Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 « Комп’ютерне обладнання» (персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000976-b ● 3a53a5a46b7b4d4aa1ebc9c5ac312ddd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Олена Віталіївна Воронцова +380996480216 ftzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 одиниця
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет. Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, повністю після його прийняття відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування бюджетних коштів у розмірі, передбаченому п. 3.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 15:39 |
ТД .doc |
24 січня 2020 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 15:39 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 22 січня 2020 16:38
Дата відповіді: 23 січня 2020 08:37
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, допускаєтьсявстановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM. Дякуємо за питання.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2020 01:54
Дата відповіді: 23 січня 2020 08:43
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) в тендерній документації зазначено :"на підтвердження сертифікації виробництва та застосування заходів із захисту довкілля, надати копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004, дійсних на дату розкриття пропозицій", тому вважаємо недоцільним вносити додаткових вимог до технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі.2) В тендерній документації зазначено: "У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару". Дякуємо за питання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:47
Дата відповіді: 23 січня 2020 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1.В тендерній документації після таблиці з вимогами до предмету закупівлі є посилання на можливість надання еквівалентів та вимоги до них, саме: * або еквівалент, не гірший по якісним показникам за вказану модель. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000976-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 24 січня 2020 12:33
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND).
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Розгорнути
Згорнути
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 14:37
Шановний Уучасник. Технічні характеристики персонального комп’ютера, які наведені в тендерній документації, встановлено у відповідності до технічних вимог для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі, яка впроваджена в Об’єднанні, та забезпечує реалізацію Закону України від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000976-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 11 лютого 2020 16:42
Невідповідність запропонованого товару
Шановний тендерний комітет!
Звертаємо вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ "Систематика Україна" вимогам технічним характеристикам предмета закупівлі.
Учасником ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції не було зазначено модель/артикул/бренд запропонованого товару "Накопичувач SSD 2.5 “256GB
внутрішній", що унеможливлює перевірку на відповідність зазначеним вимогам з тендерної документації (Додаток №2).
Наполегливо рекомендуємо відмінити своє рішення з протоколу №21 від 11.02.2020р. та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ "Систематика Україна" вимогам технічним характеристикам предмета закупівлі.
Учасником ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції не було зазначено модель/артикул/бренд запропонованого товару "Накопичувач SSD 2.5 “256GB
внутрішній", що унеможливлює перевірку на відповідність зазначеним вимогам з тендерної документації (Додаток №2).
Наполегливо рекомендуємо відмінити своє рішення з протоколу №21 від 11.02.2020р. та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 13:36
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу про дискваліфікацію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Перевіривши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» повідомляємо, що вона відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки в пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» вказані технічні характеристики накопичувача SSD 2.5 “256GB внутрішній, тип флеш-пам’яті – NAND, SATA 6Gb/s, 520 Mb/s, 500Mb/s, 2млн. часов, 100х69.85х7 мм, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА».
Перевіривши пропозицію ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» повідомляємо, що вона відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки в пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» вказані технічні характеристики накопичувача SSD 2.5 “256GB внутрішній, тип флеш-пам’яті – NAND, SATA 6Gb/s, 520 Mb/s, 500Mb/s, 2млн. часов, 100х69.85х7 мм, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000976-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 11 лютого 2020 17:00
Невідповідність запропонованого товару 2
Звертаємо вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ТОВ "Систематика Україна" вимогам технічних характеристик предмета закупівлі.
Учасник ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції пропонує програмне забезпечення "Програмне забезпечення Microsoft Windows 10"(цитата), НЕ вказуючи версії (Professional чи Home), мови, артиклу та розрядність операційної системи, що унеможливлює перевірку на відповідність зазначеним вимогам з тендерної документації (Додаток №2).
Наполегливо вимагаємо відмінити своє рішення з протоколу №21 від 11.02.2020р. та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ТОВ "Систематика Україна" в своїй пропозиції пропонує програмне забезпечення "Програмне забезпечення Microsoft Windows 10"(цитата), НЕ вказуючи версії (Professional чи Home), мови, артиклу та розрядність операційної системи, що унеможливлює перевірку на відповідність зазначеним вимогам з тендерної документації (Додаток №2).
Наполегливо вимагаємо відмінити своє рішення з протоколу №21 від 11.02.2020р. та дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "Систематика Україна", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 13:57
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу про дискваліфікацію ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" повідомляємо наступне:програмне забезпечення Microsoft Windows 10, що вказане в пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» зазначено як відповідність вимогам тендерної документації,також у складі своєї пропозиції ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» надає гарантійний лист Вих. №06/01/20-112 від 06.01.2020, яким гарантує замовнику,що запропонований товар відповідає технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі.Ми як Замовник залишаємо за собою право перевірки отриманого товару на відповідність технічним вимогам та вимогам, що вказані в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Систематика Україна" |
592 500,00
UAH з ПДВ
|
574 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" |
621 900,00
UAH з ПДВ
|
574 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
612 420,00
UAH з ПДВ
|
581 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
642 600,00
UAH з ПДВ
|
642 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Переможець |
574 740,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:46
|
Договір 45 заміна.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 12:38
|
Договір 45.pdf | укладений |
24 лютого 2020 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |