергова сесія 7-го скликання від 26.12.2019№1733 «Про безоплатне прийняття у комунальну власність Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади юридичної особи – комунальної організації (установи, закладу) Павшинської загальноосвітньої школи І ступеня Мукачівської районної ради Закарпатської області». 10. Рішення Виконавчим комітетом Мукачівської міської ради від 26.12.2019 №387 «Про організацію безкоштовного харчування учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади в 2020 році». 11. Наказ Управління освіти, молоді та спорту № 220 від 16.12.2019 р. « Про організацію харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Мукачівської міської обְ’єднаної територіальної громадив 2020 році»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:47
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

22 січня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. Пушкіна
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14000 доз
Лот 1 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. Пушкіна (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачів, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. Пушкіна
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з дати отримання рахунку Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#1792908268
Переможець 112 000,00
UAH
22 січня 2020 12:47

Документи

22 січня 2020 12:46
Електронний підпис
22 січня 2020 12:42
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П БЗОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#1792908268
112 000,00
UAH
Документи

Документи

22 січня 2020 12:46
Електронний підпис
22 січня 2020 12:42
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:59
img20201027_15542253.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:55
img20201027_15545001.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:53
img20200528_09071935.pdf зміни до договору
28 травня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 09:59
img20200526_09541417.pdf зміни до договору
26 травня 2020 09:56
img20200526_09522621.pdf зміни до договору
26 травня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:01
ЗОШ1 (2).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 10:57
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 12:22
Підписаний договір укладений
03 лютого 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір завантажено повторно ( технічна помилка при заповненні Договору в частині конкретної назви закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 23/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Суму договору зменшено і становить на момент підписання 98400,00 грн.( без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 23/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технічною помилкою додаткова угоду завантажено повторно
Номер договору про закупівлю: 23/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункт 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Суму договору зменшено і становить на момент підписання 53400,00 грн.( без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 23/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML